Cemre ve Serkan İstanbul'a iniş yapmışlardı.Buranın havası kokusu Serkan'ı kendine getirmişti sanki!O kadar özlemişti ki burayı..Cemre'nin elini tutması ile ona dönüp gülümsedi.
Serkan:hadi gel.Bir taxiye atlayalım.Ben Güney'e geldiğimizi haber vereyim.
Cemre:tamam canım..
Taxiye doğru ilerlerken Serkan'da Güney'i aramaya koyuldu.Güney'in zaten haberi vardı.Ama kimseye söylememişti.
...
Eylül erken saatte uyandı.Kocasına kahvaltılık bir şeyler hazırlayıp çayıda demledi.Tekrardan odaya dönüp Kaan'ın baş ucuna oturdu ve saçları ile oynadı.
Eylül:Kaan..Hadi canım uyan..
Kaam:hmm..
Eylül:aşkım hadii sabah oldu işe gideceksin.
Kaan:ya gelsene sen şöyle..Yanıma uzan.
Kaan Eylül'ü yanına çekti iyice.Kolları ile sarmıştı onu.
Eylül:ne yapıyorsun aşkım.
Kaan:hiç yani ben oğlum ile vakit geçiriyorum Eylül hanım.
Eylül:ha şimdi Eylül hanım olduk yani.Öyle olsun bakalım.
Kaan:ne o kıskandın mı?
Eylül:yok canım ne kıskanacağım.Hadi oyalanma bekliyorum seni aşağıda kahvaltı hazır.
Eylül Kaan'dan kurtulup tekrar aşağıya inip masaya oturdu ve salatalıklardan ağzına attı.
...
Serkan Güney'lerin kapısını çaldı.Cemre ise heycanlanmıştı.Yıllar sonra Songül'ü ve Güney'i görecekti..Nasıl tepki verecekti acaba Songül diye geçirdi içinden.Kapıyı açan ise minik bir kız çocuğu olmuştu.İkiside öylece baktılar çocuğa.
Beren:siz kimsiniz?
Serkan:aa şey..Meraba ufaklık..Ben Serkan bu da Cemre.
Beren:hoş geldiniz..Kime baktınız?
Cemre:tatlım biz Songül ve Güney'e bakmıştık.
Beren:ha siz anne ve ba-
Bu sırada içeriden Songül çıkıp gelmişti.Kapıdakileri görünce ufak çaplı bir şok geçirdi.Cidden Serkan ve Cemre idi bunlar.
Songül:Cemre! Sen..Sizin ne işiniz var burada?
Cemre:Songül..
Beren:anne bu abla ve abi seni ve babamı arıyormuş.
Serkan:Songül bu kız..Güney'le sizin..
Beren boş boş Serkan'a bakıyordu.Cemre'de olayın şokundaydı.Songül anne olmuştu demek..Hatta kızı 6-7 yaşlarında vardı.
Songül:annecim hadi sen odana çıkıp oyuncakların ile oyna tamam mı?
Beren oradan ayrılınca Songül onları içeriye davet etti.Salona geçip oturmuşlardı.
Cemre:demek bir kızın oldu.
Songül:ya evet..Beren.
Serkan:Songül bizim hiç haberimiz olmadı..Yani.
Songül:tabii canım nereden bilecektiniz ki!
Cemre:çok değişmişsin.Daha da olgunlaşmışsın.
Songül:yani biraz tabii..annelik falan.Siz neler yapıyorsunuz?Hangi rüzgar attı sizi buraya?
Cemre:Serkan'ın burada birkaç işi vardı.Şirketlerle falan.
Serkan:evet.Bir reklam çekimi için bir şirket ile anlaştık.Bizim için büyük bir iş.Cemre'de beni yalnız bırakmadı.
Songül:ya ne güzelmiş.
Cemre:aslında Güney'in haberi vardı geleceğimizden evde olur diye düşündük biz ama.
Songül:Güney biliyor muydu yani?Bana bir şey demedi..Yani o işte şu an.
Serkan:böyle birden de senin karşına çıktık falan.
Songül:olur mu öyle şey..Aç mısınız?
Cemre:valla değiliz desem yalan Songül.
Songül:bir şeyler atıştıralım en iyisi akşama Feride hanımlarda olacağız bugün Toprak hocanın doğum günü ondan.
Cemre:aa doğru..Unutmuşum ya!
Serkan:herkes orada mı olacak Songül?Yanii kızlar falan..
Songül:evet evet..Herkes gelecek.Eski günlerdeki gibi.
Eski günler mi?Ne eski günü?Her şey cidden eskisi gibi olabilir miydi?Eskiden Eylül ve Serkan vardı.Onların naif aşkı vardı.Kızların dostluğu kardeşliği vardı..Şimdi nerede bunlar?Hiçbir şey eskisi gibi değildi ki...Serkan dalıp gitmişti yine o günlere.
Cemre:Serkan gideriz değil mi?Bak herkes orada olacakmış.Herkes...
Cemre bilerek bu kelimeyi bastıra bastıra söylemişti.Serkan ise anlamış olacaktı ki kendisini toparlayıp öksürdü ve cevap verdi.
Serkan:şey..G-gideriz tabii hayatım..
Cemre Serkan'ı yanağından öpünce buna karşılık Serkan gülmek ile yetindi...
...
Eylül kocasını uğurladıktan sonra üzerine hamilelik tulumunu giyip saçlarına da bandajını geçirdi.Çantasını alıp evden çıktı.Erkenden Feride hanımlara gitmek istedi.Bahçede bekleyen şoför kapıyı açında Eylül bindi.Zaten çok fazla uzak oturmuyorlardı.Gelince içeriye girecekti ki bahçede Büşra ve Metin'i gördü.
Büşra:abla hoş geldin.
Eylül:hoş buldum güzelim.Ne yapıyorsunuz bakalım?
Büşra:buraları süslüyoruz bak nasıl olmuş?
Eylül:çok güzel olmuş çok..Devam edin hadi siz ben gelirim yanınıza
Eylül içeriye geçip Feride hanıma da selam verdi.Feride Eylül'e sarılıp karnını okşadı
Feride:Eylül hoş geldinn ne kadar büyümüş bu oğlan.
Eylül:yaa evet Feride hanım..Beni yoruyor ama.
Feride:e olur o kadarı canım zaten şurada 1 ay falan kaldı.
Eylül:evet..Sağlıcakla gelsin..
Feride:senin dinlenmen gerek hadi sen otur şöyle istersen uzanabilirsin de.
Eylül:ya Feride hanım evde Kaan burada siz.Yapmayın ben iyiyim.Zaten zor izin aldık babamızdan.
Feride:haklısın gelir gelmez sıktım seni demi?Neyse ben bir çay koyayım bize.
Eylül:Songül ne zaman gelir acaba?
Feride:Songül Güney'i bekleyeceğim diyordu..Meral ile Kader'de iş çıkışında gelirler.
Eylül:Meral ve Kader zaten Kaan ile gelir.
Meral ve Kader Kaan'ın yanında çalışıyordu.Kaan'ın bir reklam şirketi vardı.Meral ise orada kapak çekimlerinim marka yüzüydü.Kader'de asistanlık yapıyordu.Bu doğum gününde onları neler bekliyordu?Eski günler yeniden yad edilecek miydi?
-Bölüm Sonu-
Yorumları bekliyor olacağım canlarım 💜-Ezgii