"Geေရ"
"Zhan Ge ေရ.."
"Xiaozhan ေရ.."
"အဘိုးႀကီး..ေျမေခြးႀကီးက်န္႔.. ထပါေတာ့.."
ရင္ဘတ္ေပၚက ေလးလံေနတဲ့ အထိအေတြ႔ေရာ..နား နား ကပ္ကာ ေအာ္ေနသည့္စူးေနသည့္ အသံရယ္ေၾကာင့္ Xiaozhan မ်က္လံုး ဖြင့္လိုက္ေတာ့ သူ႔ ရင္ဘတ္ေပၚခြထိုင္ၿပီး ခုန္ကာ ႏႈိးေနသည့္ Yibo....
"အာ..ေပါက္စီလံုး ေလး ဆင္းဦးကြာ..Ge နာေနၿပီ"
"မဆင္းဘူး..Ge မထ မခ်င္းဒီလို ထိုင္ ေနမွာ"
"အာ..ကေလးရာ..အခုမွ အေစာႀကီး ႐ွိေသးတာေလ..ဘာလို္႔ ထရမွာလဲ"
"Ge ဒီေန႔ Xiao မား လာမွာေလ.."
"ေလယာဥ္ က ေန႔လည္ မွေရာက္မွာေလကြာ..အေစာႀကီး မထခ်င္ဘူး.. "
"ထေတာ့ဆို..ျပင္ဆင္ စရာ႐ွိတာ ျပင္ရေအာင္"
"ဘာျပင္စရာ႐ွိလို႔လဲကြာ"
"ထေနာ္..မထရင္..႐ူးေပါက္ ခ်င္ေနတာ..Geေပၚမွာ ေပါက္ခ် လိုက္မယ္"
"အာ..ထၿပီ..ထၿပီကြာ"
Xiaozhan ႐ႈံ႐ႈံမဲ့မဲ့နဲ႔ ထလိုက္ရသည္..ေျပာလို႔ရတာ မဟုတ္ဘူး.. ဒီေကာင္ေလးက ေျပာရင္ေျပာတဲ့ အတိုင္း လုပ္တာ။
သူဘြဲ႔ယူရမွာမို႔ မားက ဒီကို လာမွာမို႔ Yiboတစ္ေယာက္ သြားႀကိဳ ဖို႔ တက္ႂကြေနျခင္း ျဖစ္သည္။....
"ပန္းစည္းကို ေသခ်ာစီး..အာ..အဲ့လို.မဟုတ္ဘူးေလ..အပြင့္ေတြက မလွဘူး.. ျပန္လဲ"
"အိပ္ရာ ကို ေသခ်ာျပင္ေပးေနာ္..Xiaoမားက ခါးနာတက္တယ္"
"မား..ကင္ခ်ီက်ီဂဲကို ေသခ်ာခ်က္ေနာ္..Xiaoမားက မားလုပ္တဲ့ ဟာပဲ ႀကိဳက္တာ"
"ဘြား..ဖက္ထုပ္ ေလးေတြလုပ္ေပးဦးေနာ္"
တစ္အိမ္လံုးကို ဟိုဟာ လုပ္ခိုင္း ဒီဟာ လုပ္ခိုင္းနဲ႔ အသံေတြဆူညံေနသည့္ Yiboကို Wangမားက ၾကည့္ကာ....
"တရားက်ဖို႔ေကာင္းတယ္...ေမြးထားတဲ့အေမေတာင္ ဒီေလာက္ဂ႐ုမစိုက္ဘူး..မေတာ္ရေသးတဲ့ ေယာကၡမ က် ဂ႐ုစိုက္ေနလိုက္တာမ်ား"
"ဂ႐ုစိုက္ ရမယ္ေလ..ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ Zhan Geကို ေမြးေပးထားတာကိုး"
YOU ARE READING
Sweet Confession (Completed )
Romanceေပါ့ေပါ့ပါးပါး နဲ႔ဟာသေလးေရာၿပီး ေရးမယ့္ ficေလးပါ..ကေလးထိန္းေနရတဲ့လူႀကီးနဲ႔ လူႀကီး ျဖစ္ခ်င္ေနတဲ့ ကေလးဆိုးေလးအေၾကာင္းေပါ့😂