Gidicekmiyim bilmiyorum, Kayra artık onu sevdiğimi biliyodu. Telefonuma arka arkaya mesaj gelmeye başladı. Telefonu elime alıp ekranı açtım mesajlar Kumsal ve Yusuftan gelmişti.
Bal suratlım
Çevrimiçi*kanka istersen alıyım seni konuşmamız gerekiyo burda kalıcaz hadi.
Cevap olarak,
İyi tamam gelince haber ver.Bal suratlım: tam kanka
Ordan çıkıp Kumsalın mesajına girdim.
Kankiloştoloşkom
Çevrimiçi*Bebeğim hadi gel burda konuşalım.
Cevap olarak,
Tam kanka geliyorum.Kankiloşkoloşkom: ok bekliyoruz.
Görüldü atıp çıktım önce aşağı inip annemlere söylicektim.
Kapıdan çıkıp merdivenlerden aşağı indim annemle babam televizyondan film izliyolardı. Televizyonun önüne geçip dikkatlerini bana vermelerini sağladım.-Hayırdır kızım noldu?
-Şey anne bugün telefonum kapalıydı ya hani Kumsallar da beni merak etmiş bugün Yusuf onlarda kalıcakmış beni de çağırıyolar, Yusuf birazdan beni almaya gelicekmiş.
-E siz kavga etmemişmiydiniz?
-Yarın gelince anlatırım anne ben çıkıyorum.
-Tamam kızım dikkat et bak.
-Tamam anne.
Önce odama çıkıp bi kaç eşya aldım. Tarak, ruj, rimel, fondöten, kapatıcı unutmadan şarj aletimi de aldım Ünicornlu pijamamı alıp çantama koydum. Acaba giyiptemi gitseydim? Çantamda pijamayı çıkarıp giydim. Pijamanın şapkasını kafama geçirdim üstünde boynuz vardı çok güzel mavi, yeşil ve pembe. Renkleri vardı. Üstüme montumu alıp dışarıda beklemeye başladım. O sırada telefonuma bi mesaj geldi ve aynen şöyleydi.
0541*******: bu saatte dışarıda ne işin var hemde o pijamalarla?Etrafıma bi süre bakındım ama kimseyi göremedim.
0541*******: beni göremezsin boşuna etrafına bakma.
Noluyo lan acaba o kapşonlu çocukmuydu? Veya Çınar? Mesaj bölümünden çıkıp Çınarı aradım.
Çalıyor çalıyor çalıyor..
Heh açtı.-Efendim Mira
-Şey Çınar ben şey sorucaktım.
-Ney?
-Sen nerdesin?
-Evdeyim Mira bişey mi oldu?
-Hiiç öyle şey sadece aradım.
-Sen beni aramazsın ki
-E bu seferlik arıyim dedim istersen bidaha aramam.
-Yok canım ara, ara da bilemedim şimdi. Neyse hadi kapatıyorum duşa giricem.
-Tamam ben zaten size geliyorum.
-Neden beni mi özledin?
-Hee Çınar seni özledim.
-Tabi ki özliceksin bi cazibem var bana tutuldun dimi lan?
-He Çınar ne demezsin. Kumsallar çağırdı o yüzden gelicem.
-lar?
-Kayra ve Yusuf
-Yusuf hangi ara bize geldi aq ben duymadım onu
Ardından bi kahkaha attı ne tatlı gülüyodu zalımin oğlu qokshwosndBende gülmeye başlamıştım. Bana mesaj atan kişiyi unutmuştum böylesi iyiydi. Telefonu kapatır kapatmaz Yusuf geldi.
Oturduğum banktan kalkıp arabaya doğru yürümeye başladım. On kapıyı açıp oturdum. Yusuf direk bana ve üstümdekilere bakıyodu.
-Mira bu üstündekiler?Hafif sırıtıp konuşmaya başladım.
-Kanka orda kalıcaz diyen sendin biliyosun beni üşengeç biriyim.Oda sırıttı. Önüne döner dönmez birden gülümsemesini bırakıp dik oturdu.
Biyere doğru bakıyodu. Baktığı yerde biri vardı tam belli olmuyodu kim olduğu Yusuf bana dönüp kafasıyla işaret etti.
-Şunu tanıyomusun?Biraz daha dikkatli baktım, bu o kapşonlu çocuk bize bakıyodu hatta bugün ki gördüğümde buydu..
-Ş-şey be-ben bilmiyorum tanımıyorum.Mira kendine gel Yusuf o ona herşeyi anlatabilirsin.
Yusuf bana garip garip bakarken ben gözlerimi kaçırıyodum.
-Şey hadi gidelim artık geç kalmayalım.Yusuf hala o çocuğa bakıyodu çocuğunda gitmeye niyeti yoktu heralde. Dalgınlığıma gelmiş ki telefonuma mesaj gelince bi an irkildim. Yusuf, Kumsalların evine doğru sürmeye başlamıştı bile. Telefonun kilidini açıp mesaj bölümüne girdim bana yazan kişiden gelmişti.
0541*******: ne o güzelim sevgilinle beni mi kesiyosun?0541*******: bu saatte pijamalarla nereye gidiyorsun?
Mira: sen kimsin mq hayırdır.
Mira: ayrıca Yusuf benim sevgilim değil kardeşim.
Mira: ve gittiğim yer seni ilgilendirmiyo.
0541*******: ayıp oluyo ama 3 senedir başına gelenlere engel olan kim sanıyosun :)
0541*******: hatta 2 gün önce arkandan gelen o adamı engelleyen kim sanıyosun ya da 1 ay önce sarhoş bi adam sana ellemeye çalışırken seni kurtaran kim sanıyosun?
Mira: nE
0541*******: dur şunu da söyliyim 2 yıl önce bi sapık yazıyodu sana sende seni tehdit ettiği için korkuyodun peki ondan kurtaran kimdi?
Mira: sen bunları nerden biliyosun ben bunları en yakın arkadaşıma anlatmadım. Yoksa sen o sapıkmısın?
0541*******: yok be gülüm ben aptal bi aşığım.
Mira: kime?
0541*******: Miracım noldu sana sen böyle mal değildin kafana bişeyle mi vurdular?
Mira: yok bee malın biri bana yazıyo tanımıyorum da bişeyler anlatıyo anlamıyorum.
0541*******: ismi ne?
Mira: malmısın arkadaşım tanımıyorum diyorum
0541*******: hm engelle o zaman mal.
0541*******: ha engellemeden önce numarasını at buluyim ben onu tanımadığı birine nası yazıyomuş bi benzetim.
Mira: atıyorum bak numarayı.
0541*******: at
Mira: 0541*******
Mira: al bak bu nası benzeticeksen artık 😂
0541*******:😒
Mira: neyse hadi ben gidiyorum geldim ben.
Mira: ay neden söylüyosam kimsen artık.
0541*******: minnoş kalbimi kırıyosun ama. Ayrıca vardığını biliyorum ;)
Mira: neyse aq boş yapma bb.
0541*******: bb "beni bırakma"
Mira: boş yapma mq.
0541*******: peki
Görüldü
Uzun zaman sonra pişmanlık?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nereden Nereye
Teen Fiction10 yıldır platonik bi kız sadece istediği tek şey Kayranın kendisini sevmesi..