22. Глава

204 15 17
                                    

Г. Т. на Сумин
Очаквах обичайната ни вечеря в хотелски я ресторант, но ми дойде като гръм от ясно небе поканата, която беше отправена към нас
Не бях подготвена за такава ситуация, не знаех какво да облеча, когато Джису предложи да ми ослужи с нейна. Не беше толкова лошо изглеждаща, а и едва ли на нея щеше да ѝ седи толкова добре
Смъмрих момчето с което се намирам в стая да побърза, защото е по-бавен и от Джени.
Не след дълго бяхме в ресторанта, които изглеждаше просто великолепно. Настаниха ни на една огромна маса, когато някой привлече вниманието ми.
Изглеждаше досущ като Джаехюн, възможно ли е това да бъде той?
Трябваше да разбера, затова му писах, той подтвърди. Изпратен е от Сънгджае, каза да погледна масата в дъното. Там бяха родителите на Юнджи, изглежда все пак се е заел сериозно.

Г. Т. на Джион
С родителите ми решихме да излезем за вечеря в ресторант.
В момента сме на почивка в България, затова трябваше да опитаме тяхната кухня (кюфтета, шкембе чорба, ракия, мусака, квот искаш ).
Бяхме си уговорили маса за петима души, тъй като щяхме да бъдем със семейни приятели.
Пристигнахме малко по-рано от тях, затова се настанихме.
Още не беше започнала вечерята, а умирах от скука, в такъв момент ми се искаше сестричката ми да беше тук....
Погледа ми зашари наоколо, забелязах момиче, което не спираше да ми наблюдава, но е напълно възможно да се е припознала.
Приятелите на родителите ми пристигнаха, но тогава погледа ми се срещна с много познато за мен лице, това беше Юнджи.
Бях шокиран да я видя тук, трябваше непременно да говоря с нея, въпреки че ще прозвуча ужасно налудничево. Не можех да изпусна шанса си, затова я последвах до дамската тоалетна (не е влизал, спокойно 😳)
    
Юнджи - Здравейте, с какво мога да ви помогна? - попита очтиво тя

Джион - Юнджи, здравей. Измина много време, а? - отвърнах с усмивка, незнаейки как точно да започна разговора

Юнджи - Познаваме ли се? - не очаквах такава реакция, нима не ме помни....

Джион - Ах, да... Името ми е Джион - отвърнах представяйки ѝ се

Г. Т. на Юнджи
След като ни настаниха, поръчахме вечерята, която е изумително вкусна, уау
Погледа ми се спря на Сумин, вниманието ѝ беше насочено в две посоки. Отне ми малко време да разбера, че гледаше някакво момче, а след това някакво хора, които просто си вечеряха.
Не разбрах защо ги гледа, но аз правех абсолютно същото, сигурно изглеждах вманиачено.
По едно време дойдоха мъж и жена при тричеленното семейството, което Сумин гледаше. Изглеждаха толкова идентични с Феликс, трябваха ми няколко пъти сравнение, за да се убедя, че си приличат ужасно много.
Изглежда бяха семейни приятели, момчето на първата двойка срещна поглед с моя. Реших, че вече е време да спра да ги гледам.
Продължих вечерята си
Наложи ми се да отида до тоалетна, пиенето ми дойде в повече, хахах.
Момчето от масата ме спря внезапно, като се представи,но ми изглеждаше толкова познат...
За миг се зачудих, възможно ли беше, това да бъде брат ми....

𝐒𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐋𝐨𝐯𝐞 //𝑓𝑡.𝐿𝑒𝑒 𝐹𝑒𝑙𝑖𝑥//Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon