.
.
.
Park ailesinin alfası sinirlerine hakim olamıyordu. Oğlu ona karşı gelerek evden kaçmıştı. Yıllardır böyle bir işe kalkıcağını biliyordu. Ama bugün olmamalıydı.Jung ailesi omegalarını almak için gelmişti. Yeunmin abisinin evde olmadığını söylediğinde, bütün gerçekler ortaya çıkmıştı.
Abisinin doğru tahmini ile bay park, yeunmin'in üstüne çok fazla gitmişti abisinin nerde olduğunu söylemesi için. Ama younmin babasını dinlememiş ve kendini ormanın derinliklerine atmıştı. Babası sakinleşince tekrar eve döneceğini biliyordu.
Abisi adına mutluydu. Kimseye boyun eğmeden kendi hayatını yaşama kararı almıştı. Bir omega için kolay değildi elbet. Toplumun baskısı çok fazlaydı.
Omegalara ne kadar ihtiyaçları olduklarını bildikleri halde onlara zarar veriyor ve istemedikleri bir hayata mahkum ediyorlardı.
.
.
.
Jeon kampı :Jungkook hızlı adımlarla ateş yakılan meydana indi. Sürüsünün yarısını ile avlanmak için genellikle göç yaparlardı.
Serbest bir kurt sürüsüydü jeon ailesi. Göç sırasında çok fazla kurt tanımışlar ve sürülerine dahil etmişlerdi -jimin'de bunlardan birisiydi-.
Ama jimin onlardan farklıydı. Jimin tanınmış bir ailenin omegasıydı.
Jimin'in park 'ın oğlu olduğuna inanamıyordu. Park jivko uçkuruna yenik düşmüş sert bir alfaydı. Jimin gibi güzel görünümlü bir omeganın babası olduğunu inanmak çok güçtü.
Merak ediyordu. Acaba jimin hangi niyetle babasına karşı gelmiş ve kaçmıştı. Eğer jivko, jimin'in burada olduğunu öğrenirse işte o zaman başına bela alırdı. Eh tabii onun için sorun teşkil etmezdi.
Jungkook, sürüsünün yanına ilerledi. Herkez işini bırakmış gerçek alfaya yönelmişti.
"Sürümüzde ki omega ve betalar çoğalıyor. Bu yüzden ava gidilmesi lazım. Içinizde ki on kişi taehyung komutanlığı altında ava gidecek. "Jungkook topu topuna yirmi kişinin olduğu topluluğa konuştu. Bu av sırasında oldukça az olmayı tercih etmişti. Sürüsünün yarısından çoğu güney sınırında onları bekliyordu.
Alfalardan büyük bir uğultu çıktı. En sevdikleri işlerden biriydi avlanmak. Büyük ihtimalle iki günlük bir besin arayışı içerisine gireceklerdi. Bu sırada bolca kan dökülecek bu da alfaları şehvete sürükleyecekti. Avdan sonra eşleri ile daha çok zaman geçirebiliyordular.
Jungkook yüzünde olan gururlu bir ifadeyle, çadırında ki omeganın yanına ilerledi.
Jimin az çok bir iki haftadır onunla birlikte kalıyordu. Gülen yüzü hiç solmamıştı. Burada olmaktan mutlu. Diye düşündü jungkook. Yüzünde olan gülümseme büyüdü. Bu düşünceler hoşuna gitmiyor değildi.
Çadırın önüne geldiğinde, jimin'in tatlı kokusu burnuna daha fazla geliyordu.
"Hyung neden bu kadar güzel kokuyorsun? "Jimin'in yanında ki küçük alfa konuşuyordu. Jimin geldiğinden beri hep onunla ilgileniyor, beraber oyunlar oynuyordular.
"Sende çok güzel kokuyorsun yeong. Sadece biz değil, herkes güzel kokuyordur. "
"Hayır hyung. Babam güzel kokuyor mesela ama sende tatlı bir koku var. Bu demek oluyor ki sen benim omegam olduğun için kokun bu kadar güzel. "Küçük alfa yüzünde oluşan bilmişlik ile konuştu.
"Yeong, sen bunları nerden öğreniyorsun. Jimin kusura bakma böyle şeyleri nerden öğreniyor hiç anlamıyorum. "Küçük alfanın, omega babası yanlarına geldi ve küçük alfayı kucağına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELONG TO HIM | JIKOOK |
FanfictionAsiydim... onca acıya rağmen özgürlüğümün peşinde olan bir omegaydım. Herşeye rağmen ayakta kalabilen. Gerçek aşkı bulana kadar tek olmaya devam edecektim. Ta ki gerçek alfamı bulana dek... Jikook Omegaverse #1 alfa 17.06.20