13|yeni yuva

3.7K 280 35
                                    

.
.
Jungkook, jimin'in sıcaklığı altında uykusuna devam ediyordu. Fazlasıyla işi olmasına rağmen, kendisine zaman ayırmayı seçti. Bunu pek fazla yapmazdı. Ilk önceliği sevdikleri ve sürüsü geliyordu. Kendisine zaman ayırmayı sona bırakırdı.

Ama şimdi Jimin 'in sıcaklığı ve kiraz kokusu sayesinde kendine burada
, onun kucağında, verilen zaman ikisi içinde çok önemliydi. Birlikte oldukları zaman genellikle sessiz olmayı seviyorlardı. Çünkü gözleri bütün cümleleri söylerken ses yapmaktan çekiniyorlar.

"Jungkook. Artık uyanma vakti. "Dedi sesinde olan masumiyetle. Elinde olsa saatlerce burada onunla olmak istesede Jungkook 'un başına geçmesi gereken bir sürüsü vardı.

"Imm biraz daha. "Alfa burnunu omeganın koku bezlerine sürüyor burada olmaktan memnuniyetini belli ediyordu.

"Saatlerce uyuyorsun zaten. Hadi kalk. "Omeganın sesinde sahte bir sinir olsada bir elini saçlarına daldırıyor ve ince ipeksi siyah saçları okşuyordu.

Jungkook yüzünü omeganın boynundan çekmiş kafasını yukarı doğru kaldırmıştı. Dudaklarını öne çıkarmış ve açıkça bir öpücük bekliyordu.

Jimin kalbi alfanın bu hareketleri sayesinde fazlasıyla hızlı çarpıyordu. Kafasını aşağı indirdi ve dudaklarının birbirine değmesini sağladı. Jungkook 'un dudakları mutlulukla gerildi.

Dolgun dudakları, ince dudaklarının arasına alıyor ve hissedercesine emiyordu. Jimin ona karşılık vermiyor, dudaklarını öpmesine izin veriyordu.

Jungkook dudaklarını ayırmadan jimin'in üstüne çıktı ve jimin 'in yere yatmasına sebep oldu. Jimin yanakları pembeleşirken, jungkook 'un göğsünden itti ve uzaklaşmasına sebep oldu.

"Açık ortamdayız kook. Durmalıyız. "Göz temaslarını kesmezken fısıldadı jimin. Jungkook kafasını kaldırdı ve etrafına bakındı. Bazı bakışların kendilerine dönük olduğunu gördüğünde içinden gelen hırlamayı durduramadı.

"Yeni evimize taşındığımız da böyle bir sorunumuz olmayacak güzelim ve sende benden kaçamayacaksın. "Jungkook, omeganın dudaklarına hissedilir bir öpücük koydu ve üstünden kalktı. Kıyafetlerinin üstünde ki tozları sildi ve elini jimin'in kalkması için uzattı.

Jimin kendisine uzatılan eli tuttu ve ayağa kalktı. Oda üstünde olan tozları sildi.

Gözleri artık onlara yaklaşan taehyung ve yeonmin 'deydi.

"Hyung. Işler sandığımız gibi hızla ilerledi ve görünürde bir sorun yok. Herkes çadırlarını topluyor. Alfalar onları götürmek için hazırlanıyor. Haber vermek için gelmiştik. "Dedi taehyung aralarında olan sınırlara dikkat ederken. Bir tarafı bu saçmalığı bitirmek ve üvey abisiyle iyi anlaşması gerektiğini söylerken alfası hala gerçek alfayı kabul etmiyordu.

"Teşekkür ederim Tae. Sizde çadırlarınızı toplayın o zaman. Bugün bu taşınma işini halledelim. "Yüzünde taehyung için oluşun bir gülümseme vardı. Onunla gurur duyuyordu. Asla onu hayal kırıklığına uğratmamış ve her verdiği işi düzgünce tamamlamıştı.

Taehyung ta yüzünde oluşan gülümsemeye engel olmamıştı. Abisinin gözlerinde gördüğü gururlu ifade bütün duvarlarını yıkılmasına sebebiyet veriyordu.

"Tamam hyung. "Daha fazla kalmanın anlamı olmadığı için çadırlarını toplama gittiler.

Jimin çadıra ilerledi ve toplanması gereken eşyaları topladı. O sırada Jungkook 'ta çadırın demirlerini söküyordu.

"Jungkook bütün eşyaları topladım ben. Sana yardım etmemi ister misin? "Jimin çadırın içinden iki çanta ile çıkarken söylendi. Küçük bir çadırın içinde kıyafetten ve ince çarşaflar dan başka bir eşya yoktu. Bu yüzden toplaması uzun sürmemişti.

BELONG TO HIM | JIKOOK |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin