16|ikiz bebekler

3.4K 238 57
                                    

.
.
.
Iyi geçen konuşmalarının ardından ikili yemek hazırlamak için mutfağa gittiler. Şehire geldiklerin beri çeşitli hazır yemekler yiyiyordular. Bu sefer yemekleri kendileri hazırlamak istemişti.

Yeonjun et yemeğini yaparken jimin salata yapıyor arada sırada noodle'ın suyuna bakıyordu.

Zilin çalması ile jimin ellerini kuruladı ve kapıyı açmaya gitti. Kapıyı açtığında tanıdık bedenler yorgunluk ile kendilerini koltuğa atmıştı.

Jungkook, jimin'in dudaklarına masum bir öpücük kondurdu ve içeriye girdi.

Diğerleri oldukça yorgun gözüküyordu ama yüzlerinde olan gülümseme iyi gün geçirdiklerine işaretti.

"Yemek hazır. Soğutmadan yiyilim. "Dedi jimin ve mutfağa geri döndü.

Yemek faslı kısa sürmüştü. Genellikle alfalar gün içinde ne yaptıklarından bahsediyordu. Bazen de taehyung ve yeonmin komik şakalar yapıyordu.

Şimdi ise koltuklarda oturmuşlar ve karşılarına çıkan ilk filmi izliyordular. Yeonjun filmin başlamasından beri jimin'e kaş göz hareketleri ile uygun zamanın şimdi olduğunu söylüyordu. Jimin ise utandığında dolayı sessizce filmi izliyordu.

"Bugün birşey fark ettik. Ve şimdi jimin size açıklayacak. "Dedi yeonjun sesinde olan bıkkınlık ile. Jimin ona sinirle bakarken yeonjun dil çıkardı ve sevgilisine yaslandı.

Herkes merakla jimin'e bakarken jimin gözlerini Jungkook ile birleştirdi. Jungkook 'un bunu bilmesi lazımdı. Baba olacakları gerçeğine kendisi bile alışamazken Jungkook'a nasıl söyleyecekti.

"Ah. Imm. Şey... ben hamile olabilirim. "Dedi bir anda. Jimin göz temaslarını kesti ve diğerlerine baktı. Taehyung ve yeonmin mutlulukla jimin'e bakarken soobin de onlar adına mutlu gözüküyordu. Jimin tekrardan Jungkook'a baktı.

Jungkook 'un bu haberi beklemediği ortadaydı. Sadece çok ani bir açıklama olmuştu. Jimin beklediği cevabı alamadığı için gözleri dolmuştu.

"Birşey deme-" cümlesini Jungkook'un dudakları kesmisti.

Jungkook ne cevap vermesi gerektiğini bilmediği için cevabını dudaklarını birleştirme ile vermişti.

Ellerini dolgun yanaklara koydu ve parmaklarını elmacık kemiklerinde gezdirdi. Dudaklarını ayırdı ve alınlarını birbirine yasladı.

"Seni seviyorum. Bana mükemmel bir hediye verdiğin için çok teşekkür ederim. "Dedi Jungkook. Jimin'i kaldırdı ve kucağına oturmasını sağladı. kollarını beline sardı ve derin bir kucaklaşma verdi sevgilisine.

Yeonmin'in öksürmesi ile jimin oturduğu yerden kalktı ve koltuğa oturdu.

"Sizin adınıza çok mutlu oldum jimin. "Dedi taehyung ve ayağa kalktı. "Yatmaya gidiyorum.  Size Iyi geceler. "Dedi ve kendi odasına ilerledi. Yeonjun ve soobin de kendi odalarına gitmişti.

Işıkları kapattılar ve karanlıkta film izlemeyi seçmiştirler. Ama Jungkook uslu durmuyor ve omegasını rahatsız ediyordu. "Hadi odamıza gidelim min. Geç oldu. "Dedi alfa yorgunlukla.
Omega onu onayladı ve odalarına gittiler.
.
.hatırlatma :
(Burda jimin iki aylık hamile. )
.
.
4 ay sonra. Bebek/ler altı  aylık :

Jimin karnında hissetti tekme ile sızlanarak uykusundan uyandı. Karnında ki bebekler oldukça  hareketliydi ve ona asla rahat ettirmiyordular.

"Bebeğim saat çok erken değil mi.  Neden hala uyanıksınız? "Dedi karnını ovalarken. Yediği bir tekme ona güzel bir cevap vermişti.

Ayaklarını yataktan dışarıya çıkardı ve zorlukla ayağa kalktı. Büyük karnı ona fazlasıyla zorluklar çıkartıyordu.

BELONG TO HIM | JIKOOK |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin