20|Doğum

2.7K 211 44
                                    

.
.
.
Jin hastaneye acile gelen tanıdık hastasıyla hızla acile varmıştı. Jimin'in baygın bedeni sedyeye alındı.

Beyaz sedyeye koydukların da oluşan kırmızı lekeler korkutmuştu jin'i. Görünüşe göre doğum çoktan başlamıştı.

Hemşirelere talimat verdi ve acil bir ameliyathane hazırlattı. Kendisini ameliyat için hazırladı ve doğuma başladı.

Jimin'in ayılmaması için damardan anestezi verildi. Anestezi etkisini göstermeye başladığında büyük karında kesik oluşturdu.

Kesiği genişletti ve bebeklerin çıkması için ellerini kullandı. Ilk bebeği aldı ve göbek bağını kesti. Hızlıca yanında ki hemşirelere verdi. Ameliyathane de yeni doğan bebeğin ağlama sesleri duyulmuştu. Jin zaman kaybetmeden ikinci bebeği de aldı ve göbek bağını kesti. Hemşireler bebekler ile ilgilenirken oda jimin'in karnında kesiği dikti.

Ameliyat sorunsuz bir şekilde tamamlanmıştı. Jimin ve bebeklerini bir odaya götürmüşlerdi.
.
. (Sezaryen ile doğum oldu. Fazla detaylara girmek istemedim. Umarım anlatabilmişimdir. )
.
Birkaç saatin ardından jimin kendisine gelebilmişti. Gözlerini açtığında kulağına gelen ağlama sesleri ile etrafına bakındı. Şu an nerede olduğunu tam olarak bilmiyordu. Son olarak hatırladığı yoğun bir acı vardı. Ondan ötesini hatırlamıyordu.

"Bak bebeğim. Baba kendine geldi. "Dedi Jungkook kucağında olan bebeği ile. Kucağında onu sallıyor ve ağlamasını durdurmaya çalışıyordu.

Jimin şaşkınlıkla Jungkook ve kucağında olan bebeğine bakıyordu. Bebekleri sonunda dünyaya gelmişti. Kollarından destek alıp kalmaya çalıştığı sırada yeonjun onu durdurdu.

"Yeni doğum yaptın jimin. Dikişlerin var. Dikkatli olman lazım. Şu an hissetmiyor olabilirsin. Ama anestezinin etkisi geçtiğinde ağrıların olacak. Şimdi yat ve dinlen. "Diye uyardı. Yanına ilerledi. Yastığını ve yatağını ayarladı rahat edebilmesi için. Canı acımadan etrafına bakabiliyordu jimin.

Odada yeonjun ve Jungkook vardı. Bir bebeği küveste uyurken diğer bebeği Jungkook'un kucağında ağlıyordu.

"Yanıma getirebilir misin? "Diye sordu jimin onlara bakmaya devam ederken. Jungkook önüne döndü, ona  yaklaştı ve yatağın sağ tarafına koydu bebeği.

Jimin sol eli ile bebeğine dokundu. Yumuşak tende parmaklarını gezdirdi. Bebeği babasının şevkatini anlamış gibi sustu ve gözlerini kırpıştırdı. Bir süre sonra gözlerini kapattıp uykuya daldı.

"Nasıl hissediyorsun. "Diye sordu jungkook sevgilisine yaklaşırken. Bebeğini dikkatle kucağına alıp küveze yerleştirdi. Geri döndü ve sedyenin boş tarafına oturdu.

"Karnımdan iki bebek alınmış gibi hissediyorum "dedi sahte hüzünle. Gözleri bebeklerinin üzerinde geziyor, sonra da kırmızı gözler ile buluşuyordu.

Jungkook, omegasının boynuna yaklaştı. Mühür yerinin orada burnunu gezdirdi. Kokusu ile mühürledi yorgun bedeni.

"Sana minnettarım. Seni seviyorum. "Boynuna öpücükler kondururken fısıldadı alfa. Jimin boynunu biraz daha açtı devam etmesi için. Alfanın küçük dokunuşları iyi geliyordu yorgun bedenine.

"Bende seni seviyorum. "Dedi Jimin fısıltı gibi çıkan sesiyle. Yeni uyanmasına rağmen hala kendini yorgun hissediyordu.

"Biraz daha dinlen saat gecenin bir vakti. Senin için yemek ve kıyafet getirmelerini isteyeceğim. Birkaç gün burada kalmak zorundayız. "Jungkook kafasını kaldırdı ve açıklamasını yaptı. Ayağa kalktı ve kapının önünde olan yeonmin den gerekli eşyaları getirmesini istedi.

BELONG TO HIM | JIKOOK |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin