2. ben sana, sen başkasına

27 2 1
                                    

-Alo mira sana söylemem gereken bişey var okulda buluşalım hemen!

Acaba Kumsal bana ne diyecek merak ettim doğrusu neyse nerde şu kulaklıklarım onlar olmadan çıkamam.
-Annecim ben çıkıyorum, Babacım sana da hayırlı işler çıktım ben.
Yolda giderken rastgele bi şarkı açtım bu bizim dördümüzün en sevdiği şarkı "caddelerde rüzgar" yolda biyandan dinleyip biyandan da söylüyordum. Hangi ara geldim ama okula varmışım. Hemen sınıfa çıktım sadece Kumsal ve Yusuf oradaydı peki ya Kayra o neredeydi? Yanlarına gittim soran gözlerle ikisine bir baktım üzgün bi şekilde bana bakıyorlardı.
-Noluyor biri söylesin artık
Kumsal daha fazla bekletmeden
-Mira gel istersen bahçeye çıkalım orda konuşalım.

-Tamam gidelim.
Kapıdan çıktık bahçeye doğru giderken dayanamadım.
-Kumsal noluyor ya anlatıcakmısın artık daha fazla dayanamıyorum Kayraya mı bişey oldu? Söylesene!

-Gel oturalım şöyle.
Oturduk ve ardından devam etti.
-Mira bak dün eve gittiğimizde Kayra o çarpıştığınız kızdan bahsetti sanırım hoşlanmış.

-Ne! Sen ne diyorsun Kumsal olmaz öyle şey saçmalıyorsun.
Peki ya şimdi o nerde?

-O kızın sınıfında kızla konuşucakmış.
Gözlerimin dolduğunu hissettim ama bence o kızda birşey vardı güvenmiyorum ona.
Sınıfa geldiğimizde Kayra Yusufa bişeyler anlatıyordu. Yanlarına gittiğimizde sadece gülüyorlar sırama oturup hiç bişey demedim benim adım Miraysa ben o kızın gerçek yüzünü göstericem.
*
*
Ben yine uyuya kalmışım Kayra telefonuyla ilgileniyordu Kumsalda uyumuş Yusuf ise dersi dinliyor bugün ki notları ondan alırım artık. Telefonumu çıkarıp Kayraya mesaj yazdım.
*hayırlı olsun.

*neden?

* o dün çarpıştığım kızdan hoşlanıyormuşsun

*ah evet onu seviyorum, sınıfına gittim ve itiraf ettim oda bana karşı boş değilmiş hayırlı olsun şuan yengen.

*aa çok sevindim mutlu olun.
O an gözümden bir yaş süzüldü kimse görmeden hemen sildim. Hocadan izin alıp lavaboya gittim girdiğim an ayağım kaydı ve yere düştüm sanırım bayılmışım gerisini hatırlamıyorum.

*
*
Kayranın anlatımıyla
Kumsal kızım kalksna lan!
-Ne var Kayra üf niye uyandırıyorsun?

-Mira 10 dk önce lavaboya gitmek için hocadan izin aldı fakat hala gelmedi git bak şu salağa.

-Tamam gidiyorum hemen.
Kumsal hocadan izin aldıktan sonra lavaboya gider.
*
*
Kumsalın anlatımıyla
Hocadan izin alıp hemen lavaboya koştum kapıyı açınca birden çığlık attım. Mira yerde baygın bir şekilde yatıyordu hemen sınıfa koşup diğerlerine haber verdim.
Kapıyı çaldım.
-H-hocam Mira lavaboda yerde baygın bir şekilde yatıyor.
Sınıftan başka biri ayağa kalkıp lavaboya koştu bu Aras, bir dakika Aras ne alaka neyse düşünmem gereken şey bu değil şimdi Mirayı düşünmem gerekiyor. Aras Mirayı kucağına alıp müdürün odasına götürdü ben Kayra Yusuf ve Aras burdaydik hala Arasın burda ne işi olduğunu çözemiyorum ama hadi hayırlısı.
Miranın anlatımıyla
Gözlerimi hafif araladığımda karşımda Arası gördüm bana nolmuştu en son lavaboya gittiğimi hatırlıyorum. Sonra kafamda bi acı hissettim ve biraz inledim herkes bana baktı ve rahatlamışlardı.
-Noldu bana neden burdayım?

Aras söze atladı.
- Kumsal seni lavaboda baygın bir şekilde buldu hemen sınıfa gelip bize haber verdi iyimisin sen?

Oha, bu çocuğun sesi bu kadar güzelmiydi anlatırken resmen çocuğun dudaklarına baktım ben niye daha önce farketmemişim.
-Lavaboya gittiğimde ayağım kaydı ve yere düştüm gerisini hatırlayamıyorum.
İyice ayıldıktan sonra sınıfa gittik ben yine her zaman ki gibi kafamı sıranın üstüne koydum ve uyumaya çalıştım ama kafam çok acıyordu.
Arasın bana baktığını farkettim bu çocuk niye bana bakıyordu?
Göz göze geldik, bana gülümsedi bende ona gülümsemeye çalıştım. Teneffüs zili çaldı, kapıdan bi kız girdi bu dün çarpıştığım kız anlaşılan Kayranın yanına gelmiş.
Buraya doğru geldi ben hiç birşey söylemeden,
-Ayy Mira duyunca çok üzüldüm geçmiş olsun bebeğim.

Kız öyle bi söylüyor ki kızın üstüne atlamamak için kendimi zor tutuyordum neyse kibar bi şekilde
-Teşekkür ederim.

Kızın ismini merak ediyordum aslında ama pekte umrumda değildi ama sormasam olmazdı. Aah! kimi kandırıyordum kızın herşeyini öğrenmek için elimden geleni yapardım.

-Hey, bişey sorucam senin ismin neydi?

-Helin.

Kızı hala itici buluyordum ama herşeyi öğrenicem. Kayra Helinin elinden tutarak dışarı çıktılar bu benim sinirimi baya bozuyor. Kumsala söylesem abarttığımı söyleyecek en iyisi kendim çözmek hemen kalktım ve kızın sınıfına gittim bi kızı çağırıp onun en yakın arkadaşını sordum bana cam kenarında oturan kızı işaret etti bende yanına gittim.
-Merhaba

-Merhaba, noldu?

-ımm şey, ben Helin hakkında bi kaç soru sorucam.

-Ay o kızmı ne varsa sor.

-Sen en yakın arkadaşı değilmisin?

-Evet en yakın arkadaşıyım ama artık değiliz.

-Önemli bi sebebi yoksa nedenini sorabilirmiyim?

-Kendini bi b*k sanan kız işte bende uzaklaştım ondan nefret ediyorum artık. Sen ne sorucaktın?

-Helin hakkında bazı sorular sorucaktım da kızı ilk gördüğümden beri sevmedim ve şuan sevdiğim çocukla birlikte buda benim canımı sıkıyor.

-Tamam sen soruları sor ben doğru bir şekilde cevaplarım.

-Imm Helin nası biri sence Kayrayı gerçekten seviyor mu?

-Helin hiç bir zaman gerçekten birini severek çıkmadı ve şuan bence sevmiyor Helini Kayradan uzak tut yoksa Kayra gerçekten üzülücek. Sabah Kayra buraya geldiğinde Heline çok güzel şeyler söyledi ama Helin bunların hiç birini haketmiyor.

-Helinin gerçek yüzünü ortaya çıkarmamda bana yardım edermisin?

-Ederim tabi ne yapmam gerekiyor?

-Çıkışta bi kafeye gidelim orda plan kurarız sen Heline yakın davran yeter.

-Tamam

-Teşekkür ederim bu arada ben Mira.

-Bende Hazal.

-Memnun oldum.

-Bende.

-Neyse ben sınıfıma gideyim kimse bişey anlamasın çıkışta görüşürüz.

-Tamam görüşürüz.

Hazalların sınıfından çıktıktan sonra kendi sınıfıma gittim, Yusuf ve Kumsal oradaydı anlaşılan Kayra ve Helin birlikteydi sınıfa girer girmez zil çaldı yerime oturdum. Sabah telefonumu titreşime almıştım. Yerime oturduktan sonra mesaj geldi telefonumu açıp kimden geldiğine baktım yabancı numaradan ve bana bi fotoğraf göndermiş fotoğrafa tıkladım görmek istemeyeceğim şey karşıma çıktı Kayra ve Helin sarılıyordu inanmıyorum! daha neler başıma gelecekti benim derhal o şeytanın gerçek yüzünü göstermem gerekiyor
1 saat sonra
Çıkış zili çaldı Kayra bana seslendi
-Mira seni eve bırakmamı istermisin?

-Hayır gerek yok tek başıma giderim.

-Hadi ama iyi değilsin götüreyim işte.

-Sen git o şeytan olucak sevgilini eve götür daha fazla benim sinirlerimi bozma!

-Doğru konuş sevgilim hakkında!

-Ne var yalan mı? şeytanın ta kendisi o ama sen hala uyu tamam mı bir gün gelicek benden özür diliyceksin Kayra Boldan.

-Sen öyle san, Helin melek gibi bi kız.

-Neyse sevgilinle sana iyi eğlenceler.

Kayrayı dinlemeden sınıftan çıktım. Beni bekleyen Hazalı gördüm birlikte kafeye gittik.
-Hadi bakalım şu planı kuralım.

-Tamam, aklında bişey var mı?

-Var aslında, sen Helinle konuşmaya devam et sonra çıkışta sizin eve gidin orda, Kayrayı gerçekten seviyomusun, nası tanıştınız şöyle böyle falan sen bişeyler bulursun güveniyorum sana.

-Tabi siz mutlu olun ben elimden geleni yaparım.

Ah be Venüs prensi, şu gerçeği görsen..
Biz mutlu olsak..

Nereden Nereye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin