İntro: Fake Idol

2.3K 102 46
                                    

Kim Taeyong, başarısı Kore'yi aşan bir idoldü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kim Taeyong, başarısı Kore'yi aşan bir idoldü. Tırnaklarıyla kazıyarak, ellerini kirletmeye çekinmeden bulunduğu yere gelmişti. Yani zirveye. Fakat ne yazık ki hırsı yüzünden kör olmuş bir insandı o. Bencildi, vurdum duymazdı, en önemlisi kendi ailesini bile önemsemezdi. Bunun acısını kader elbette ki çıkardı.

Kariyerinin zirvesinde olan bu adam bir gece aşırı alkol kullanımı yüzünden kaza geçirdi. Bu kaza onun kariyerini tamamen olumsuz yönde etkileyecekti. Dünya turnesi 3 ay içinde başlayacaktı. Ve skandallarla sıkça gündeme gelen birisi olarak kendi hatası olan bu kazada hayli ses getirirdi.

Kim Taeyong'ın menajeri Kim Namjoon ağır yaralı bu adam hakkında ne yapacağını bilmiyordu. Çünkü her şey çok riskliydi o anda. Sonra aklına parlak bir fikir belirdi. Taeyong'ın ikizi Taehyung. Birbirlerine o kadar çok benziyorlardı ki kimse anlamazdı.

İkizler tamamen aynı görüntüye sahip olsa bile karakterleri birbirine zıttı. Öte yandan Kim Taehyung ve abisi Kim Seokjin Fransa'da annesinden kalan çiçekçide çalışarak yaşamaktaydı. İkiziyle hem onun hemde abisinin arası iyi değildi ama onu seviyorlardı ve onun için her şeyi yapmaya hazırlardı.

Bu yüzden menajer Kim Namjoon onu arayıp Kore'ye gelmesini istediğinde hiç düşünmeden Fransa'da ki yaşamını bırakıp Kore'ye geri döndü.

Onu bekleyen şeyler sadece komada olan ikizi değil, onun yerine geçerek yaşayacağı sahte bir idol hayatıydı da.

&

Jeon Jungkook üniversite hayatına yeni atılmış, hayat dolu bir gençti. Ailesini Busan'da bırakıp en yakın arkadaşı Park Jimin'le Seul'e okumak adına gelmişlerdi. İkilinin hayatı son derece güzel ve sıradan geçiyordu. İkisi de başarılı birer dansçı olmak adına gece gündüz çalışmaya devam ederlerken eğlenmeyi de ihmal etmiyorlardı.

Hevesleri olsa da para onlar için en büyük ihtiyaçtı. Bu yüzden her ikisi de derslerden kalan zamanda çalışarak para kazanıyorlardı. Bir gece Jungkook'un çalıştığı markete nefes nefese bir yabancı girdi. Jungkook başta anlamasada gelen yabancının ünlü idol Kim Taeyong olduğunu fark etmişti.

Kader bu ya Kim Taehyung'un aklında ikizine yardım etmek vardı, hiçbir zaman aşkını bu şekilde bulacağını hayal etmemişti..
~~~~~~

Eğer bunu okuyorsan merhaba ve hoşgeldin 👋🏻

Ben Lila ve bu benim yayınladığım 3. kitabım. Acemi birisiyim hâlâ daha. Yazım hataları yapıyorum veya istediğim şeyleri yazıya dökemiyorum. Fakat bunu daha çok yazarak düzeltmeye çalışıyorum. Diğer iki kitabımın aksine Fake Idol'de yavaş ama güzel bir şekilde işlemek istiyorum aklımdakileri.

Bildiğim kadarıyla Wattpad'de böyle bir konusu olan kitap yok. Gördüğüm bir rüyadan esinlenerek kurgulamaya çalışacağım bu kitabı umarım batırmam.

Diliyorum ki beni ve Fake Idol'ü seversin değerli okur.

Sevgilerimle, Lila.

Fake Idol [Durduruldu] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin