Biliyorum sende bni sende bni seviyosun ama ben başka bir kızı seviyordum. Ve TM o anda Yıldız'ın bütün hayalleri suya indi. oradan hemen ayrıldı.ve genelde o çocuğu seviyordu. sonra her ders şarkı açıp Ensar'ın fotoğraflarına bkıp bkıp ağlıyordu yani ANLAŞILAN bu kız o Ensar'ı o kadar seviyordu ki bunu ondan başka kimse bilmiyordu sadece kardeşi gibi bir kankası vardı Adımda mihraç onların ikisi kedi köpek gibiler bir birbirlerini çok seviyorlardı.sonra yani ensar Yıldız'a kendini at dese o hemen atardı yani o kadar seviyo ama ensar geçen sene 8.sınıfa gidiyordu ve bu sene lise1e gidiyor Yıldız çok üzüldü ondan ayrılacağı için ve onların Aşkı böyle aşktır yani kimse onların Aşkın'a asla ve asla engel olamaz ANLAŞILAN böyle.sonra bunlar bir gün dahada bir birlerine yaklaşıyordu bir den bire ensar ona tutuldu iki si birbirini anlamıştı gün oldu yarın oldu Yıldız bunu hiç beklemezdim ensar Kapıdan çıkar çıkmaz Yıldız benimle çıkarmısın dedi ve o anda Yıldız çok şaşırdı oradan ayrıldı arkadaşları onun peşinden gidiyorlardı. lavaboda arkadaşları ona sordu e Yıldız onu çok seviyodun ve onun sana Çıkma teklifi etmesini bkliyodun işte geldi o an . kabul etcekmisim bişey de artık Yıldız'ı hiç bir şey tınlamıyırdu Ensar'ın o dediği sözden sonra .sonra e seni dinliyoruz Yıldız Ewt bir cevap ver artık Yıldız tabirinde Ewt dedi sonra Ensar'ın yanına gitti ve ona dediki Aşkım Aşkım Aşkım evet evet evet dedi ve birden ikisi birbirinin boynuna sarılmıştı Yıldız'ın resmen Dünyalar onun olmuştu ve arkadaşları o sıra oooooooooo hayırlı olsun dedi ve onları tek Bıraktı ikisi konuşuyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2kişinin kavuşamaması
RomantizmBu 2 Kili ilk olarak okulda karşılaştılar ve bu kız bu erkeği görürken birden tutul du ve hep gözü ondaydı bu şimdilik açıklıma