קרטר

1.5K 62 8
                                    

(אז כמו שסיידי סיפרה הם בדיוק כיוונו עלינו נשקים) מהר,לפני שכל שאר החברים שלי וסיידי יעשו משהו שהם ממש יתחרטו עליו אחר כך פניתי למטה ואמרתי:״בבקשה הורידו את הנשקים אנו לא באנו לפגוע בכם פנינו לשלום.״ כמעט מייד אחרי ההכרזה שלנו אחת הנערות שנראו יותר קרביות אמרה לנו:״איך נוכל לדעת שאתם לא עובדים עלינו?״ לפני שהספקנו להגיב אמר האיש עם ההילה החזקה להפליא:״שקט קלאריס לה רו. וזה בסדר הם באו לכאן בגללי או יותר נכון בגלל האנרגיה החזקה שלי. התירו להם להיכנס והורידו את נשקיכם.״ ״טוב לורד פוסידון.״ אמרה הילדה שמסתבר שקוראים לה קלאריס. האיש הזה,שקוראים לו פוסידון אמר:״קוראים להם קרטר,סיידי,וולט/אנוביס,זיה ופריק. זה בכדי שיוכלו להוריד את ההגנות ואני יודע איך קוראים לכם כי אני אל יווני ויש לי קשר טוב עם הורוס.״ ברגע שעיכלנו את זה וולט צעק:״ידעתי זאת הרי אני גם-״ ״כן נכון אתה גם אנוביס.״ השלים אותו פוסידון והוסיף:״כבר הורדנו את ההגנות בואו והיכנסו.״ אז אמרתי לפריק לרדת לאדמה ויצאנו מהסירה. (דיי! סיידי תפסיקי לנסות לחטוף לי את המיקרופון או שאעביר אותו לזיה) פוסידון ביקש משאר הילדים לחזור לעיסוקיהם ורק אנו והקנטאור נשארנו. ״שלום אני כירון.״ אמר הקנטאור. לפני שכול האחרים הספיקו לומר משהו הייתי חייב לשאול:״אז אם המיתולוגיה היוונית קיימת אז גיזת הזהב האבודה ואתנה פרתנוס אמיתיים?״ ״כן הם אכן אמיתיים.״אמר פוסידון ושמץ של גאווה התגנב לקולו. לפני שהספקנו לשאול למה הוא נשמע קצת גאה הוא כבר ענה:״אני נשמע קצת גאה מכיוון שהבן שלי מצא את גיזת הזהב והחזיר אותה והוא גם ביחד עם חברים כמובן החזיר את אתנה פרתנוס.״ וואו הבן שלו בטח היה ממש חזק. חשבתי לי. ״טוב,״ פוסידון אמר,״הייתה סיבה לכך שבאתי לכאן היום. רציתי למצוא עוד כמה ילדים שיתלוו לפרסי וחבריו בהוגוורטס ועכשיו נראה לי שמצאתי.״ זיה פנתה אליו בחדות וללא פחד וקבעה:״אתה מתכוון שאתה רוצה שאנחנו נלך יחד עם פרסי להוגוורטס.״ ״כן.״ הוא הסכים. ״תן לנו שנייה לחשוב על זה.״ אמרתי. אז פתחתי את ראשי להורוס והיה נראה שכך גם סיידי וחברי עושים עם האלים שלהם. אז השיחה שלנו הלכה בערך ככה: אני-היי הורוס אני צריך להיוועץ איתך במשהו. הורוס-אוקיי דבר. אני-אז רוצים לקחת אותי את זיה וולט וסיידי לבית ספר לקוסמות יחד עם ילדים של אלים יוונים. כדאי לי ללכת או לא? הורוס-אני חושב שאתה יכול לנסות ללכת ואם לא ימצא חן בעיניך אתה פשוט יכול ללכת משם. אני-לפני שתלך אני רוצה לדעת למה לא הבאת לידיעתי שיש גם אלים יווניים אם ידעת שיש. הורוס-לא היה צורך לספר לכם על זאת עד עכשיו. אני ממש כעסתי אבל אמרתי רק-טוב וביי. פניתי אל חבריי ושאלתי מה דעתם. אמרנו לפוסידון שאנו מסכימים לבוא אז הוא אמר לנו:״מחר בשעה 11:00 בדיוק אנו כל האלים היווניים חוץ מכמה הולכים לזמן אתכם אז תתכוננו ותארזו למחר.״ הסכמנו אמרנו ביי וחזרנו לבית בברוקלין עם פריק.

פרסי וג׳ייסון בהוגוורטסWhere stories live. Discover now