okuyan çoğu kişi oy verip yorum yapmıyor ama üzülmüyorum (inanmayın deli gibi üzülüyorum) çünkü bu kurguyu okunması için değil de bende önemli bir yeri olduğu için yazıyorum, yazmaya da devam edeceğim
iyi okumalar❤️
—
23:11
Geniş ve ferah salonum, taşınmamın ardından ilk defa tozdan geçilmiyordu. Loş spot ışığının yanısıra kahverengi tripod lambader ortama aydınlık verirken, üç saattir tek yaptığımız şey kolileri boşaltmaktan ibaretti. Bir köşede duran üst üste dizilmiş kolilerin üzerine bir tanesini daha eklediğimde dağılmamak için zor duruyor gibi olduklarını fark edip ikiye bölme kararı almıştım.
"O şerefsiz seni eninde sonunda kovacaktı."
Diğer tarafta duran son koliyi kavrayıp söylemiş ve bantlarını açmaya koyulmuşken, Jimin çoktan yorulmuşa benziyordu. Küçük parmakları üzerindeki bahçıvan kotun askılarında turlarken etrafa kısa bir bakış atmıştı. Üzgün müydü, pek sanmıyorum. Güzel ve ferah olmasından yana aidatından faturalarına, her şeyiyle yük olan o evin sahibi Jimin'i ciddi anlamda darlıyordu ve ben, en yakın arkadaşımın her seferinde ev sahibiyle tartışmaktan kafayı sıyıracak duruma geldiğine bizzat şahit olmuştum. Kesinlikle üzgün değildi.
"Ulan keşke kendim ayrılsaydım, kovulmak bayağı bir koydu," demişti kolilerden birini. üzerindeki bantı makasla kesmesiyle açıp, içine özenle dizdiği kitaplarının tozunu almadan önce. "Verecektim eline anahtarı, basıp gidecektim o siktiğimin evinden."
"O dediğin anca filmlerde olur." Gülmüş ve parkeye iyice oturmuştum. "Senin götün bunu yemezdi."
"Bayağı da yerdi Jungkook, zaten bu yüzden kovuldum ya." Sinirle mırıldandığı kelimeler dudaklarından ince sesle dökülürken aşırı tatlı çıkıyordu ve ben kendi kendime gülümsemeden edemiyordum. "Karşı dairedeki piç beni tutmasa o adamı orada bile öldürebilirdim."
"Bunların hepsi aidatı bir gün geç ödediğin için yani?"
"Bir gün de değil, sadece yirmi iki saat geç ödedim amına koyayım. Adam beni kovmak için saat sayıyordu herhalde."
En ufak bir mazeretle onu şutlayacağını ikimiz de biliyorduk fakat Jimin de sıklıkla sorun çıkaran biriydi, yan komşu, alt komşu, üst komşu... Tartışmadığı komşu kalmamış, bir de üstüne Yoongi ile sevişirken fazla ses çıkarıp alt komşularının tepesini iyice arttırmışlardı. Bunların hepsini de bilerek yaptığını göz önünde bulundurursak, Jimin de az değildi.
Şimdilik geçici bir süreliğine kalmayı düşünse de onu burada kalıcı yapmak için ikna etmeye çalışmalıydım. Benimle beraber bu koca evde kalması benim için fena olmazdı. Aksi takdirde bu evde can sıkıntısından ölümü çıkaracaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shiraz | taekook
Fiksi Penggemar"Belki hemen şimdi mahzene ineriz ve hangi şarap tenime daha iyi gider bana gösterirsin." @ahtaepot