အပိုင္း(၈)

20 2 0
                                    

ဆိုင္က တနဂၤေႏြေန႔ပိတ္တဲ့အတြက္ William နဲ႔ တနဂၤေႏြေန႔မွာေတြ႕ဖို႔ ကတိေပးခဲ့တယ္ ။ ဒါေပမဲ့ စေနေန႔ည ၊ တနဂၤေႏြေန႔ေရာက္ေရာက္ခ်င္း William က အိမ္ကိုေရာက္လာခဲ့တယ္ ။

" ဒီကို ဘယ္လိုလုပ္ေရာက္လာတာလဲ ? ဒီအခ်ိန္ႀကီးကို ..."

ရုတ္တရတ္ ကိုယ္ကိုဆြဲယူျခင္းခံလိုက္ရၿပီး ႏႈတ္ခမ္းႏွစ္ခုဟာ ထိကပ္သြားတယ္ ။

" တနဂၤေႏြေန႔ေရာက္ၿပီေလ ။ အဲ့ေတာ့ ကတိအတိုင္းလာတာေပါ့ "

" အာ့ ..... ဟ "

ဧည့္ခန္းထဲမွာေတာ့ အမ်ိဳးသားႏွစ္ေယာက္ဟာ ခႏၲာကိုယ္ခ်င္းပူးကပ္ေနၾကတယ္ ။

"Will...William ...ခ...ခဏေလး....အာ့ "

သူ႔ကိုတားသာတားေနရတာ အိပ္ခန္းထဲကို ဘယ္အခ်ိန္ေရာက္သြားမွန္းေတာင္မသိလိုက္ ။ ကိုယ္မွာလည္း အဝတ္အစားေတြမရိွေတာ့ ....

" ငါ ေန႔တိုင္း စဥ္းစားခဲ့တယ္ ။ မင္းအထဲမွာဆို ဘယ္လိုေနမလဲ ? ငါ့ေအာက္မွာ မင္း ဘယ္လိုမ်က္ႏွာမ်ိဳးျဖစ္ေနမလဲ ဆိုတာ "

" အာ့ ....ဟ "

"ေရခ်ိဳးၿပီးထြက္လာတာထင္တယ္ ။ ဆပ္ျပာနံ႔ေလးက မဆိုးဘူး "

"အ..."

" စိတ္ကို ေလ်ာ့ထား"

ဒါ...ဒါေတြက ဘာလဲဟ ??? William ...သူ သူ႔ရဲ႕ Pheromones ေတြ  ????

အိပ္ခန္းထဲမွာ တိုးလ်လ် ညည္းသံေတြထြက္ေပၚလာၿပီး  ၁ နာရီေလာက္အၾကာမွာ

" Will...William....ၿပီး... ၿပီးၿပီလား ? "

" ၿပီးတယ္ ?? ဘာကိုၿပီးရမွာလဲ ? အခုမွ အစပဲရိွေသးတာကို "

ဘာ !!! အားေတြလည္းကုန္ေနၿပီ လူကလည္း ပင္ပန္းလို႔ေသေတာ့မလိုျဖစ္ေနတာကို အခုမွအစတဲ့လား !! သူ လူမွဟုတ္ရဲ႕လား !!

"မင္းေျပာေတာ့ ဒီေန႔တစ္ရက္လံုး မင္းကို စိတ္ႀကိဳက္အသံုးျပဳခြင့္ရိွတယ္ဆို .... မင္းက အခုထိ အေကာင္းႀကီးပဲရိွေသးတယ္ေလ "

ကြၽန္ေတာ့္ကို ေသေအာင္လုပ္ဖို႔မ်ား ရည္႐ြယ္ထားတာလား !!

"အာ့..... William ...နာ ...နာတယ္ ...ေျဖး ...ေျဖးေျဖး "

ေမ့ေပ်ာက္ေနခဲ့ေပမဲ့ ဒီအေျခအေနက လြန္ခဲ့တဲ့ ၄ ႏွစ္က အျဖစ္အပ်က္ကိုသတိရေစတယ္ ...... လြန္ခဲ့တဲ့ ၄ ႏွစ္ကလည္း ဒီလိုမ်ိဳးျဖစ္ရပ္မ်ိဳးျဖစ္ခဲ့တာပဲ.....

Kim WilliamWhere stories live. Discover now