Kaan iş yerinde oradan oraya koşturuyordu.Yeni bir şirket ile anlaşma yapmışlardı.Ve onun için çalışmalar devam ediyordu.Bugünün son kontrollerini yapıp Kader'e seslendi.
Kaan:Kader'cim Meral'e bakar mısın çekimleri bitti ise çıkalım.
Kader:son iki çekimi kalmıştı ama hemen bakıyorum.
Kader Meral'e bakmaya gittiğinde onunda hazırlandığını gördü.İkisi birlikte Kaan'ın yanına gelmişlerdi.
Meral:hazırım kusura bakma Kaan biraz beklettim.
Kaan:yok canım önemli değil.Hadi çıkalım.
Arabaya binmişlerdi.Kaan Feridelere doğru sürdü aracını.Gelir gelmez karısının yanağına bir buse kondurdu.
Eylül:nasıl geçti gününüz hayatım?
Kaan:sevgilim yoğunuz bu günlerde yeni şirket ile anlaşma falan.
Kader:yarın bizim şirkete gelecekler.Bakalım nasıl insanlar.
Meral:ya tamam iş mi konuşacağız.Şurada yeğenimi seveyim.
Kaan:elinden mi alıyorum Eylül'ü Meral sev işte.
Meral:aa alıyorsun tabii ki..Ah Eylül senin bu kocan varya deli ediyor beni ya..
Eylül:didişmeyin tamam.
Feride:ay sizi böyle bir arada görmeyi özlemişim kızlarım.
Kader:Feride hanımcım bizde eski günleri özledik.Hep birlikte kaldığımız günler falan.Değil mi Eylül'üm?
Eylül:hıhı öyle..ya Songül nerede kaldı?
Kaan:ben Güney ile konuştum yoldalarmış..
...
Güney eve geldiğinde Serkan'ı Cemre'yi görünce sevinmişti.İkisinide görmeyeli 5-6 yıl olmuştu.İkisinide özlemişti.Serkan'a sarıldı Cemre'ye de selam verdi.
Güney:kardeşim özlemişim seni ha.
Serkan:bende öyle Güney..Burayı sizi özlemişim.
Cemre:uzun zaman oldu Güney..Bir kızın olmuş çok tatlı.
Güney:ya evet..Beren'im benim prensesim o.Sizde yok mu bebek falan?
Cemre,Serkan'ın gözlerine baktı.Ne kadar çok istiyordu bebeklerinin olmasını aslında ama Serkan pek sıcak bakmıyordu bu konuya.
Cemre:y-yok..biz böyle mutluyuz.
Serkan:düşünmüyoruz henüz abi.
Songül ve Beren merdivenlerden inince diğerleride ayaklandı.
Songül:biz hazırız.Çıkalım mı?
Beren:babacım nasıl olmuşum?
Beren pembe elbisesi ile etrafında birkaç tur dönüp Güney'in karşısına geçti ve kıvırcık saçlarını savurdu.
Güney:çok güzel olmuşsun prensesim.Gel bakalım bir öpücük ver babaya.
Güney kızını öptü daha sonra Feridelere doğru yola çıktılar.
...
Feride Kader ile mutfakta pastaları hazırlarken Meral'de Eylül ile sohbet ediyor ve bebek hakkında konuşuyordu.Kaan ise Büşra ile birlikte Metin'i oyalıyordu.
Meral:ne kadar kaldı doğuma Eylül.Gelsede sevsek artık.
Eylül:bir ay var daha teyzesi.
Meral:çok heraketli mi peki..Ay nasıl bir his ya?
Eylül:yani Meral'cim nasıl anlatayım ki sana şimdi.Hiç durmuyor ki içimde sürekli tekmeliyor.
Meral:ya canım benim.Benim gibi enerjik biri o zaman.
Eylül:hahah yaa öyle galiba.
Meral:ee isim falan düşündünüz mü?
Eylül:valla Kaan'a kalsak dedesinin ismini koymak istiyor.Cabbar!
Meral:ne Cabbar ne ya!Kaan'cım kusura bakmada Cabbar bebek diye mi seveceğim yeğenimi?
Kaan:ne var Meral ne güzel isim işte.
Eylül:Kaan'cım konuştuk bunu.Ben oğluma koymam o ismi.
Kaan:aman Eylül sende yani..
Meral:hiç boşuna Kaan..Eylül haklı valla..Şöyle güzel bir isim koyun yeğenime..Modern olsun hem.
Eylül:hahaha bak Meral'de benden yana..
Kaan:aman tamam..Buldunuz zaten birbirinizi kollarsınız arkanızı tabi.
Eylül:öyle tabii ne sandın kocacım?
Kaan:peki hayatım..sen ne istiyorsan onu koyarız.
Kaan Eylül'ün yanına geçip elini karnına koymuştu.Eylül ise gülümseyip elini Kaan'ın elinin üzerinde birleştirdi.
Meral:hah kapı Songüller geldi..Ben bakıyoruuum.
Meral koşup kapıyı açtı.Karşısında beklemediği kişileri görünce ne diyeceğini bilemedi.
Cemre:Meral?
Meral:siz..Nasıl ya?
Songül:hadi Meral içeriye almayacak mısın?
Meral:tabii geçin!
Hep birlikte içeriye geçmişlerdi.Eylül salona girenleri görünce uzandığı yerden doğruldu.Serkan..Onu görmeyeli o kadar uzun olmuştu ki..Sevdiği adam.Tekrardan karşısına çıkmıştı.Bir zamanlar kardeşim dediği insan ile el ele hemde!
-Bölüm Sonu-
Bu bölüm biraz kısa oldu ama hemen yazıp atayım dedim..Bekliyorum yorumlarınızı 💜
-Ezgii