Origin

1.3K 68 14
                                    

Origin

Salazar Hogwarts koridorlarını geçerken sessizdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Salazar Hogwarts koridorlarını geçerken sessizdi. Godric'in bir kuş beyinli olduğunu düşünüyordu.

İdolojisine tamamen ters düşen bu adama sinir olmaması elde değildi. Büyü sadece saf olanlarla kalmalıydı. Bu gerçek hedefti. Öğrenciler yanından bir bir geçerken, okulun girişinde Helga ve Rowena'nın konuştuğu kadınla durdu.

Arkası kendisine dönük kadının uzun ve tamamen örgülü koyu kahverengi saçları ve üzerindeki asilzade kıyafetiyle daha da ilgisini çekmişti. Helga ve Rowena'ya ne anlatıyorsa iki kadının da ilgisini bayağı çekmiş görünüyordu.

Adımları istemsizce onların yanına doğru giderken, kadına olan merakı da artıyordu.

Salazar'ın yaklaştığını gören iki kadın, gülümseyerek kendisine bakarken, arkası dönük kadın da yavaşça kendisine dönmüştü. Salazar kendisiyle göz göze gelen kadını baştan aşağı süzdüğünde, karşısındaki hanımefendiliğinden ödün vermemiş bir şekilde bekliyordu.

Üzerindeki koyu yeşil elbisesi kadının tam bedenine oturmuş ve tüm hatlarını belli edecek şekildeydi. Bol dantel işlemeli kıyafeti, üzerine taktığı zümrüt kolyesi, ona kendisininkini hatırlattı. Yüzü adeta bir sanatçının elinden çıkma gibiydi. Kırmızı dudakları kan gibi koyuydu, yanakları hafif kızarmış, ela gözlerini çevreleyen kirpikleri uzun ve hoş duruyordu. Saçları yüzünü çevrelerken, kusursuz yüzünü daha da kusursuzlaştırıyordu.

"Salazar!" diyerek Helga kadında olan bakışlarını kendisine çekerken, onu bu kadar uzun süzdüğünü bilmiyordu.

"Helga, beni bu arkadaşınızla tanıştıracak mısınız?"

"Elbette!" dedikten sonra Salazar yanındaki kadına döndü, yüzünde beliren gülümseme fazlasıyla asildi.

"Salazar Slytherin, bu hanımefendi Elanora McGallen, Godric'in kuzeni." dediğinde Salazar istemsizce şaşırmıştı. Godric'in böyle güzel bir akrabası olmasını beklemiyordu. Ayrıca McGallen oldukça saygın büyücü ailelerinden birisiydi.

"Memnun oldum Bayan McGallen!"

"Bende öyle Bay Slytherin!"

İkisi birbirine bakarken, Salazar onu daha fazla tanımak ister gibiydi. Tam konuşmak için ağzını açtığı anda, Godric'in bağrışları kulaklarına dolduğunda yüzünü buruşturdu.

"Elanora!" diyerek seslendiğinde kadın büyük bir neşeyle kendisine seslenen Godric'e dönmüştü ve elbisesinin eteklerini toplayarak onun yanına gidip sarılmıştı.

Salazar sessizce beklerken Helga ve Rowena ona baktığında, üzerindeki bakışlar üzerine sert bir şekilde başını çevirdi onlara.

"Bayan McGallen, ilgini çekmiş görünüyor Salazar. Senin de katı suratında bir ifade görebildik." Rowena'nın sözleri üzerine kaşlarını daha da çattı. Fakat yanlarına gelen kişiler ile konuşmanın aniden kesilmesi, Salazar'ın en istediği şeylerden birisiydi.

"Ona yardımcı olduğunuz için teşekkürler hanımlar!" Godric omuzlarının üzerindeki kalın kürkü düzelttikten sonra yanındaki kadına döndü.

"Herkes ile tanıştın öyle değil mi?"

"Evet, Helga ve Rowena bana her şeyi gösterdi."

"Biraz burada kalman ailenle olan sorunları bir müddet askıya almana yardımcı olabilir!"

Salazar ailesiyle ilgili sorunun ne olduğunu bilmiyordu ama diğer üç kurucu bunu biliyormuş gibi geliyordu ki, ona destek oluyorlardı. Her ne olmuş ise bu kadını bayağı yıpratmış görünüyordu.

Godric destek olurcasına güzel Elanora sarılırken, kadının üzüldüğünü görmek onu tuhaf hissettirmişti.

"Merak etme Elanora, biraz dinlenmen toparlanman ve yeni başlangıç yapman iyi olacak!"

Elanora'nın kendisini toparlayıp gülümsemesi Salazar'ın iyi hissetmesine yol açmıştı. Gayet sinsi ve akıllı hareket eden kendisi bir anda tuhaf hissetmeye başlaması olasılık dışıydı. Bu kadın onun iradesini oynatıyor gibiydi. Oysa ki yeni tanışmışlardı.

Rowena ve Helga gülerek kadının koluna girip onu götürdüklerinde Godric ile kalmıştı girişte. Arkadaşının yüzünü çevreleyen turuncu kızıl karışımı sakallarını kaşımasıyla kaşları tekrar çatıldı. Elini siyah saçlarından geçirip derin bir nefes verdi.

"Ne diyeceksen de Godric, kapıda bekleyemeyiz böyle!"

Godric'i kendisi kadar iyi tanıyordu. Her tavrını ve hareketini inceliyordu, istemsizce yaptığı bir şeydi, ama artık arkadaşının her hareketiyle neler yaptığını bilebiliyordu.

"Teyzem, onu istemediği birisiyle evlendirmek istedi. Elanora, sevdiği birisi olduğunu ve onun güçlü bir safkan olduğunu iddia ettiğinde, ailesi onunla tanışmak için belirli bir süre verdi."

Salazar Godric'in dolanbaçlı yollardan olayları anlatması sinirine dokunurken, Elanora gibi güzel bir kadının sevdiği adamı merak etmemiş değildi. O şanslı büyücü kimse yerinde olmayı isterdi.

"Burada ne işi var peki?"

Salazar istemsizce sorduğu soru ile birlikte Godric üzerindeki kıyafetin kollarıyla oynamaya başladığında gelecek açıklamayı sabırsızlıkla bekliyordu.

"Asıl sorun Salazar... Elanora'nın sevdiği güçlü bir safkan yok. Ailesine yalan söylemek onu ruhen yıkmıştı ve bende onu buraya gelmesini söyledim. Burada toparlanmasını umuyorum!"

Salazar şaşkınlıkla arkadaşına baktığında, bir tarafı güzel Elanora'nın sevdiği birisi olmadığını öğrendiğinde sevinmişti.

Yalan söylemesi bir yana McGallen ailesi onurlu bir aileydi. Evliliğin olmamasıyla birlikte kadının yalan söylediği öğrenilirse ona ne olacağını bilemiyordu.

"Bildiğim kadarıyla McGallen ailesi..."

"Evet Teyzem fazlasıyla onurlu bir kadın, Elanora ise şuan umutsuz durumda. Ne yapacağım bilemiyorum?"

"Bekleyelim!"

Salazar karşısında cesaret abidesi gibi gösteriler sunan adamın, konu kuzeni olunca ne kadar korktuğunu görebiliyordu. Salazar mantıklı davranma taraftarıydı. Burada bir müddet gözden uzak olacağı doğruydu. Ama ya vakit dolduğunda...

Bunu söylemek güç gelmişti. Godric'i yalnız bırakarak geldiği yoldan geri dönmüş ve odasına gitmek için zindanlara doğru ilerlemişti. Günün bitmesine sevinmişti ilk defa.

Salazar SlytherinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin