Kafeden çıktıktan sonra eve gittim acaba plan işe yarayacakmı diye düşünüyodum, işe yaramasını istiyorum çünkü hala seviyorum yatağımın yanında duran çekmeceden günlüğümü çıkarıp bugün ki yaşadığım şeyleri yazdım.
*Sabah kumsal aradı ve benimle hemen okulda buluşmak istediğini söyledi bende hemen giyindim ve okula gittim mutsuz bir şekilde beni karşıladılar merak ettim. Kayranın o şeytan kızdan hoşlandığını söylediler bu benim canımı azda olsa yaktı sanırım ben unutmaya başlamalıyım diye düşündüm kime ne fayda beni sadece kardeşi olarak görüyor.*
Devamını sonra yazarım diye düşündüm. Birden telefonum çaldı bu bana okulda Kayra ve Helinin fotoğrafını atan numara, açmalımıydım? Kendimi kandırıyorum tabiki açıcam.
Arayan kişinin anlatımıyla
Fake numaramdan Mirayı aramak istedim onu takip ettiğimi söylemek istiyordum ama şuan aramız iyiken onu benden uzaklaştıramam ses değiştirme şeysini açıp onunla konuşacaktım. Mira mutlu olmayı hakediyor ama Kayra mutlu etmiyor. Numarayı yazıp aradım. Çalıyor, çalıyor hadi be kızım açsana şu lanet telefonunu, heh açtı.
-Alo buyrun kimsiniz?
Sesi o kadar kötü geliyor ki, sanırım ağlıyordu Kayrayı dövmek istiyordum.
-Alo ordamısınız ne için aradığınızı öğrenebilmiyim?-ııı şey ben size sabah fotoğraf atan kişiyim.
-Biliyorum kimsiniz?
-Ben size yakında bunu söylemek istiyorum ama beni istememenizden korkuyorum.
-Imm, ne demem gerekiyor bu durumda?
Miradan devam
"Dıııt dııt dııt" oha telefonu suratıma kapattı öküz bu neyse umrumda da değil.
Saat daha 20.04 acaba napsam diye düşünürken kumsalı arayıp, buluşmak istediğimi söyledim zaten Yusufta oradaymış. Annem Kumsala güvendiği için izin verdi bende hemen odama çıkıp kıyafet bakıyordum fakat ne giyicem bilmiyorum. Üstüme yarım sweat, altıma da mavi açık renk pantolonumu giydim saçımı yukarıdan dağınık topuz yaptm makyaj da hafif bişeyler yapıp çıktım aslında karanlıkta çıktığım için korkuyordum "ne olucak canım iki adımlık yer sonuçta sokağın köşesindeki ev" arkamdan birinin ayak seslerini duyar gibiydim. İleride arabanın içinde oturan kapşonlu birini gördüm iyice korkmaya başladım yoksa bunlar beni kaçıracakmıydı? Ne yapacaklar bana
aklımda deli sorular, sonra ayak sesleri arttı sanırım biri daha geldi kim bu karşıma bakınca arabadaki kapşonlu orada yoktu içimden küfürü geçirdim, dur bir dakika ayak sesleri kesildi yoksa o kapşonlu o adama bişey mi yaptı? Sonunda Kumsalların evine vardım hızlıca kapıyı çaldım arkamda hala biri vardır diye şüpheleniyorum kapıyı Kumsalın annesi açtı. Benim korkmuş yüzümü görünce hemen içeri aldı bende girdim.
-Serap teyze Kumsal nerde?-Odasında kızım, sen iyimisin?
-İyiyim, iyiyim bişeyim yok.
Diyip sahte bi gülümseme yaptım. Hemen Kumsalın yanına çıktım beni görünce endişelendi.
-Kızım nerde kaldın aklım çıktı.-Bişey anlaticam ama sakin kalacağına söz ver.
-Söz anlat çabuk.
-Yolda gelirken birinin beni takip ettiğini anladım karşıma bakınca spor arabanın içinde kapşonlu biri vardı sonra ayak sesleri artınca karşıya baktım fakat kapşonlu arabada yoktu.
-Oha! Sen iyimisin sana bişey yapmadılar dimi?
-Yok hayır ben iyiyim bide
-Ne bide kızım başka ne var?
-Bide seni aramadan önce beni biri aradı beni tanıyor sanırım bende onu tanıyorum bana yakında kim olduğunu söyliyecekmiş fakat ondan uzaklaşmamdan korkuyormuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nereden Nereye
Teen Fiction10 yıldır platonik bi kız sadece istediği tek şey Kayranın kendisini sevmesi..