အပိုင္း(၃)

33 2 0
                                    

ဒီေန႔ေတာ့ ရာသီဥတုက သာသာယာယာရိွတာေၾကာင့္ Jae-min စိတ္ေတြၾကည္လင္ေနတယ္ ။ ဆိုင္ေရွ႕မွာ ခံုေတြခ်ၿပီး ဆိုင္ခင္းေနတုန္း ....

" Good morning ... Lee Jae-min "

ဒီလူ.....ထပ္ေရာက္လာျပန္ၿပီပဲ ။

" ထပ္ေရာက္လာျပန္ၿပီေနာ္ "

" ကြၽန္ေတာ့္ကို မွတ္မိတယ္လား ?"

" ခင္ဗ်ားက ၾကည့္ေကာင္းေတာ့ မွတ္မိေနလို႔ပါ "

"wow.... မင္းဆီက ဒီလို ခ်ီးက်ဴးခံရလိမ့္မယ္လို႔ မေမ်ွာ္လင့္ထားဘူး "

'ခ်ေလာက္´

သူက ကြၽန္ေတာ့္ေခါင္းကို ေသနတ္နဲ႔ခ်ိန္ၿပီးေတာ့ ....

" မင္း ငါ့ကို သိေနတယ္မလား ? "

သူ ကြၽန္ေတာ့္ကို မွတ္မိသြားၿပီလား ?

" ေျဖေလ သိေနလားလို႔ "

" ဟုတ္ သိေနပါတယ္ "

" ေတြ႕လား Jack ... ငါ ေျပာသားပဲ ။ သူ ငါ့ကိုသိေလာက္ပါတယ္လို႔ ။ မင္းရံႈးသြားၿပီ အဲ့ေတာ့ ေပး ... ပိုက္ဆံ "

" သူေဌးကလည္း.....သူေဌးဆီမွာ ပိုက္ဆံေတြအမ်ားႀကီးရိွတာကို ဒီတစ္ခါေတာ့ အေလ်ာ့ေပးပါ သူေဌးကလည္း "

" မရဘူး Jack....အေလာင္းအစားက အေလာင္းအစားပဲ "

ကြၽန္ေတာ္ထင္ခဲ့တာက လြန္ခဲ့တဲ့ ၄ ႏွစ္က အေၾကာင္းေတြကိုမ်ားသိသြားတာလားလို႔ ထင္ေနခဲ့တာ .... ေတာ္ေသးတယ္ ။ ထင္ထားတဲ့အတိုင္းမဟုတ္လို႔ ....

" ဒါနဲ႔ မင္းက ငါ့ကို သိတယ္ဆိုေတာ့ ဘယ္လိုသိတာလဲ ? "

" သတင္းစာေတြဖတ္ရင္ ခင္ဗ်ားအေၾကာင္းေတြအၿမဲတမ္းပါတာပဲ ။ ဒါေၾကာင့္ သိတာပါ "

" ဆိုစမ္းပါဦး....မင္း သိတယ္ဆိုတဲ့ ငါ့အေၾကာင္းေလး "

" ခင္ဗ်ားနာမည္က Kim William ၊ " Black diamond " ကာစီနိုရံုအျပင္ တျခားေသာ လုပ္ငန္းမ်ားစြာကို ပိုင္ဆိုင္ထားတဲ့ စီးပြားေရးနယ္ပယ္မွာ နာမည္ႀကီးတဲ့လူ ၊ အင္အားႀကီးတဲ့လူ ၊ ၿပီးေတာ့ အဆင့္ျမင့္ Alpha တစ္ေယာက္ ....ကြၽန္ေတာ္သိတာေတာ့ ဒါအကုန္ပဲ "

တကယ္ေတာ့ ခင္ဗ်ားအေၾကာင္းကို ကြၽန္ေတာ္သိတာက ဒီထက္ပိုပါသည္ ။

Kim WilliamWhere stories live. Discover now