"အန္..Zhanzhan..Wangေလး က ဘာေတြေျပာေနတာလဲ"
"ဘာေျပာရမွာလဲ မားမားရဲ႕..သားက Ge Geရဲ႕ခ်စ္သူပါဆို.."
"ဟင္. "
Xiaoမားမား ပါးစပ္ႀကီးဟၿပီး အံ ျသေနတုန္း.....။
"သေဘာမတူဘူး မေျပာနဲ႔ေနာ္..မတူလို႔ မရဘူး..ေယာက်ာ္း ေလး အခ်င္းခ်င္း မို႔ ယူရင္ မ်ိဳးဆက္ေတြဘာညာလဲ စိတ္မပူနဲ႔..ဖန္ႁပြန္ သေနၶသားနဲ႔ ယူေပးမယ္"
"ေပါက္စီလံုး ေလး"
Xiaozhan မ်က္ႏွာႀကီး နီရဲေနၿပီ..Xiaoမားမား အသက္ကို ဝဝ႐ႈကာ......
"ခဏ..ခဏေနဦး Wangေလး..မား Zhanzhanနဲ႔စကားခဏေျပာမယ္..ဆယ္မိနစ္ေလာက္အခ်ိန္ေပး..Zhanzhanနင္လာခဲ့စမ္း"
Xiaoမားမား က Xiaozhan ကိုနားရြက္ဆြဲကာ ေခၚသြားေတာ့....
"Xiaoမား..သားရည္းစားကို မႏွိပ္စက္နဲ႔ေနာ္"
ေပါက္စီ တစ္လံုးကို ပါးစပ္ထဲ ပစ္ထည့္ကာ ပလိုးပေလာင္းနဲ႔ ေျပာလိုက္ သူက Yibo..
....
"အား..မား..နာတယ္..လႊတ္ေတာ့"
"ေနဦး..Wangေလး ေျပာတာ အမွန္ေတြလား"
"ဟုတ္..ဟုတ္တယ္ မား"
"Zhanzhan..မင္း Wangေလးကို အလိုလိုက္ၿပီး တကယ္မႀကိဳက္ဘဲ ေခါင္းညိမ့္ထားတာလား"
"ဟာ..မဟုတ္ပါဘူး မားရယ္..ကြၽန္ေတာ္ တကယ္ ခ်စ္တာပါ"
"ေသခ်ာလို႔လား..မင္းညီေလးလို ခ်စ္ေနတာ မဟုတ္ဘူးလား"
"မဟုတ္ပါဘူး မားရယ္...တကယ္ေျပာတာပါ"
"ၿပီးတာပဲ..ငါက မင္း ကေလးကို အလြယ္တကူ ေခါင္းညိမ့္လိုက္တယ္ထင္ေနတာ"
"အန္..အခု ကြၽန္ေတာ္က တကယ္ခ်စ္တယ္ဆိုေတာ့ မား က ဘာလုပ္ေပးမွာလဲ ေျပာ"
"ဟဲ့...သေဘာတူေပးမွာေပါ့..ငါ့မွာ ျငင္းစရာ မ႐ွိဘူး..Wangေလးလိုကေလးမ်ိဳးက ငါ့သားမက္ ျဖစ္လာမွာ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းလဲ"
"ဒါ..ဒါဆို မားက သေဘာတူတယ္ေပါ့"
"ေအး..တူတယ္..ငါလဲအဲ့ေလာက္ အျမင္ မက်ဥ္းပါဘူး Zhanzhan ရယ္.ဒါေပမယ့္ Wangေလးတို႔ အိမ္ကေရာ ဒီကိစၥကို သိၿပီး ၿပီလား"
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sweet Confession (Completed )
Romanceေပါ့ေပါ့ပါးပါး နဲ႔ဟာသေလးေရာၿပီး ေရးမယ့္ ficေလးပါ..ကေလးထိန္းေနရတဲ့လူႀကီးနဲ႔ လူႀကီး ျဖစ္ခ်င္ေနတဲ့ ကေလးဆိုးေလးအေၾကာင္းေပါ့😂