-Tak! - krzyknęłam uradowana. Uwielbiam wieczory filmowe.
- Ok- powiedzieli chłopcy
- Ale żadne romansidła- powiedział Zayn
- Spoko, będą bajki Disneya - krzyknęłam uradowana i na dowód mojej miłości do tych filmów pokonałam całą moją kolekcję tych filmów. Zayn i Harry popatrzeli na mnie dziwnie, a Niall podbiegł do mnie i mocno przytulił
- Proszę wyjdź za mnie- powiedział Niall i zrobił oczy szczeniaczka. Lecz szybko się otrząsnął gdy usłyszał dzwoneczek.
- Obiad!!- krzyknął niczym mała dziewczynka i już gp nie było.
- On tak zawsze?- spytałam
- Tak - powiedzieli chórem
- Przyzwyczaisz się- powiedział Zayn
- A jak coś dostaniesz słodkiego to to schowaj- powiedział Harry
- Ogólnie dla niego liczy się tylko jedzenie - dodał Louis
-------------------------------------------------------------
Jedzenie było pyszne. Dostaliśmy pyszną sałatę z kurczakiem i serem Camerbent. Niall nie był zbyt z tego zadowolony ale zjadł, bo to wkońcu jedzenie. Po obiedzie chłopcy wzieli całą masę słodyczy i popckornu. Poszliśmy do wielkiej sali kinowej i usiedliśmy na miękkich sofach. Czekaliśmy jeszce na dziewczyny które są przyjaciółmi chłopców.
- Hej - usłyszeliśmy dwa głosy
- Cześć- odpowiedzieli chłopcy
- Zuzia to jest Emilii - powiedział Niall i wskazał mi wysoką blondynke z długimi nogami. Uśmiechnęła się do mnie miło i mnie przytuliła.
- A to jest Victoria- wskazał mi niską, rudą osóbkę. Victoria wystrzeżyła się do mnie i mocno mnie przytuliła. Muszę przyznać że obie wydają się miłe. Wydają. Ale czy takie są?
No dobra koniec tych przemyśleń. Trzeba się trochę poznać.
- No to co oglądamy- spytał Harry
- No przecież mówiłam, bajki Disneya! - Na dowód że mówię prawdę wyciągnęła olbrzymie pudlo które wcześniej tu przytargałam.
- Jezu ty tak na serio, myśleliśmy że żartowałaś - powiedział tym razem Louis
- Mów za siebie, ja modlilem się za to by mówiła prawdę - odparł oburzony Niall.
- No dobra włączy te filmy- powiedział Harry. I dokładnie wtedy zgasły światła, a my usłyszeliśmy przeraźliwie krzyki.
***********************************
Tak wiem mieliście dłuuugo czekać. Jednak mam nadzieję że rozdział się spodoba <3
CZYTASZ
My live *ff z 1D*
FanfictionZuzia to zwyczajna polska nastolatka. Ma zwyczajnych rodziców i nudne życie. Pewnego dnia z nieznanych przyczyn mordują rodziców Zuzi zostawiając ją pod opieką kuzyna-Liama Payne. Który jest słyną gwiazdą muzyki. Jak poradzi sobie Zuzia z kuzynem kt...