קרה לכם פעם שהייתם צריכים רק עם אחיכם,להרוג את הנחש שבלע את השמש? לי ולאחי זה כן קרה אז אחר כך ציפינו לקצת שקט אבל אין יום רגיל אצל משפחת קיין. טוב אולי זכינו בחודש של חופש אחרי הבסת אפופיס אבל אז התחלנו לקבל קריאות קסם אלים משונות ממצר לונג איילנד. אז עשינו ישיבת מועצה ובסוף הוחלט שאני קרטר וולט וזיה נלך לבדוק מה קורה שם מחר בבוקר.
*ביום למחרת*
אז חיכיתי לכולם לייד פריק הגריפון שאחי אימץ. בסוף הם באו כולם ביחד. עלינו על הסירה שהייתה קשורה מאחורי פריק,והמראנו. עשינו מעבר בדואט ועכשיו שלא כמו פעם שמעתי ליחשושים ברורים שאמרו משהו כמו: הזוג שנפל לטרטרוס יקבל נבואה חדשה והפעם יחד עם סיפורים אחרים. כשיצאנו מהדואט ישר פניתי לקרטר וולט וזיה ושאלתי אותם אם הם גם כן שמעו קולות ברורים בדואט זיה וקרטר אמרו שלא אבל וולט אמר שכן. הוא גם הוסיף ואמר שרק מי שההרפתקה הבאה שלו קרובה יוכל לשמוע שם קולות מוחשיים וברורים. אז המשכנו לעוף ופתאום ראינו פסל גדול מאוד של אישה ואישה יותר קטנה עומדת על ידה של האישה הגדולה. קרטר,עם ״התובנות״ הגדולות של אבא שלנו אמר:״זה העתק מדוייק של אתנה פרתנוס שהרומאים גנבו מהיוונים.״ גם ראיתי על הגבעה איפה שהעהתק הזה עמד עץ שעליו בד מוזהב. וקרטר עוד פעם ציין עובדה שאף אחד לא רוצה לשמוע והיא:״מישהו פה ממש חובב מיתולוגיה יוונית כי יש להם גם העתק של גיזת הזהב האבודה.״ ונראה שקרטר צודק (בקשר לחובבי המיתולוגיה היוונית) כי היו למטה גם המון ביתנים בנויים בסיגנון יווני. היו שם המון ילדים ברחבה והיה נדמה שהם יצאו בכדי לראות מישהו או משהו בחוץ. ואכן במרכז כל ההמולה היה מקור הכוח האלוהי שחיפשנו. זה היה איש עם הילה עצומה והיה נראה שהטיל צל גדול (במובן השוית) שיהיה קשה להתעלות עליו. אז רצינו לעוף מעל המקום הזה אבל משהו,קסום כנראה הדף אותנו. פריק צווח צווחת ״פררריקקקקקק!״ אופיינית לו כשהוא נתקל בקסם הזה. הצווחה שלו משכה את צומת ליבם של הילדים העומדים למטה. אדם כלשהו שרכב על סוס-לא קבלו תיקון היה חצי סוס חצי אדם פקד עליהם ואמר להם:״ביתן אפולו לשלוף קשתות. חניכים אחרים לשלוף נשקים.״.......
YOU ARE READING
פרסי וג׳ייסון בהוגוורטס
Fiksi Penggemarהארי גילה שלוולדמורט יש שתי בנות ולשכבתו מצטרפת חבורה של ילדים ממש מוזרים......כיצד לדעתכם הוא יגיב? אזהרת ספויילרים להארי פוטר,משפחת קיין והאלים המצריים ופרסי ג׳קסון. הארי בשנתו החמישית ופרסי וחבריו ניצחו את גאיה אמא אדמה ליאו וקליפסו חזרו מאוגיגיה...