||Alastor x Angel dust||•"Idióta Alastor"•

1K 72 17
                                    

@WakkaTimi kérésére!!~ Remélem tetszik!

•FIGYELEM! YAOI, AZAZ FIÚ X FIÚ ROMÁNCRÓL SZÓLÓ ONESHOT, HA NEM SZERETED AZ ILYET, AKKOR NE OLVASD EL!•

•ILLETVE CSÚNYA SZAVAK, PERVERZ TARTALMAK!•

•A fenti kép adott ihletet, nem az enyém!!•

---

Angel talán még egész életében nem érezte magát ilyen feszültnek, mint jelen pillanatban. A szobája ajtaját bezárva, annak nekidőlt, és mellkasához húzta a lábait."Idióta! Idióta idióta idióta!"-Mondogatta magában, miközben ajkait harapdálta."Az a hülye szarvas, nem veszi észre! Mégis mit csináljak még, hogy tudjon rólam?!"

Bár Angel dustnak sokszor voltak perverz megjegyzései, megmozdulásai legfőképpen Alastor felé, a Rádió Démon ezt csakis annak tudta be, hogy a pók-démon biztosan csak le akar feküdni vele, mint mindenki mással.

Pedig ha tudta volna, mi az igazság...!

Ugyanis Angelnek fogalma sem volt róla, hogy mit csinálhatna annak érdekében, hogy felhívja magára Alastor figyelmét, csupán ezek a taktikái voltak. Gondolkodott, de sehogy sem jutott eszébe más ötlet, mint az, amit eddig is csinált. Perverzen végignézett rajta, próbált egy élettel telibb reakciót kicsalni belőle, nem csak a vigyorgást, mint például egy pírt.

De semmi. A szarvas mindvégig csak vigyorgott, és próbálta figyelmen kívül hagyni a fiút, aki ezt érzékelvén egyre nyomasztóbb dühbe döntötte saját magát.

-Öhm...Angel?-Hirtelen kopogást hallott meg maga mögül, mire kissé összerezzent, de hamar felkapta magát, és ajkait egy vonallá préselve nyitotta ki az ajtót. Ott Charlie nézett vissza rá, aggódó tekintettel.

-Mit akarsz?-Morogta. Most az egyszer nem akarta játszani a perverz "mindenkitleakarokfektetni" démont.

-Tudod, észrevettem hogy milyen dühösen trappoltál fel a lépcsőn...-Motyogta a lány.-És tudni szeretném, hogy mi volt ennek az oka. Minden rendben van?

-Tch, persze!-Cöccögött, majd válasza után már zárta is volna be az ajtót, amikor is olyan történt, amire őszintén nem számított. Charlie a lábával megakadályozta, hogy bezáruljon az ajtó, és szó nélkül belépett a szobába.

-Oké, csak udvariasságból kérdeztem meg. Igazából tudom, hogy van valami, és szeretném, ha elmondanád hogy mi a baj.-Nézett a pók szemeibe magabiztosan.

Angel csak sóhajtott, érzékelte, hogy Charlie nem fogja addig békén hagyni, amíg el nem mondja neki az igazságot. Márpedig a hófehér bundás pók nemigen akarta senkinek sem bevallani, sőt, még magának sem az elején. De ahogy a lányra nézett tudta, hogy most muszáj lesz.

-Miért is mondanám el neked?-Vonta fel előtte a szemöldökét.

-Meeeert...Barátok vagyunk?-Vigyorodott el Charlie kissé kínosan.-Ígérem hogy megörzöm a titkodat, ha arról van szó!-Ejtett meg most egy bíztató mosolyt.

-El sem hiszem, hogy ezt csinálom..-Morogta szemforgatva Angel, majd biccentett a fejével az ágya felé. Arra ő leült, törökülésbe vágta magát, majd megvárta míg Charlie is kényelembe helyezi magát.-Ez kurva fura lesz, előre szólok.

-Nem hiszem hogy-

-Szerelmes vagyok Alastorba.-Darálta le gyorsan az egészet, még mielőtt Charlie végig mondhatta volna, amit akart. A szőkeség szemei elkerekedtek, és eltátott szájjal meredt a fiúra, aki semmit mondó tekintettel nézett vissza rá, ám a halvány pírt nem tudta elrejteni, szemei alól.

Hazbin Hotel OneShots ||HUN||Where stories live. Discover now