Prolog
Viața este plină de imprevizibil și uneori se întâmplă să afli, fără să vrei, lucruri care pot schimba soarta celor din jur. Câteodată, cel mai bine este să ștergi cu buretele din mintea ta acele informații, mai ales când știi că ele îi pot răni pe cei apropiați. Dar ce faci când secretul pe care îl ai poate, în aceeași măsură, să salveze, dar să și distrugă?
Ce alegi să faci?
Aceasta fusese cea mai grea povară pe care Maria o purtase vreodată și care în ultimele zile o măcinase zi și noapte, până când a decis să îi mărturisească prietenei sale, Alina, tot ceea ce aflase. Era convinsă că veștile o vor întrista pe prietena ei, poate chiar îi vor schimba viața, îngreunând-o și aducându-i suferință, însă nu se aștepta la o reacție atât de diferită și, mai ales, relaxată, chiar dacă aceasta din urmă era în continuare foarte gânditoare.
Au vorbit minute bune, până când Alina i-a pus o întrebare care a făcut-o pe Maria să rămână cu gura căscată, dar când și-a revenit, Maria i-a răspuns:
— Dacă e cineva care poate să o facă, aceasta este ea. Femeia este deșteaptă și arată prea bine să treacă neobservată, iar bărbații pică la picioarele ei, tocmai de aceea sunt surprinsă că nimic nu s-a întâmplat până acum.
Alina a aprobat din cap, vizibil mulțumită de răspuns. Și în același timp ușurată. Poate că această femeie va fi cea care o va ajuta să iasă din impas, a gândit ea. Cea care o va ajuta să ajungă în brațele celui pe care îl iubește cu adevărat.
— Vreau să o întâlnesc și să vorbesc cu ea.
Maria a oftat trecându-și o mână prin părul blond și lung, uitându-se cu ezitare la bruneta din fața ei și parcă sperând ca aceasta să se răzgândească.
— O să mă omoare, s-a văietat ea bombănind cu capul plecat.
Apoi a pus mâna pe telefon și a apelat-o pe cea care avea să schimbe viețile multor oameni.
*******
Dragii mei,
Sper să vă bucure capitolele pe care le voi posta aici din noua mea carte, dar sper să vă și convingă să o cumpărați cu prima ocazie pe care o aveți. Cartea este acum disponibilă pe site-ul editurii🤩 ! (link în bio) 🤩
Pentru mine este o poveste specială, mai ales că muza acestei carți este o bună prietenă, care a trăit o parte din povestea scrisă. Aici fac referire la aventura avută cu un bărbat însurat (cu care avea în comun o cunoștință, iar el nu știe nici în clipa asta, se pare...) și cum a început povestea lor. Din păcate, în realitate, respectivul, Panda, cum i-a rămas numele, s-a dovedit a fi doar un ursuleț plictisitor și lipsit de... calități. 😥
O să o citez din nou pe prietena mea: "Din păcate sunt mulți bărbați care se cred armăsari, dar în pat nu sunt nimic mai mult decât niște... urși panda."
Nu vreau să supăr pe nimeni cu afirmațiile acestea, însă muzele mele îmi alimentează constant inspirația cu experiențele lor dezamăgitoare. Am simțit că era timpul să scriu și despre așa ceva, măcar o dată, chiar dacă în carte povestea are un final fericit și, zic eu, chiar frumos.
Vă aștept cu păreri, atât pentru capitolele postate, cât și pentru cartea întreagă, din partea celor care o vor citi!
Pentru întrebări, sunt aici, dar mai ales pe instagram și facebook! ❤🤗😘
Vă pup cu drag și vă doresc sănătate multă și iubire nemărginită! ❤❤❤
CITEȘTI
Drumul spre mine [+18] #vecini vol 2
Romance❗️❗️❗️ CAPITOLELE POSTATE AICI SUNT UN PREVIEW AL CĂRȚII COMPLETE, DISPONIBILA PE SITE-UL EDITURII www.vesperbooks.ro ❤ El, un bărbat însurat, pregătit oricând pentru o nouă aventură extraconjugală. Ea, o femeie independentă care mereu obține ceea c...