12. Глава

244 16 16
                                    

Г. Т. на Сумин
Изтощена съм, всички се прехласват по Юнджи. Нека бъдат благодарни, че оцеля, като по чудо.
С повечето успяхме да се върнем в хотела, но и там страстите не се успокоиха. Лошото е, че някои от тях се обърнаха срешу мен, а не мога да си позволя това.... Побързах да се измъкна на по-тихо местенце, когато телефона ми извъня. Това бе Сънгджае, който ми нареди да се срещнем в парка моментално. Започвам да се чудя какво ли пак ще ми разпореди, очаквам всичко от него....

Г. Т. на Феликс
Деня настъпи след дълго чакане, търпението ми се изчерпваше. Доктора се появи, съобщавайки ни, че всичко е наред и можем да я посетим. Първи влязох аз, защото Чан не изглеждаше в никак добро състояние. Приближих се до леглото ѝ, виждайки я тук, лежаща в безсъзнание, купища въпроси не заляха. Измъчва ме факта, че от както се появих, живота ѝ е още по-нещастен. Аз предизвиквам всички тези събития и няма да си простя, ако нещо ѝ се случи.... В момента трябва да разбера истината, дали наистина Роуз стои зад инцидента или пък е Сумин....
Сълзи се стекоха от очите ми, стисках ръката на Юн, когато доктора влезе, беше време и други да влязат. Погледнах към нея и дадох път на Джени и Лиса, които минути по-късно бяха разплакани.

Чан - Феликс, трябва да си починеш, няма да ти се отрази добре на здравето ако продължаваш по този начин

Феликс - Не мога, Чан. Трябва да съм тук, трябва да съм до нея....

Минхо - Аз и Роуз можем да останем, тъй като успяхме да си набавим сън през нощта

Феликс - Не ми се иска в момента Роуз да се навърта около Юнджи

Роуз - Феликс, разбирам колко си объркан и това, че ме подозираш, но наистина не бих го направила.
Оставам независимо дали си съгласен или не

Чан - Ще бъда с тях, не се безпокой. Ако се появи нещо, веднага ще ти се обадя. Сега отивай да си почиваш

Послушах Чан и Минхо, въпреки че изобщо не исках да си тръгвам. Прибирайки се в хотела имах нужда от спокойствие и тишина, за да размисля над нещата, но не я получих, тъй като се чуваха викове още във фойаето. Заварих ги по средата на спор, опитах да разбера за какво става на въпрос, но така и не схванах, а оглушаваха целия хотел, намесих се.

Феликс - Какво се случва тук? Осъзнавате ли къде се чувате?

Лиса - Хан обвинява несправедливо Сумин, не може да бъде така!

𝐒𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐋𝐨𝐯𝐞 //𝑓𝑡.𝐿𝑒𝑒 𝐹𝑒𝑙𝑖𝑥//Where stories live. Discover now