Sabah annemin sabah yatmaz akşam kalkmaz naralarıyla uyanmak ve üstüne üstlük Ayaz abimin dün gitmiş olması güne puanımın 0 olması için büyük sebeplerdi. Ama dün bizimkilerle anlaştığımız gibi önce gratis sonra piknik.
Miray: Günaydın
Benimki: Ne bu?
Miray: Ne ne
Benimki: Güzelim biz sevgiliyiz ya hani
Benimki: Günaydın hayatım
Benimki : Günaydın sevgilim
Benimki: Günaydın Birtanem
Benimki: Günaydınnnn 💕💕💕
Benimki: Gibi gibi şeyler yazman gerekmiyor mu?
Benimki: Ne o asker arkadaşı gibi
Benimki: Günaydın
Benimki: küfretseydin
Miray : Abartıyorsun
Benimki: Miray sana bir şey sorabilir miyim?
Miray : Sor .
Benimki: Hiç bana karşı bir şey hissediyor musun?
Miray: Asrın sen iyi misin?
Benimki: Dün gece bir rüya gördüm
Miray: Eee
Benimki: Ayrılıyorduk işte
Benimki: Seni hiç sevmedim zaten dedin bana
Benimki: Rüya da olsa ağır geldi ben güzelim
Miray: Asrın lütfen bir daha böyle düşünme hiç bir şey hissetmesem niye sevgili olalım
Benimki: Ne biliyim kendini zorunda hissetme tamam mı ?
Off ne diyordu bu manyak ama biraz haklıydı. Onunla çok vakit geçirmemiştim 1 hafta olmuştu ve teneffüslerde kızların yanına falan gidiyordum. Sare ve Hirayla bile daha çok kaynaşmıştık. Böyle düşündürmeye onu üzmeye hakkım yoktu.
Miray: Asrın köşedeki parkta buluşalım mı?
Hızla üzerimi değiştirdim. Zaten parkla aramızdaki mesafe 5 dk falandı. Koşa koşa yanına gittim.
"Asrın"
"Miray'ım"
"Oturalım mı?"
"Oturalım gel "
"Asrın"
"Eğer..."
"Bir dakika bekle. Asrın bak sen 3 yıl beklemişsin senin duygularınla benimkiler tabiki de bir değil. Sana yakın davranmamam seni yanıltmasın. Hem sana karşı hiçbir şey hissetmesem sevgili olur muyduk? Böyle düşünme lütfen."
"Özür dilerim. Abarttım sanırım."
"Affetmedim. Rüşvet istiyorum"
"Rüşvet istiyorsun"
"Pamuk şeker " burnumu sıkıp gülümseyerek
"İstediğin pamuk şeker olsun be güzelim"
Güle oynaya geldiğimiz yolda sonunda bizimkilerle buluşmuştuk.
"Bekle beni gratis" Hira'nın neşeli sesine Barış göz devirdi.
"Ulan gratis sen olmasan babam daha zengin olurdu be" Barış artık ne çektiyse fazla mutsuzdu.
"Hadi güzelim gidelimde al ne istiyorsan" sanırım Poyrazla hala barışmış değillerdi.
"Sen burada kal mazallah bozulursun üzülürüm."
"Ama güzelim" Poyraz Hira'nın peşinden söylene söylene gidiyordu. Hirayla Poyraz'ın kavgasından zevk alan Barış'a resmen can gelmişti.
"Bıktım ulan sizden ruh hastaları"
Yavuz bu gruptaki tek aklı başındaki insandı ama çocuk bıkmıştı.Sare'yi zaten geldiğimiz andan beri gören olmamıştı. Herkes bir yere dağılmıştı.
"Eee bizde gidelim madem"
"Gidelim güzelim ama oje süreceksin bak söz verdin" gülümsedim. Deliydi bu çocuk.
"Tamam tamam "
"Hira'm canım kardeşim kurban olayım çoluğumuzun çocuğumuzun rızkını burada yeme" Herkes buna gülerken Hira göz devirmekle yetinmişti.
Bizimkiler ise Beste Hakan'la beraber ruj seçiyorlardı. Bizimkiler buna alışkındı. Her yere beraber giderdik son zamanlarda onları boşlamıştım.
Duru Anıl'a rimel sürüyordu . Yavuzda biraz sinirli Anıl'a bakıyordu.NE? WTF..
"Hadi sende bana rimel sürsene " diyen sevgilime baktım.
"Ee gel madem" ben Asrın'a rimel sürerken
"Lan ne güzel bir yer ya bu kadar güzeli istesem bir arada bulamam" Hakan her geldiğinde aynı tepkiyi veriyordu benim canım arkadaşım.
Ama daha herhangi bir icraatta bulunamadı.Bir sonraki bölümde pikniği yazıyorum .
❤⭐❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMKİ! Texting (Tamamlandı)
Historia Corta"Kirpik uçlarına kadar seviyorum seni" Başlangıç tarihi: 03.06.2020💫💫