Г. Т. на Юнджи
Отново съм заспала, но този път на рамото на Феликс,за което ме е срам. Трябваше да ме събуди, колкото и да беше удобно....
Лиса предложи да си направим пикник, което беше страхотна идея. Избрахме местенце, но ни трябваше и нещо за хапване,като Хан не пропусна да ни напомни.Роуз - Ще вземем храната след няколко минутки, бихте ли изчакали, трябва да поговоря с Юнджи и Феликс - каза тя, след което се отдалечихме на едно от мостчетата
Юнджи - Е, за какво трябва да поговорим? Надявам се не е нещо сериозно....
Роуз - Бих искала да знам дали оправихте отношенията си
Феликс - Да, вече всичко е наред, затова не се притеснявай... Но изглеждаш притеснена, сподели какво още ти се върти в главата, може да помогнем...
Роуз - Радвам се да го чуя Всъщност, прав си Феликс, сигурно ще прозвуча странно, но според вас, има ли някаква минимална възможност, Минхо да ме харесва...
Юнджи - Не мога да кажа със сигурност, но усещам, че ще отвърне на чувствата ти, стига да му споделиш
Г. Т. на Роуз
Хрумна ми една идея, за която обаче ми е нужна помощта на останалите, затова се надявам да се включат също, хаха
Помолих Феликс и Юн да поговорим, а след краткия ни разговор, ги оставих насаме и побързах да се върна при момичетата и момчетата. Заварих ги както винаги по средата на поредния безсмислен спор, хаха.Роуз - Минхо - извиках след него - Юнджи има наша снимка, как се държим за ръце.... Искам отмъщение, с мен ли си?
Минхо - Разбира се, но какъв вид отмъщение...? Нещо от сорта на-
Лиса - Изчакай, изчакай,какво отмъщение? За какво става на въпрос, м? - бе прекъснат той от Лиса
Роуз - Не е нищо опасно, просто ми трябва помощта ви, вътре ли сте? - попитах, а те кимнаха в знак на съгласие.
Виждайки Хан обаче му личи, че ще припадне всеки момент. Отидох да взема сандвичи и нещо друго за хапване.
Г. Т. на Сумин
Още една влюбена двойка на кораба, тази екскурзия се превръща в сватосване на всекиго.
Нужно ми е да се концентрирам относно плана си, нямам време, а не мога да изпусна тази възможност. За жалост, човека който е до мен, а именно Джонгин, е един от най-досадните хора, които съм срещала.... Мислите ми бяха прекъснати от него самия, който едвам успя да продума и една втора от това което искаше да каже, но за мое огромно щастие, не успя да довърши започнатото.
Рекички и мостове, какво по-чудесно от това може да ми се даде. Роуз ще бъде моята пионка в изпълнението на мисията, все пак кралицата не трябва да бъде изложена на риск.
Успях да се промъкна с тях, като не след дълго Роуз тръгна и беше време да задействам плана си.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝐒𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐋𝐨𝐯𝐞 //𝑓𝑡.𝐿𝑒𝑒 𝐹𝑒𝑙𝑖𝑥//
Fiksi PenggemarРазказва се за момиче, на име Юнджи, накратко Юн, като най-добрият ѝ приятел е Минхо. В живота ѝ тепърва предстоят нови запознанства, стари приятели и нова любов - в лицето на Лий Феликс Нека проследим историята им заедно ✨