Part-19 (ZC & UC)

12K 1.2K 66
                                    

တစ္ခါမွ မေအာ္စဖူး ေအာ္လိုက္တဲ့ Ge အသံေၾကာင့္ အိေပၚ ကိုယ္ေလး တုန္တက္သြားသည္။

"Ge...Ge .."

"ဘာလို႔ေပါက္ကရေတြေလ်ွာက္လုပ္ၿပီး မဟုတ္တာေတြ ေျပာေနရတာလဲ"..

"အိ..အဟင့္..သားကို မေအာ္ပါနဲ႔..အီး. ဟီး"

မ်က္လံုးေတြနီရဲကာ ေဒါသ ေတြ ထြက္ေနသည့္ Geကို ၾကည့္ကာ ေၾကာက္လာၿပီး ေအာ္ငုိမိေတာ့သည္။ဒီေတာ့မွ Geက ျပာျပာသဲသဲနဲ႔ အနားလာကာ..

"Yibo..ကေလး..ေပါက္စီလံုး ေလး..မငုိနဲ႔ေတာ့..Sorryပါကြာ..Geက ေဒါသထြက္သြားလို႔ပါ"

"အိ..ဟင့္.မေအာ္နဲ႔၊..မႀကိဳက္ဘူး..Ge ေအာ္ရင္ အရန္းဝမ္းနည္းတာ"

"ဟုတ္ပါၿပီကြာ..ဟုတ္ပါၿပီ.ေနာက္ မေအာ္ေတာ့ဘူးေနာ္"

ရင္ခြင္ထဲ ဆြဲသြင္းကာ ေခ်ာ့ေနသည့္ Xiaozhan ရယ္ မ်က္ရည္မထြက္ပဲ ရင္ခြင္ထဲက ေအာ္ငုိေနသည့္Yiboရယ္ကို Wang ဘြားနဲ႔ Wang မားက စိတ္ပ်က္သလို ၾကည့္ကာ....

"ကဲ..ငါတို႔႐ွိေသးတယ္..ငါတို႔ကို အရည္ေလး အဖတ္ေလး လုပ္ၾကဦး..႐ုပ္႐ွင္ ႐ုိက္ေနတာ ေတာ္ေလာက္ၿပီ"

ထိုအခါမွ Xiaozhan က သတိ ျပန္ဝင္လာကာ Yiboကို ရင္ခြင္ထဲမွ ထုတ္မည္ ျပင္ေတာ့ Yiboက မထြက္ပဲ ပိုတိုးဝင္ကာ ခါးကိုတိုး ဖက္ ထားသည္။

"ဟို..ကြၽန္..ကြၽန္ေတာ္..ေတာင္းပန္ပါတယ္ ဘြားနဲ႔ အန္တီ"

"ေနပါဦး..ေတာင္းပန္တာက ေနာက္မွ..Wangေလး ေျပာေနတာေတြက တကယ္လား"

"ဟို..ဟုတ္လဲ ဟုတ္တယ္.ဟုတ္လဲ မဟုတ္ဘူး ဘြား"

"ဟဲ့..ဘာေတြလဲ..႐ွင္းေအာင္ ေျပာ ၾကစမ္းပါ"

"ဟို..ေပါက္စီလံုးေလးနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ နဲ႔ ခ်စ္သူေတြဆိုတာက တကယ္ပါ..ဒါေပမယ့္.. ဟိုလိုေတြအထိ ျဖစ္ခဲ့ ဘူးတယ္ဆိုတာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး"

"ေဟ..ဒါဆို Wangေလး လည္ပင္းက အဲ့ အကြက္ေတြက.."

ထိုအခါမွ Xiaozhan ရင္ခြင္ထဲက Yiboကေခါင္းေထာင္ကာ

"သား ဘာသာသား..လုပ္ထားတာ.. ဟီး"

"အမယ္ေလး..Wang Yiboရယ္..နင္ ဟာေလ..ဘယ္လိုျဖစ္ၿပီး ဒီေလာက္ေတာင္.."

Sweet Confession (Completed )Where stories live. Discover now