|Two|

792 56 92
                                    

Toplantı odasının beyaz deri koltuklarında otururken kendimi ne kadar rahatsız hissettiğimi anlatamam sanırım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Toplantı odasının beyaz deri koltuklarında otururken kendimi ne kadar rahatsız hissettiğimi anlatamam sanırım. Bir tarafı komple saran camdan duvar bile ferahlık vermiyordu sanki bu odaya.

Yanımda oturan abiminde en az benim kadar rahatsız olduğunu hissedebiliyorum. Burada olmak rahatsız ediciydi. Özellikle bir bilinmezlikle gelecek olan şeyi beklerken.

Biz dakikalardır sessizce beklerken sonunda Bay Kim odaya girdi. Üzerinde beyaz bir gömlek ve açık mavi tonlarında bir takım elbise vardı. Kahve rengi saçlarını ise olduğu gibi bırakmıştı. İlk gördüğümüz günden bu yana sürekli takım elbise giymesi onu bir menajerden çok şirketin ceo'su gibi gösteriyordu. Gerçi hakkında pek bir şey bilmediğim bu adam belki de öyledir.

Karşımıza gelirken yüzünde mahçup bir ifade vardı Kim Namjoon'un. Telefonda konuşurken bile nezaketinden zerre ödün vermemişti ki yüzyüze görüştüğümüzde de bir o kadar nazikti.

"Geciktiğim için üzgünüm. Umarım sizi çok bekletmemişimdir."

Ben sadece tebessüm ederken abim gülümseyip 'Sorun yok.' demişti.

Karşımıza oturduğunda vücut dili sanki gergin olduğunu haykırıyordu bize. Gömleğinin yakasını düzeltiyor, ensesindeki saç tutamlarına dokunuyor, bileğindeki saati düzeltiyor bunların hepsini tekrar tekrar yapıyordu. Bizi ne konuşmak için buraya çağırdığını bilmiyorum ama onun bu kadar gerilmesine sebep oluyorsa gayet önemli bir konu olmalıydı.

"Öncelikle Bay Kim, Tae'nin durumunu biliyorsunuz." abime hitaben konuşmaya başladığında abim onu durdurdu.

"Lütfen bana sürekli Bay Kim demeyin. Bu çok ciddi kalıyor ve farkındasınız ki bu odadaki üç kişide aynı soyada sahip. Bu durumu biraz garip yapıyor."

Gülümseyerek ensesini kaşıdı.

"Evet bu biraz garip oluyordu, teşekkürler."

Gözle görülür bir şekilde daha rahat bir şekilde konuşmaya devam etti.

"Dediğim gibi Tae'nin durumunu biliyorsunuz. Şu an medyadan bir şekilde saklamayı başardık ama açıkçası işlerin her an sarpa sarmasından korkuyorum."

Kaşlarımın hafifçe çatıldığını hissettim. Neden böyle bir olayı saklamışlardı ki? Aklımdaki soruyu Seokjin dillendirdi.

"Tam olarak medyadan gizlenme sebebi nedir peki?"

Bay Kim derin bir nefes aldı. Asıl kısma geçiyor gibi hissettirmişti bu.

Fake Idol [Durduruldu] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin