21. Глава

186 11 14
                                    

Г. Т. на Юнджи
След дългия ден и разходката с Ерик, когато най-накрая се върнахме в Хотела, вече беше следобед. Искаше ми се направим нещо забавно, но и в същото време да е отпускащо. Тогава се сетих, че хотела ни разполагаше с басейн и веднага хукнах към учителката, да помоля за разрешението ѝ.
Не отне много време да се съгласи, след което събрахме момчетата и класа, а тя ни заведе до басейна.
Разпореди да се разберем помежду си, кои да използват вътрешния и кои външния. Настъпва война, хах

Хан - Ние ще сме на външния, и без това няма да влезете във водата, затова си говорете там горе

Джису - Не съм съгласна, вие момчетата сте като диваци. Басейнът не е зоопарк за маймуни

Минхо - Това го приемам като много лична обида към маймуните

Поспорихме още малко, а дори не знам защо всеки иска толкова много да е навън. Устройва ме навсякъде, нали пак е басейн.
Накрая решиха да ни отстъпят, но си тръгнаха твърде подозрително с мазни усмивки на лица.
Погледнах към вътрешния басейн, където имаше гледка към нашия...
Стана ми ясно сега, хмм
Мека им убием представите, събрах момичетата предлагайки им да се облечем с дънки и къси блузи, а отдолу да сме с бански все пак. Бързо се оправихме и излязохме сякаш не става нищо особено и е напълно нормално човек да бъде с дънки на басейн

Г. Т. на Минхо
Докато все още не бяхме разрешили спора, Хюнджин дойде с една прекрасна идея, а нали все пак сме джентълмени, остъпихме мястото на дамите.
Хан не пропусна да се оплаче, но чувайки изгодата друго запя, хахах
Поглеждайки през големия прозорец, видях момичета, които стояха с нормалните си дрехи...
Какво се случва?

Г. Т. на Сумин
Когато чух думата басейн очите ми светнаха, най-накрая малко почивка и за мен.
Бях в такова добро настроение преди да започнат поредния спор.
Ех, аз обаче не съм съгласна да се навлека с дънки и блуза на тридесет и два груса, затова спокойно си облякох бански, въпреки плана на Юнджи

Г. Т. на Феликс
Нямах големи претенции къде да бъдем, но щом момчетата избраха тук, нека тук да е.
Наредиха се един по един до стъклото, затова реших да видя какво толкова интересно имаше.
Сумин бе по бански, докато другите момичета се бяха навлякли с дрехи. Чудех се какво ли пак е намислила, не осъзнах че бях втренчил поглед в нея и то несъзнателно. Чан застана пред момчетата, започвайки на ръкомаха с ръце пред лицата им, докато крещеше като побъркан.

𝐒𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐋𝐨𝐯𝐞 //𝑓𝑡.𝐿𝑒𝑒 𝐹𝑒𝑙𝑖𝑥//Where stories live. Discover now