@parkimchi kérésére!! Remélem tetszik, bár lehet, hogy Husk kicsit eltér a karakterétől, remélem nem annyira, mint amennyire én gondolom!^^'
Edit: MEGINT elfelejtettem kiírni, milyen rövidítés mit jelent ;-;. Bocsi!!
[K/Szín]=Kedvenc Szín
[L/Név]=Lány Név
[F/Név]=Fiú Név
[K/I]=Kedvenc Ital---
A fejemre kapva [K/Szín] színű pulcsim kapucniját, a hátsó ajtót magam után bezárva szálltam ki az éj fekete autóból, majd zsebre vágtam a kezeimet, és felnéztem a hatalmas épületre.
-Most komolyan ide kellett jönnünk?-Pillantottam hátra a vállam felett, mire a két barátom egyből felém kapta a fejét, és csak elvigyorodtak.-Ez a hely úgy néz ki mint egy Szivárvány-Tanya. Hol vannak a csillámpónik?
Igaz, a hely már kívűlről tele volt mindenféle LED lámpával, és különböző színes díszítésekkel, amiktől egy percre még lélegezni is elfelejtettem. Nem szerettem a túl feltűnő helyeket, valljuk be.
-Ugyan már [Név], csak pár órát leszünk itt. Minden okés lesz! Ráadásul, azt hallottam hogy itt igazi csaták szoktak lenni, hogyha kártya játékról van szó!~-Dalolta az utolsó szavakat legjobb barátnőm, mire felvontam a szemöldökömet.-Itt olyan profik szoktak játszani, mint amilyen te is vagy.
-Nem vagyok profi...-Motyogtam-De ha már itt vagyunk, nézzünk körbe.
-Ez a beszéd!-Vigyorodott el [F/Név], majd átkarolta a vállamat, és beléptünk a helyiségbe. Ott bent hatalmas volt a tér, de mégis alig lehetett elférni, olyan sokan voltak. Az emberek között szinte át kellett paszírozni magunkat, hogy a csaposhoz tudjunk jutni.-Okés, mit kértek?
-[K/I]-t.
-Megin'?-Vonta fel szemöldökét [L/Név].
-Aaaha, nem akarok most berúgni.-Motyogom, miközben tekintetemmel az ismerős póker asztalt kezdem keresni. Meg is találom, és már állnék is fel, amikor valaki megfogja a csuklómat.
-Hohohó! Csak ne olyan hevesen, kislány. Először idd meg az innivalódat. Hadd érezzék még kicsit úgy, hogy menők.-Vigyorog, a szemembe pillantva [F/Név], mire vissza mosolygok rá, és bár kicsit kelletlenül, de visszaülök előző helyemre.
-Ma formában vagyok, érzem.-Vigyorogtam továbbra is, miközben szemeimet folyamatosan az asztalon levőkön legeltettem. Volt ott egy, első látásra igencsak furcsa szerzet, aki leginkább egy kutyára hasonlítótt. Mogorva tekintettel tartotta a lapjait, majd másik kezével, amivel eddig az asztalon támaszkodott felkapott egy látszatra már félig üres üveget, és nagyot húzott rajta.
Szerencsére nem vette észre, hogy éppen őt nézem, ezért szabadon vehettem jobban szemügyre. Különösen tetszettek a szárnyai, amelyek különböző pókerkártyák jeleivel ékeskedtek. Ugyan nem vettem észre, de halvány mosoly ült ki ajkaimra, mikor tekintetem az arcára meredt. Morgós arckifejezése, valahogyan igazán aranyossá tette őt, még hogyha biztos is voltam benne, hogy ezzel nem ezt akarta elérni.
-Mit nézel ilyen szerelmes tekintettel, hmmmm?~-Hajolt bele látóterembe [L/Név], egy perverz mosollyal az arcán. Hirtelen sokat pislogtam, majd megráztam a fejemet.
-Milyen tekintettel?-Kérdeztem vissza, felvonva a szemöldökömet.
-Az előbb úgy vizslattad azt a démont ott, mintha teljesen beleszerelmesedtél volna.-Szólt kissé drámaian a jobb oldalamon levő [F/Név].-Tudtam, hogy megcsalsz!
BINABASA MO ANG
Hazbin Hotel OneShots ||HUN||
Fanfiction•Hazbin Hotel szereplők x Reader• •Vállalok boy x boy-t, girl x girl-t is• •Karakterek: Charlie, Vaggie, Alastor, Angeldust, Husk• •Lemonokat, 18+-t NEM vállalok• •A HAZBIN HOTEL VIVZIEPOP ÉS A CSAPATA MŰVE, MINDEN DÍCSÉRET ŐKET ILLETI!!• •FIGYELEM...