Зуны дунд сар буюу 6 дугаар сар бас дэндүү халуун өдөр бараг 40 хэм хүрчихсэнүү гэмээр халуунд нэг бүсгүй бүхэлдээ хар хувцас өмсчихсөн халууныг ч үл тоон утасаа ширтэн явж байгаад хэн нэгэнтэй мөргөлдчихөв. Хэн хэн нь бие биенээсээ уучлалт гуйлгүй унгаасан утасаа шүүрэн аваад цааш явж байсанаа гэнэтхэн зогсцгоолоо.
Бүсгүй: Хөөё наадахь чинь миний утас байна
Залуу: Соличихож гээд түүныг утасыг өгөөд өөрийнхөө утасыг авлаа. Гэхдээ андуурах нь аргагүй л дээ яг адилхан утас ижилхэн гэр бас л ижилхэн дэлгэцны зурагтай байсан шүү дээ.
Нөгөө бүсгүй утасаа аван нөгөө залуулуу эгцлэн харвал өөрийнхөө тусгаллуу харж байгаа аятай л байв.
'Яг адилхан брендын адилхан хувцас өмсчихсөн байхын новш гэж ичмээр юмаа' гэж бүсгүй бодсоор бушуухан тэндээс холдлоо.
***: Юужу бид энд байнаа хэмээн нөгөө бүсгүйг өөр хэдэн охидууд дуудан кофе шофд орцгоолоо.
Юужу: Битгий ийм тэнэг юм хийж бай гэж хэлдэг биздээ ялангуй Имби Аёон хоёр грүпээрээ сохор болзоонд явна гэнэ шүү
Имби: Чи дургүй байсан ч хүрээд ирсэн л байншдээ
Юужу: Сахёон чинь миний судасыг атгачихсан юм чинь гэж уурлангуй хэлээд буруу харан суучихав.
Сахёон: Удахгүй нөгөө залуус ирнэ бэлэн байгаарай гэж хэлэхтэй зэрэгцэн хаалга дуугарч дөрвөн сайхан залуус орж ирлээ.
Намжүүн: Хүлээлэгсэнд уучлаарай
Сахёон: Зүгээрдээ сууцгаа гэхэд тэд яг өөдөөс нь харан сууцгаав.
Намжүүн: Намайг Намжүүн гэдэг харин энэ залуусыг Мин Юнги, Жун Хусог, Жон Жонгүг гэдэг
Сахёон: Мэдэж байгаачлан энэ сохор болзоог зохиож байгаа Сахёон байна харин энэ миний ихэр Ахёон харин тэр Имби, Юужу хоёр гээд бүгд бие биентэйгээ танилциллаа. Харин Юужу Жонгүг хоёр бие биенлүүгээ нэг л дургуйн хүрсэн аятай ширтэлцэж байв мэдээж саяхан таарсан сонин залуун сохор болзооны хүн байхаар гайхсан биз.
Хусог: Эхлээд юм ууцгаая зөөгчөө
Зөөгч: Юу захиалхав
Хусог: мөстэй кола
Намжүүн: Би ч бас
Юнги: Амеркино
Сахёон Аёон: Латте
Имби: Ногоон цай
Жонгүг Юужу: Зүгээр сүү гэж зэрэг хэлсэнээ гэнэтхэн бие биенлүүгээ муухай харцгаав.
Жонгүг: Тэвчий гэж бодсон ч хэлчихий чи намайг дуурайгаад байгаа юмуу эсвэл уулзахаасаа өмнө мэдээлэлыг минь олчихоод ингээд байгаа юмуу? гэхэд Намжүүн сандаран бушуухан амын дараад авав.
Юужу: Ёстой хуцаж өгжийнөө би чамайг дуурахаа чи л намайг дуурайсан байх тэгсэн ч чи надад ерөөсөө таалагдахгүй байна гэж уурлангуй хэлээд ширээнээсээ босход Жонгүг ч бас өндийлөө
Юужу Жонгүг: Явлаа гэж бие биенлүүгээ орилсоноо бараг л уралдах шахуу кофе шофоос гарч одлоо.
Юнги: Жаахан хүүхдүүд шиг юмаа гэхэд бүгд пирр хийн инээлдсээр хоцорлоо.
-Юужугын талаас-
Ялагдах тэр тусмаа хэн нэгэнтэй ижил төстэй байх үнхээр дургүй тул тэр байдгаараа уурлан энэ тэдхын юмыг хөшиглөж явсаар гэртээ орж ирлээ. Түүны гэр өөрийн нь байгаа байдалаас яг эсэргээрээ байв үнхээр цэвэрхэн бас гэгээлэг байх бөгөөд шүүгээн дэхь хувцаснууд нь дэндүү гэмээр эмх цэгцтэй харагдлаа.
Юужу: Байн уу? чи хаана байна яг одоо манайд хүрээд ир ярих юм байна хэмээн хэн нэгэнтэй утасаар яричихаад бушуухан хувцасаа солиж өмсөөд буйдан дээрээ суув.
Удсанчгүй хаалганы код хийх чимээ сонсогдон Юужу год харайн босоод хаалгалуу дөхлөө.
Юужу: Жиминаа ёстой саналаа шүү
Жимин: Өчигдөр уулзсан ш дээ гэж дурамжхан хэлээд дотогш оров.
Юужу: Өнөөдөр нөгөө сохор болзоонд явсан чинь намайг дуурайдаг хүнтэй таарсан яг адилхан байсан гээл бод тэгсэн байж намайг дуурайсан гээд уурлаад байсан.
Жимин: Тэгээд намайг ажилтай байхад ийм зүйл ярих гэж дуудсан юмуу?
Юужу: Маргааш хоёулаа гадуур гарахуу
Жимин: Болилдоо би удахгүй сургуулиасаа гарна тэгээд ажилдаа анхаарна
Юужу: Яаж тэгж болох юм бэ?
Жимин: Надлуу битгий яриад бай битгий дуудаад бай угаасаа би чамд сайн биш чи ч мэднэ гэж ширүүхэн хэлээд Юужугын юу гэж хэлэхыг сонсохчгүй гараад явчихав.
Юужу: ЧИ НАДАД САЙН БИШ БАЙХ ЧИНЬ ХАМААГҮЙ БИ ЧАМД САЙН БАЙХАД Л БОЛНО гэж орилсоор үлдээ.
-Жонгүгын талаас-
Тэр шууд гэртээ орж ирээд хувцасаа соличихоод бэлтгэлын өрөөлүүгээ орлоо Юужугаас болж багахан уур нь хүрсэн тул бэлтгэл хийж тайвширахыг хичээв.
Жин: Сохор болзоо чинь ийм хурдан дуусчихаа юу
Жонгүг: Үгүй би түрүүлээд ирсэн юм
Жин: Чи одоо 25 хүрлээ хурдхан шиг хүнтэй суугаад гэрээс минь яваад өг
Жонгүг: Хён~~~ болилдоо
Жин: Заза бэлтгэлээ хий гээд түүныг орхин гарлаа. Харин Жонгүгын бодлоос Юужу огт салж өгөхгүй улам дургүйг нь хүргэж байв.
KAMU SEDANG MEMBACA
Perfect couple/дууссан/
RomansaХувь тавилан гэж байдаг бол миний хувь тавилан чи