အပိုင္း(၇)

24 2 0
                                    

" ငါ ကူညီေပးမယ္ "

ကူညီေပးမယ္တဲ့လား ?

" ကြၽန္ေတာ့္ကို ဘာလို႔ ကူညီတာလဲ ? "

" ျဖစ္သြားတဲ့ ကိစၥေတြေၾကာင့္ မင္းကို အားနာလို႔ ၿပီးေတာ့ ......မင္းကို စိတ္ဝင္စားလို႔ "

" အဲ့လိုလား ..."

"တုန္႔ျပန္တာကလည္း ဘယ္လိုႀကီးလဲ ? ထားပါေတာ့ ...မင္းက မင္းအေမနဲ႔ သားကို လံုၿခံဳတဲ့ေနရာမွာရိွေစခ်င္တာမလား "

" ဟုတ္ပါတယ္ "

" ငါသာဆိုရင္ အျပည့္အဝကာကြယ္ေပးနိုင္တယ္ေလ ။ မင္းအေမနဲ႔ သားအတြက္ အေတာ္ဆံုးအေစာင့္အေရွာက္ေတြနဲ႔ထားေပးမယ္ "

" အေစာင့္အေရွာက္ေတြက ေသခ်ာကာကြယ္ေပးနိုင္ပါ့မလား "

" ဘာ .... မင္း ငါ့ကို ေစာ္ကားတာလား ??? ငါ့မွာရိွတဲ့ လူေတြက အကုန္လံုးအရည္အခ်င္းရိွတဲ့လူေတြခ်ည္းပဲကြ ။ မင္းထြက္ေျပးေနရတဲ့လူက တကယ္ပဲ ဘယ္သူမို႔လို႔ ဒီေလာက္ေတာင္စိတ္မခ်နိုင္ျဖစ္ေနရတာလဲ .... "

" ခင္ဗ်ားအေၾကာင္းကိုလည္း သိေပမဲ့ အဲ့ဒီလူက ရင္ဆိုင္ဖို႔လြယ္တဲ့လူမဟုတ္ဘူးဆိုတာ သိေစခ်င္လို႔ပါ "

" စိတ္မပူပါနဲ႔ ။ ငါ အေကာင္းဆံုးအေစာင့္အေရွာက္ေတြနဲ႔ ထားမွာပါ "

" အကယ္လို႔ ျပႆနာတစ္ခုခုျဖစ္လာရင္ ထိပ္တိုက္ရင္ဆိုင္တာမ်ိဳးမလုပ္ပဲနဲ႔ ကြၽန္ေတာ့္ကို အရင္ဆံုးအသိေပးပါ "

" ေကာင္းၿပီေလ "

" ၿပီးေတာ့ ဒီအေပးအယူသာ မေအာင္ျမင္ခဲ့ရင္ ကြၽန္ေတာ္ဘယ္ကိုထြက္သြားသြား ကိစၥမရိွဘူးမလား ? "

" အေပးအယူတဲ့လား ??? "

" ခင္ဗ်ားက တစ္ဖက္သားကို သက္သက္မဲ့ကူညီတတ္တဲ့လူမဟုတ္မွန္းသိလို႔ အေပးအယူလုပ္တာပဲ ေကာင္းမယ္လို႔ထင္လို႔ပါ "

" မင္းက ထင္ထားတာထက္ စကားေျပာေကာင္းတာပဲ ။ အဲဒီေတာ့ ငါ မင္းဆီက ဘာလိုခ်င္လဲဆိုတာ သိလို႔လား "

" အၾကမ္းဖ်င္းေတာ့ ခန္႔မွန္းမိပါတယ္ "

"ဆိုစမ္းပါဦး "

" အေပးအယူကို ဒါနဲ႔လုပ္လိုက္ပါ "

ကြၽန္ေတာ္ Yeong-soo ေလးရဲ႕ နားကိုလက္နဲ႔ပိတ္လိုက္ၿပီး

Kim WilliamWhere stories live. Discover now