~~
Sevgili Nam Joon,
Seninle tanıştığımız günü hatırladım da meğer ne çok zaman geçmiş üstünden. Lisedeydik. Elindeki sıcak kahveni yudumlarken koridorda bir başına yürüyordun. Okulda yeniydin ve bilirsin ki yeniler uzun bir süre gözde öğrenci olur. Merak edilir çünkü. Eh ben de merak ediyordum haliyle. Seni tek başına görünce hemen yanına gelmiştim. Sanki seninle arkadaş olursam herkes beni sever gibi gelmişti bir an, çocuk aklı işte. Uzun yıllar süren arkadaşlığımızın temelini okulun koridorunda atmıştık.
Lise zamanları en eğlenceli, en dolu dolu zamanlarımızdı. Sorumluluk yoktu, endişelerimiz yoktu. Sadece sen, ben ve arkadaşlığımız vardı. Büyüdükçe eski heyecanımızı yitirdik. İkimizin hayatına da çok özel insanlar girdi. Bu yüzden biraz koptuk birbirimizden. İlk olarak bir yerlere gitmeyi bıraktık, sonra yavaş yavaş konuşmayı. Tabi ki bir sorun olunca ilk birbirimize danışıyorduk ama eskisi gibi değildik. İlişkilerimize yoğunlaşıp arkadaşlığımızı unuttuk.
Önce senin ilişkin bitti. Sen ben değilsin bu yüzden hızlı toparlandın. Sen hep böyleydin. Güçlü. Sonra benim hüznüm geldi ardından. Hüzünler bizi yine birleştirdi. Daha sık dertleşmeye başladık. Ne kadar kötü durumda da olsam seninle tekrar konuşuyor olmak bir nebze mutluluk getirmişti solan yüreğime.
Nam Joon, benim senden başka hiç arkadaşım olmadı biliyor musun? Sen arada diğer arkadaşlarınla vakit geçirmek istediğinde üzülüyordum istemsizce. "Hadi bugün sinemaya gidelim", "Yarın bowling oynamaya ne dersiniz?" gibi cümleler kuracağım arkadaşlarım yoktu. Acındırmıyorum kendimi. Sadece benim için ne kadar özel olduğunu söylemek istiyorum.
Sana bu güzel anılar için sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum dostum.
Senden özür diliyorum Nam Joon.
Senin kadar güçlü olamadığım için, seni yalnız bıraktığım için, yarı yolda senden ayrıldığım için, belki bir sürü anı biriktirebilecekken çaresizce gittiğim için.
Şarkımı tamamladım ve bunun ne demek olduğunu biliyorsun. Onun benim için ne kadar değerli olduğunu da. O yüzden sana mektup yazmayı seçtim. Beni vazgeçirmenden korkuyorum. Gözlerindeki hayal kırıklığını tatmaktan korkuyorum. Bana sarılmandan korkuyorum.
Özür dilerim ve teşekkür ederim...
Sevgilerle Jin
.
.
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aubade • KSJ
Fanfiction❝Bir ayrılık şarkısı yazdım. Söyledim şafaklara, sana ithafen. Artık gel güzelim❞ Kim Seok Jin hayran kurgu kitabıdır. [TAMAMLANDI]