110416 / 7.Bölüm

44 13 0
                                    

~~

Sayılı günler kaldı...

~~

11.04.2016
Pazartesi

Son bir kaç gündür kendimi olduğumdan daha dinç hissediyorum. Sana geleceğim için bu hallerim herhalde. Eski heyecanım geri döndü desem yalan söylemiş olmam. Yine gülüyorum, arkadaşlarımla görüşüyorum, mutluyum. Sana geleceğim için hep, sana geleceğim için.

Şair yaptın beni, yazar olmamı sağladın, sayende bestekar oldum çıktım. Senin içinde var olduğun her şey oldum ben. Acaba şarkımı duyunca ve beni görünce ne yapacaksın? Beni kucaklayacak mısın yoksa bu yerde bırakıp gidecek misin?

Sana gelme kararını çoktan almıştım biliyorsun ki. Çabalarım boşa çıkarsa ve eğer beni kabul etmezsen Nam Joon beni ömürlük bir azara tabi tutar, diğerleri ise hayal kırıklığına uğrar.

O yüzden işimi sağlama almalıyım. Beni reddedemeyeceğin şekilde gelmeliyim. Öyle bir gelmeliyim ki vazgeçme düşüncesi olmadan, öyle bir gelmeliyim ki sessiz sedasız kimse fark etmeden.

Şarkın hazır. Merak etme. Gerçi önceden de söylemiştim hazır olduğunu ama merak ediyorsan diye söylemek istedim. Çok seveceksin. Biliyorum.

Sen burada yanımdayken seninle durmadan şarkı yazmaya, bestelemeye çalışırdık. Ben gitar çalardım, sen sözleri yazardın ve birlikte söylerdik. Hiç biri de güzel değildi sana göre. Hep daha iyisini yapabileceğimize inanırdın. Buruştururdun sözleri ve atardın yere, yenisini yazmaya başlardın.

Sen evden çıkınca kağıtları alırdım ve düzeltirdim. Çünkü ben çok severdim sözlerini şarkılarının. Odamdaki çekmeceye yerleştirirdim hepsini. Ve sen bunu bilmezdin.

İşte o sözlerden beğendiğim yerleri aldım tabi biraz da kendimden katarak yeni bir beste yaptım. Parçalardan bütüne. O yüzden diyorum ya seveceksin diye. O sözlerin içinde sen varsın, ben varım, biz varız.

Şimdi yazmam gereken mektuplar var. Nam Joon'a teşekkür etmek için yazacaktım ya hani. Aklımda bir kaç kişi daha var. Onlarla uğraşmam gerek anlayacağın. Ben sevdim bu yazma işini. Ruhumu kağıttan okuyorum ve bu beni gerçekten mutlu ediyor.

.
.
.
.
.
.

Aubade • KSJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin