အပိုင္း (၁)

104 0 0
                                    

ည ၁၀ နာရီခန္႔ ဆိုးလ္ၿမိဳ႕ရဲ႕လမ္းမတစ္ေနရာက ေကာ္ဖီဆိုင္တစ္ခုမွာ ဆိုင္သိမ္းဖို႔ျပင္ေနတဲ့ Lee Jae-min .....

ရုတ္တရတ္ တံခါးေခါင္းေလာင္းျမည္သံၾကားေတာ့

" ကြၽန္ေတာ္တို႔ဆိုင္က ပိတ္သြားပါၿပီ "

စကားေျပာၿပီး ဝင္လာတဲ့လူတစ္စု ။ ထိုလူေတြထဲက ျမင္လိုက္ရတဲ့လူတစ္ေယာက္ေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ့္စိတ္ထဲမွာတုန္လႈပ္သြားတယ္ ။

" သူေဌးကလည္း သူ႔ကို ကိတ္မုန္႔နဲ႔ ေမြးေန႔လုပ္ေပးလိုက္ေပါ့ ။ ရိုးရွင္းတယ္ဆိုေပမဲ့ ရင္ထဲထိသြားမွာ ..... မိန္းကေလးေတြက ဒါမ်ိဳးေတြျကိဳက္တယ္ ဆရာရဲ႕ "

"ဟုတ္လား ? ဒါဆိုလည္း ကိတ္မုန္႔လွလွေလးတစ္လံုးေလာက္ဝယ္သြားဦးမွပဲ "

သူက

" ေမြးေန႔ကိတ္တစ္လံုးနဲ႔ အေမရိကာနိုတစ္ခြက္ေလာက္ရနိုင္မလား"

"အားနာေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ဆိုင္ကပိတ္သြားပါၿပီ "

အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ သ႔ူေနာက္ကပါလာတဲ့ လူက

" မင္း ဧည့္သည္ကို ဘယ္လိုဆက္ဆံလိုက္တာလဲ .... သူ ဘယ္သူလဲဆိုတာမင္းမသိဘူးလား ? ဆိုင္ရွင္ကို ေခၚလိုက္စမ္း ! မင္းက ေတာ္ေတာ္ရိုင္းတာပဲ ။ ေနာက္ေန႔ ဒီေနရာမွာ ဆိုင္ဆက္မဖြင့္ခ်င္ေတာ့ဘူး ထင္တယ္ "

"ဆိုင္ရွင္က ကြၽန္ေတာ္ပါ ။ ကြၽန္ေတာ္က ဆိုင္ပိတ္သြားၿပီျဖစ္တဲ့ အေၾကာင္းေျပာျပရံုပါ ။ ရိုင္းတယ္ထင္သြားတယ္ထင္ရင္လည္း ေတာင္းပန္ပါတယ္ "

"မင္း ေတာ္ေတာ္လူပါးဝေန...."

"ေနဦး Jack .... ငါ ေျပာမယ္ "

ိုသူက ႏူးညံ့စြာၿပံဳးရင္း

" ဒီလိုလုပ္ၾကရင္ေရာ ။ ငါမွာတာေတြကို အခုလုပ္ေပးရင္ တန္ဖိုးရဲ႕ ၂ ဆေပးမယ္ေလ ။ အေရးႀကီးေနလို႔ လုပ္ေပးလို႔မရဘူးလား "

သ႔ူကို အခု ဒီဆိုင္ထဲကေန အျမန္ဆံုးထြက္သြားေစခ်င္ရင္ေတာ့ သူမွာထားတာေတြကို အျမန္ဆံုးလုပ္ေပးရမွာေပါ့ ။ ဘယ္တတ္နိုင္မလဲ .....

" ေကာင္းၿပီေလ ။ ကိတ္က အသစ္ဖုတ္ဖို႔ဆိုရင္ အခ်ိန္ၾကာမွာဆိုေတာ့ အေရးႀကီးတယ္ဆို ဒီထဲကပဲ ေ႐ြးသြားလိုက္ပါ "

Kim WilliamWhere stories live. Discover now