Dudaklarımda hindistan cevizli sütümün tadı...
Elimde kitabım...
Yeterince sosyalim.
Yeterince özgür...
Biliyor musunuz, gökyüzünde hiç yıldız yok bu gece. "Gökyüzünde değil, gökyüzümde." Bulutlar kaplamış gökyüzümü. Bana ortak olmuş onlar da, efkarlanıyorlar... Bir sigara dumanı başlatır kendi devrimini. Bulutlar dostu olur. Söylesene bana, gökyüzüm kaç kadeh kırılır, kaç yıldız söner gider bu gece?
Nihayeti bilinmez bir uçurumun yamacındayım. Bekliyorum öldürücü darbeyi, nabzımda atan mürekkebin okkalı kurşununu. Hammaddem olan sonum olacak. Belki de sonun başlangıcındayım şimdi. Kim bilir?
'Can you hug me?" diyor kulaklığımdaki yabancı ses. Bana sarılabilir misin? Bulaşıcı bir hastalık gibi kaparsan tüm burukluklarımı? O zaman da kabullenir misin beni? Belki de sen sarılınca yaralarım kabuk bağlar. Kim bilir?
Yine diyor ki kulaklığımdaki, hiç tanımadığım o ses "Aynalar korkumu yansıtır. Titriyor dizlerim... Gerçeğim sanrılar..." Sonra ekliyor: "Savaşım kendimle..."
Ilık bir havada yemyeşil bir ağacın altındayım. Titriyorum sebepsizce. Üşüyor muyum? Hayır.
Korkuyor muyum? Asla.
Normal mi peki? Ateşim mi çıkacak diyorum kendi kendime. Ateşim çıksa yanımda kim duracak sanki? Çıkarları uğrunu rüzgar ne taraftan eserse oradan oraya savrulacak insancıklar mı? Sanmıyorum. Ateşim olsa ne olur ki zaten? Benim ateşim bir hastalıktan fazlası. Benim içimdeki ateş başımdakini çoktan yıkar geçer. Ama ateş, içimdeki ateşi harlamayacak mı?Bana kimse zarar veremedi. Kendim hariç. Kendimi kendi kapanıma kısılmaktan kurtaramıyorum işte. Bir girdaba sürüklendim ben. Çok ama çok karanlık bir girdaba. Bir rüzgar çıktı. Ardından fırtına... Tutun bana, dedi. Çünkü tutmadı kimse ondan başka elimi. Tutundum ben de ona...
Beni mahveden rüzgar yüzümü okşuyor teselli etmek istercesine. Şimdiyse ben, felaketime sarılmış kör uykuya dalıyorum.
"Elimizde yanan kibritlerler bizi fark etmezler mi?"
"Biz yıllardır yanıyoruz, kimse fark etti mi?" / KAR KÜRESİSen de sonsuz geceye bir söz bırakmak ister misin? Unutma, sözün yıldızlarla parlayıp, onlarla yok olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mum ve Ateşinin Hikayesi
Ficção AdolescenteYeni yerler aynı hayata devamı vaat etmiyordu ve yeni arkadaşlar alışkanlıkları devamında getirirdi.