~~
Lütfen sevgilim.
Beni eskisi gibi sevmene ihtiyacım var.~~
15.03.2016
SalıBiraz uzun zaman geçti ha? Yazamadım çünkü işlerim bu aralar yoğundu. Markette iki kişi çalışıyorduk ama iş arkadaşımın yeni bir bebeği oldu bu yüzden izne ayrıldı. Baba olması çok güzel bir şeydi fakat tüm yük bana kaldı. Gün boyu ve her gece ben duruyordum orada. Tek başımayım. Yazmakta aklıma gelmemişti haliyle.
Biraz içtim bu gece. Kızma ama içkiyi gerçekten sevdiğimi fark ettim. İçtiğimde hayalini görüyorum, bana gülümsüyorsun. Elini sallayıp bana beni sevdiğini söylüyorsun. Dozu fazla kaçırmadan içiyor ve seni izliyorum saatlerce.
İlk sarılmamızı hatırlıyor musun? Seul'de ilk randevumuzdaydık ve bir restorandan çıkmıştık. Akşam yemeği ve sohbetin dolu dolu olduğu bir geceydi. "Bana çok iyi geliyorsun Seok Jin. Seni gerçekten çok seviyorum. Beni bırakma tamam mı?" demiştin ve ardından ilk sarılmamızı yaşamıştık. "Söz. Ölüm bizi ayırana dek" diye yanıt vermiştim. Klişeler işte.
Peki ilk öpüşmemizi hatırlıyor musun? Ben hatırlıyorum. Seul'deki evimdeydik. Büyük bir kavga etmiştik ve ikimizde tüm gün ağlamıştık. Aynı evde, farklı odalardaydık. Üzülmene, üzülmemize dayanamadım. Yanına geldim ve konuştuk. Güzel saçlarını okşadım. Özür diledik birbirimizden ardından kendimizi derin bir öpüşmede bulduk. Saçının kokusu burnumu doldururken şeftali tadındaki dudakların dudaklarımı şenlendiriyordu.
Hatırla bizi güzelim, tıpkı benim yaptığım gibi. Elindeyse gel beni bul ya da al beni buradan. Senin yanında olduğum sürece nerede olduğumun, olduğumuzun bir önemi yok. Ruhlarımızın yeniden kavuşacağı güne şafaklar kaldı.
.
.
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aubade • KSJ
Fanfiction❝Bir ayrılık şarkısı yazdım. Söyledim şafaklara, sana ithafen. Artık gel güzelim❞ Kim Seok Jin hayran kurgu kitabıdır. [TAMAMLANDI]