סיידי

1.2K 61 9
                                    

״מישהו מוכן להסביר לי עכשיו לעזאזל?״ שאלתי. אנבת׳ שאלה בעצבנות:״את מוכנה בבקשה להפסיק לומר לעזאזל, זה מזכיר לי את טר..טר..טרט....טר״-״זה בסדר אנבת׳. את לא חייבת לומר את זה.״ קטע אותה פרסי. זוהי הייתה הפעם הראשונה שראיתי פחד בעיניהם ולא הייתי רוצה לדעת מה כל כך מפחיד אותם. בזמן שאנבת׳ ופרסי דיברו על מה שהם כל כך מפחדים ממנו ניקו החוויר והיה נדמה שהאור שהסתנן דרך החלונות עובר דרכו והוא פשוט התעלף. וויל הגיב במהירות ואמר:״תביאו נקטר ואמברוסיה מהר. אם יש תביאו גם קצת מהשיקוי של ציידות ארטמיס, ההוא הכסוף.״ הם מצאו כל מה שאמר והביאו לו. הם היו ממש בלחץ אבל וויל עדיין נשאר בשליטה. הוא ניסה להזיז את ניקו אך עבר דרכו. ״ווֹאוּ זה באמת חמור הפעם.״ הוא מילמל, כנראה חשב שאף אחד לא שמע זאת. הוא פנה לריינה ושאל אותה:״מה עשיתם כשהוא התפוגג עם אתנה פרתנוס?״ ״הדג׳ עשה כל מיני דברים שלא כל כך הבנתי מהם.״ היא ענתה. וויל אמר לפרסי לקרוא להדג׳ הזה ופרסי הלך. משום מה גם אני הייתי ממש לחוצה,כנראה כי לא ראיתי דבר כזה פעם וחוץ מזה בגלל שכולם היו לחוצים. פרסי חזר עם הדג׳ והסאטיר השני נראה לי שקראו לו גרובר. הדג׳ מייד התחיל לשלוף כל מיני דברים מבגדיו ולעשות איתם דברים. מהר איבדתי בו עניין ופניתי לוולט. ״היי, כרגע אני פונה לאנוביס״,אמרתי ושאלתי:״מה הסיכוי שניקו מת?״ הוא או הם התקרבו אלי ואמרו או אמר:״מעולם לא ראיתי אדם כלשהו אפוף במידה רבה כה רבה של מוות וזה היה עוד לפני עכשיו. עכשיו ההילה שלו חזקה עוד יותר. אין לו כמעט כל סיכוי לשוב אלינו מעולם הביניים בו הוא שרוי.״ בדיוק פניתי לספר זאת לאחרים אבל שמעתי את וויל פולט צעקת שמחה ואומר:״הוא שוב מוחשי, זוהי התקדמות ממש טובה. אתם עובדים ממש טוב הדג׳, גרובר.״ אחרי עוד כמה זמן הוא התחיל לזוז ובסוף הוא התעורר. הוא שאל מה קרה ואז ראשו נשמט לאחור והוא נפל על הריצפה...........

פרסי וג׳ייסון בהוגוורטסWhere stories live. Discover now