הארי

2.2K 91 10
                                    

הפרסי הזה והחברים שלו חזרו סוף-סוף לסלון והיינו צריכים ללכת אז אמרתי להם:״יש לכם חצי שעה לארוז מעכשיו.״ אבל להפתעתי הם אמרו לי:״באנו לפה כולנו ללא יוצא מן הכלל ארוזים.״ ״אוקיי.״ אמרתי. דמבלדור אמר להם שאנחנו הולכים להתעתק. אבל הם שאלו אותו עם אפשר לבוא בדרך שלהם ולאחר הרבה שיכנועים והפצרות דמבלדור הסכים. סאלי באה איתנו עד לבחוץ וחייכה לגברת אולירי. היא ופרסי נפרדו ואז היא נזכרה לומר:״ביי סיריוס בלק האסיר מהטלוויזיה.״ פניתי אליה בשאלה אחרונה:״אם ידעת על סיריוס למה את מסכימה שפרסי יבא איתנו?״ ״כי הוא לא נראה מאיים כל כך כמו בטלוויזיה.״ היא ענתה. אחר כך הילד הזה ניקו העיר את גברת אולירי הכלבה ואמר לנו לטפס עליה אחרי שהמוזרים טיפסו. כולנו עלינו ואני אחרון. ניקו אמר לנו להחזיק חזק ושאל את דמבלדור לאן צריך להגיע. דמבלדור אמר לו להגיע לכיכר גרימולד מספר 12 וניקו אמר זאת לגברת אולירי רק הוסיף:״לא להיכנס בתוך הבית כמו פעם אחרונה שביקרנו אצל פרסי.״ כל מי ששמע זאת צחק אפילו אני קצת. לפתע גברת אולירי זזה וזינקה אל תוך הצל. הרגשתי הרגשה מבחילה. כאילו שאני נמס ושאני מפנה לי בכוח מקום לזוז כשאין מקום והכל היה שחור. ופתאום זה נגמר. בשיא המהירות ירדתי מהכלבה ורצתי להקיא. שמעתי את כולם צוחקים עלי. להפתעתי ראיתי אחר כך שעקפנו את כל לחשי המיגון על בית מספר 12 לפני שדמבלדור סיפר להם במפורש איפה המפקדה. זוהי הוכחה ניצחת שהם רעים. רק אופל יכול לעקוף לחשים חזקים כמו אלה.חשבתי. גם דמבלדור סיריוס ולופין נראו מופתעים אבל לא העירו על כך דבר. כשכולם ירדו ניקו אמר לכלבה הזאתי משהו ולא הבנתי כי הוא דיבר עוד פעם בשפה הלא מובנת הזאתי שהם מדברים בה. כשפתחנו את דלת הבית ראיתי את כל הוויזלים והרמיוני מחכים לנו בקוצר רוח.

פרסי וג׳ייסון בהוגוורטסWhere stories live. Discover now