Урлан нээгдэхэд төсөөлж байснаас хэт дахин их хүн ирсэн байх бөгөөд зураг бүрыг нь сайшаан магтаж харагдана. Гэхдээ ингэж магтлаа гээд мөнгө ороод ирэх биш зөвхөн худалдаж авах хүн л хэрэгтэй байлаа.
Ж.эгч: Чиний тэр зургын их сонирхож байх шиг байна очиод ярилцаад үз гэхэд Юужу бушуухан шиг зураг үзэж зогсоо тансан брендээр өөрийгөө гоёсон хатагтай дээр очлоо.
Юужу: Танд таалагдаж байнуу?
Хатагтай: Тиймээ их өвөомөц юм энэ яг ямар утга агуулгатай юм
Юужу: Эд хөрөнгө, дэлхий хайр дээр тогтдог гэдэг боловч тэр хайрыг мөнгө өөрчилдөг гэдэгыг харуулахыг хүссэн юмаа гэхэд нөгөө хатагтай алга ташин магтаж өшөө сайн зурагын үзэж байгаад үүдлүү явчихав.
Юужу: Хэн ч авахгүй бол яанаа*шивнэх*
Ингээд хэдэн цагын турш хүмүүс тасралтгүй ирж буцсаар нэг мэдхэд шөнө болсон байлаа.
Ж.эгч: Өнөөдөр сайн байлаа гэхэд байдгаараа урвайсан Юужу юу ч дуугаралгүй зөвхөн толгой дохилоо
Үүдны ажилтан: Даргаа энэ жагсаалт гээд нэг бичиг баримт өгөхөд
Ж.эгч: Эныг хардаа чиний бүх зургыг захиалчихаж
Юужу: Нээрээ гэжүү хэн ч захиална гэж надад хэлээгүй дээ
Ж.эгч: Чи ч ногооноороо байнадаа ийм урланд хүмүүс авах зургаа харж аваад дараан үүдэн дээр хэдээр авахаа бичээд явдаг юм
Юужу: Тэгвэл давхцаж магадгүй байхнээ
Ж.эгч: Ер нь бол ихэнхдээ давхцадаг юм энэ үед хэн илүү мөнгөөр авахаар болсон түүнд нь өгдөг гэхэд Юужу баярлан бушуухан цаасыг аван өөрийнхөө зурагнуудын үныг шалгаж байгаад гэнэт газар суугаад өгөв.
Ж.эгч: Яасан бэ?
Юужу: Бүх зурагын минь төлбөр нийлээд 5 тэрбум байна гэхэд Жонгүгын эгч итгээгүй бололтой нөгөө цаасыг дахин нэг шалгаснаа Юужутай адилхан ангааж орхилоо. Яг энэ үеэр Жонгүг урланлуу орж таарав
Жонгүг: Хүүе юу хийж байгаа юм чи яагаад газар суучихаав гээд бушуухан түүныг босгов
Юужу: Би тэрбумтан болчихлоо
Жонгүг: Юу? Тэрбумтаан?
Юужу: Бүх зургыг минь 5 тэрбумаар авна гэж байна гэхэд Жонгүг ч түүнтэй адилхан баярлаж нэг нэгэныгээ тэврэн аваад эргэлдэж эхэлэв.
Юужу: Одоо болно байхаа
Жонгүг: Аан за гээд хоёр тийш болон зогслоо
Ж.эгч: Чи манай уран зурагын агентлэгт ор чи үнхээр хэрэгтэй хүн байна
Юужу: Зөвшөөрч байна гээд гараас бариад дээш доош нь сэгсэрч гарлаа.
Ингээд ажилын цаг дуусаж Жонгүг Юужуг хүргэж өгөхөөр болон цугтаа гарцгаав.
Жонгүг: Хэрвээ хэн ч зурагыг чинь аваагүй байсан бол яах вэ?
Юужу: Буцаад л нөгөө ажилдаа орно доо
Жонгүг: Тэд нар юу гэж чамайг авдаг юм
Юужу: Өвдөг сөгдөөд гуйншдээ бас захирал нь надтай гайгүй харицдагыг мэднэ биздээ гэхэд Жонгүг гэнэтхэн түүнээс зуураад жижигхэн архины мухлаглуу орлоо.
Юужу: Яах гээд байгаа юм би архи уухгүй шүү
Жонгүг: Ийм сайхан баярыг тэмдэглэхгүй бол дараан аз таарахгүй шүү
Юужу: Нэг л шил шүү гэж дурамжхан хэлээд буланд байрлах ширээнд очин суув.
Жонгүг: Эгчээ энд 5 шил сөжү
Юужу: Юун таван шил вэ? Үгүй шүү гэхэд Жонгүг зөрүүдэлсээр 5-ыг авчирууллаа.
-Хэдэн цагын дараа-
Тэд эхлээд тавыг захиалсан ч дараа нь дахин тавин захиалсан бөгөөд Юужу Жонгүгыг дагаж уусаар бараг 3 шилыг уучихсан болхоор согтоод унчихсан байх бол Жонгүг арай хийн л хөл дээрээ тогтож байв.
Жонгүг: ЭГЧЭЭ МӨНГӨӨ ЭНД ТАВИЛАА гэж хашхираад Юужуг чирсээр гарлаа.
-Маргааш өглөө нь-
Жонгүгыг орноосоо өндийхөд нар аль хэзийнээ дээр мандсан байлаа өглөө эрт цагын ажилтай тул сандаран цагаа харвал 1 цаг өнгөрч байв.
Жонгүг: Новш нэг л удаа хоцорвол битгий ирээрээ гээд байсан одоо яанаа гэж хэлэхтэй зэрэгцэн хэн нэгэны гар түүны бэлхүүсээр тэврээд авав.
Жонгүг: ААААААА хэмээн хашхирсаар орноосоо босход түүны орилооноор сэрсэн Юужу эргэн тойрноо нэг сайн харснаа Жонгүглүү дахин нэг харлаа
Юужу: АААААА
Жонгүг: АААААА гэж хоёул хэсэг орилолдож байгаад Жонгүг сандаран гараад явчихав. Харин сайн мэдэхгүй хүныхээ орон дээр нүцгэн хэвтэж үлдсэн Юужу бараг уйлах шахан толгойлуугаа хэд хэд сайн цохиж аваад талаар нэг тарсан хувцасаа түүж эхэллээ.
Харин Жонгүг бэлтгэлын өрөөнөөсөө юм олж өмсөөд Жины өрөөлүү шагайтал өчигдөр ирээгүй бололтой яг өчигдөрын байдлаарай харагдлаа.
Жонгүг: Ашгүйдээ гэж хэлэхтэй зэрэгцэн өрөөных нь хаалга дуугаран Юужу гар ирэв
Юужу: Төвөг удсанд уучлаарай гээд нүүрээ дарсаар гараад гүйх бол санаа нь зовсон Жонгүг байж ядан үлдлээ.