Genç bir oğlan ara bir sokakta yerde yatıyordu. Yediği dayaktan bütün vücudu sızlıyor, morardığına emin olduğu elmacıklarında kurumuş gözyaşları ince bir harita oluşturuyordu.
Yang Jeongin uzun zaman sonra çaresiz hissediyordu. Fakat yediği dayaktan değil, birkaç saat öncesinde duyduğu kelimeler onu çaresiz kılıyordu.
Jeongin yere tükürüp tekrar ayağa kalkmaya çalıştı.
Fakat sızlayan etleri ve tükürüğünde gördüğü kanla pes edip pis sokağa tekrar uzandı. Uzandığı yerden gökyüzüne baktı.
Ve sonra şöyle dedi.
Jeongin sen çok pis boka battın.
Birinin gelip onu buradan kaldırmasını bekledi Jeongin. Birinin ardından gelmesini gelenin uzun sarı saçlarının olmasını ve dans ettiğinde ruhunu görebilecek biri olmasını diledi.
Yarım saatin sonunda Yang Jeongin yalnız olduğunu anladı.
Öyle şiddetli anladı ki bunu kemikleri bir kere daha sızladı.
Köşedeki çantasına doğru sürünüp telefonunu aldı.
Son aramalarda Hyunjin'in numarası vardı. Ve Jeongin'in o uyurken çektiği yorgun bir fotoğrafı arama kısmındaydı.
Jeongin histerikçe gülüp aşağılara indi. Seungmin'in adını görmesiyle daha da çok güldü.
Hyunjin'i aramaktansa Seungmin'i aramayı tercih ederdi.
Bu yüzden aylar önce dayak yediği çocuğu, dayak yediği için aradı.
Seungmin geleceğini söyleyip, Jeongin'in attığı konuma gelirken Jeongin sonunda kalçasının üstüne oturmayı başarmıştı.
"Sikmişler yüzünü." dedi Seungmin çocuğa şişe suyu uzatırken. Yüzü buruşmuştu.
Jeongin bir şey demeyip suyu içti.
"Kim yaptı?"
"Üniversitenin spor salonu var ya?" dedi Jeongin umursamazca. Cidden de umurunda değildi. Yediği ilk dayak değildi büyük ihtimalle de son olmayacaktı.
"Eee?" dedi Seungmin devam etmesi için.
"Eğitmenlik için Chan başvurmuştu bu yüzden diğer adayı elememiz gerekiyordu."
Seungmin umutsuzca başını iki yana salladı.
"Gene çevirdiğin dalaverenin bedelini ödüyorsun." dedi sinirle.
"Benim işim bu." dedi Jeongin kısıkça gülüp. Karnına keskin bir ağrı saplandı.
"Chan'ı neden aramadın?" dedi Seungmin Jeongin'in çantasını yerden alıp çırparken.
"Avustralya'da."
"Kusura bakma aklıma senden başka kimse gelmedi." dedi Jeongin yüzünü yere eğip.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Careless Whisper. hyunin
FanfictionI'm never gonna dance again Guilty feet have got no rhythm Though it's easy to pretend I know you're not a fool I'm never gonna dance again The way I danced with you [hyunin]