Tüm sanatımı çaldın Jeongin.
Bu yüzden bir daha asla dans edemeyeceğim.
Seninle dans ettiğim şekilde.
°°°Yıl sonu seçmelerine yetişebilmek için otobüs daha durmadan aşağı atlamıştı Hyunjin. Ardından gelen uğultulu ikazları duymamazlıktan gelip hızlıca ana binaya girdi. Seçmeleri kaçırmamak için en az iki saat önceden uyanan birisi olduğu halde dün saatlerce yaptığı pratikten dolayı sabah uyanamamıştı.
Kendini asansöre atmasıyla ciğerlerini rahatlatmak adına derince bir nefes aldı. Kendisi ne başta ne de sondaydı performans sırasında.
Dinlenmek için yeterli vaktim var diye düşündü, gerilmek ve stres olmak içinse önde bir sıradayım. En iyi şekilde değerlendirip koreografimle bütünleşirsem başrol kesin benimdir.
Tek endişesi üst sınıflardaki Lee Minho'ydu. Yine de Minho salık bir tipti ve Hyunjin planlı ve tempolu pratikleri ile ondan bir adım öndeydi.
Çok çalıştım dedi içinden. Öyle ya da böyle alacağım bu rolü. Benden de iyisi yok ya?
Asansörden inip soyunma odalarına ilerledi. Herkes biraz sonra başlayacak olan seçmelere çalışıyordu. Kimisi esneme hareketleriyle zarif koreografiyi harmanlamayı deniyor kimisi kendi tarzında dramatize ediyordu verilen sahneyi.
Hyunjin kısaca etrafını süzüp insanların seyrekleştiği makyaj masalarına ilerledi.
Eşyalarını bırakıp ayak bileklerini ovarken Lee Minho yanına oturdu. Hyunjin gerilse de belli etmedi.
"Selam hyung." dedi kısaca.
Minho da ona kısaca bir selam verip telefonuyla oynamaya başladı.
Hyunjin ona sinir oluyordu. Aşırı rahat bir tip olması her zaman gözüne batardı. Dansı sadece zaman öldürecek bir şey gibi görmesi onu deli ediyordu.
"Kaçıncı sırada çıkacaksın Hyunjin?"
Gelen soruya karşılık Hyunjin kafasını kaldırıp kısaca süzdü Minho'yu.
"Dokuz." dedi kısaca. Onun kaçıncı sırada olduğunu umursamıyordu bu yüzden sorma gereği bile duymadı.
Minho yavaşça başını sallarken içeri koşarak giren sevgilisi telaşlı görünüyordu.
"Jisung?" dedi Minho sevgilisinin dikkatini çekmeye çalışıp.
"Saatlerdir seni arıyorum!" diye çemkirdi Jisung.
"Ne oldu? İyi misin?" dedi Minho. Ellerinden tutup yanına oturmuştu.
"Duymadın mı?" dedi Jisung ikinci kez sesini yükselterek.
Yan taraflarında oturan Hyunjin'i fark etmesiyle sesini alçaltıp tekrar konuşmaya başladı.
"Dün vokal seçmelerinden dolayı herkes birbirine girmiş." dedi.
"Seungmin dün seçmelere gelememiş ve o yüzden Jeongin'in takımı rolü ve tüm şarkıları kapmış."
"Bugün Seungmin okula geldiğinde ortalığı birbirine kattı ve Jeongin'i bir güzel dövdü." dedi konuşmaktan boğazı kurumuştu.
Hyunjin dayanamayıp lafa atladı.
"Seungmin nasıl olmuş da seçmelere gitmemiş ki o en iyisidi." dedi.
Minho'yla Jisung başlarıyla onu onayladılar.
"Jeongin bir işler çevirmiş sanırım o yüzden Seungmin çok sinirliydi." dedi Jisung.
"Jeongin'le rol eşi olmak istemiyorum." dedi Minho.
Sanki rolü alacaksın da dedi içinden Hyunjin.
Minho sevgilisinin ellerini bırakıp tamamen Hyunjin'e döndü.
"Biliyor musun Hyunjin rol senin olsun Jeongin itiyle uğraşmak istemiyorum." dedi sinir bozucu bir gülümseme eşliğinde.
Sonra ayağa kalkıp Jisung'u da kaldırdı. Jisung şaşkınca Hyunjin'e bakıyordu. Hyunjin de onlara. Sinirleri bozulmuştu. Cidden ya? Minho kendini ne sanıyordu da ona lütufmuşçasına bunları söyleyebiliyordu? Hyunjin onun dublörü ya da yedeği falan değildi.
"Seçmelere girecek olsan bile Hyung," dedi minho'nun sinir bozucu gülümsemesini takınarak.
"Yine de Jeongin'le eş olamazsın. Endişelenme." dedi eşyalarını alırken.
Minho'ya son kez bakıp orayı terk etti Hyunjin.
İçinden söylenmeye devam ediyordu.
Jeongin ya da Seungmin kim olduğunu ne fark eder. Sahne benim ve parlayacağım. Hem de herkesi gölgemde bırakarak.
Fakat Hwang Hyunjin bu dediklerini ilerde teker teker yutacaktı. Zira Yang Jeongin'in nasıl bir şeytan olduğundan haberi bile yoktu.
°°°
Warning: ilerleyen bölümlerde yeme bozukluğu ile ilgili sahneler mevcuttur. Hassasiyetiniz varsa dikkat etmenizi ikaz ederim.*****Kurgunun temeli gerçekten güzel dans eden bir arkadaşımdan aldığım ilhamla oluştu ona teşekkür etmek istiyorum. Olmasa yazacak cesaretim yoktu, onda gördüğüm estetiği umarım aktarabilirim sizlere.
Bölüm başlıkları cigarette after sex'in parçaları dinlemek isterseniz fjdjdjdj.
Umarım seversiniz. Diğer bölümde görüşmek üzere.
-vess
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Careless Whisper. hyunin
FanfictionI'm never gonna dance again Guilty feet have got no rhythm Though it's easy to pretend I know you're not a fool I'm never gonna dance again The way I danced with you [hyunin]