Hiç kimse Serkan ve Cemre'yi beklemiyordu.Serkan ise Eylül'ü görünce tuhaf olmuştu.O şiş karnı..Demek ki bir bebeği olacaktı.Başkasına ait olmuştu yani Eylül..Kader ve Feride'de içeriye gelmişti.
Kader:Cemre!
Kader'in gözleri fal taşı gibi açık kalmıştı.Cemre ise Kader'e el sallayıp koltuklardan birine oturdu.
Cemre:selam herkese..Feride hanım nasılsınız?
Feride:C-Cemre..iyiyim..Sen,yani siz nasılsınız?Ne zaman geldiniz Serkan hı?
Serkan Eylül'den gözlerini ayırıp Feride'ye dönmüştü.
Serkan:bu sabah geldik.
Feride:anladım..otursana Serkan ayakta kaldın.
Serkan Cemre'nin yanına oturmuştu.Eylül ise hâlâ Serkan'ı görmenin şokunu yaşıyordu.O kadar değişmişti ki..Kirli sakalları uzun saçları ile çok değişik görünüyordu.
Kader:peki temelli mi buraya döndünüz?
Cemre:yok Kader..Aslında Serkan'ın burada birkaç işi vardı o yüzden geldik..Bende yalnız bırakmayayım dedim.
Serkan:evet öyle..Beni yalnız bırakmadı Cemre.Bilmiyorum burada ne kadar kalırız ama.
Eylül sessizliğini korumaya devam ediyordu ki Kaan söze girmişti.
Kaan:yakındınız galiba?Uzun yıllar sonra bir araya gelmiş gibisiniz.Eylül'cüm beni tanıştırmayacak mısın güzelim?
Eylül ne diyebilirdi ki Kaan'a..Serkan benim lise aşkım ilk aşkım..Cemre ise kardeşten ötemdi..Sonra bana ihanet ettiler mi diyecekti..Boğazını temizleyip söze girdi.
Eylül:tabii Kaan..Liseden arkadaşlarım ikiside..Baya yakındık..Bayaa..Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi bizim..Hani sana bahsetmiştim ya yurtta beş kişiydik diye onlardan biri de Cemre.
Kaan:aa ne güzel tekrar bir aradasınız.Ben de Kaan Eylül'ün eşiyim.Memnun oldum.
Cemre:biz de memnun olduk..Eylül'cüm senin bebek geliyor gördüğüme göre.
Cemre o kadar rahattı ki Eylül sinirden ne yapacağını bilemez olmuştu.Ona neydi ki bebeğinden?Bu sırada içerden Beren ve Metin gelmişti..
Beren:Feride teyze..Toprak amca ne zaman gelecek.Pasta yemek istiyoruz biz artık.
Feride:birazdan gelir tatlım.Hadi biz pastayı hazırlayalım.
Herkes kendi hâlinde takılmaya başlayınca Songül Eylül'ün yanına oturmuştu.
Songül:Eylül nasılsın?
Eylül:iyiyim ben Songül.
Songül:bak benim gerçekten haberim yoktu.Birden geldiler.Güney bana bir şey söylemedi.
Eylül:neden bana bunları anlatıyorsun Songül?
Songül:yanii ne bileyim..Sonuçta Serkan ve Cemre..
Eylül:Serkan ve Cemre..Evlenmişler evet..Beni ilgilendirmiyor Songül..Bak ben de evliyim bir de oğlum olacak..Ben mutluyum.Tamam mı?Evet Serkan ile bizim bir geçmişimiz var..Ama geçti gitti işte o kadar..Lütfen bunları konuşmayalım.
Songül:canım benim.Sen nasıl istersen.
...
Toprak eve geldiğinde herkesi bir arada görünce çok sevinmişti.Cemre ve Serkan'ın döndüğüne de şaşkındı.Biraz eğlenilmiş pasta yenildikten sonra Eylül'ler ayrılmıştı oradan.
Eylül:Kaan'cım kalksak mı artık?
Kaan:nasıl istersen güzelim.
Kader:erken daha Eylül'üm..
Eylül:saol Kader..Rahatım yok bu aralar bir de biliyorsun dinlenmem lazım..Tekrardan mutlu yıllar Toprak hocam size de..
Toprak:teşekkür ederim gençler.Görüşürüz.
Kaan:gel hayatım.
Kaan Eylül'ün elini tutup diğer eli ile de beline sarılmıştı.Arabaya binince kemerini takıp başını koltuğa yasladı Eylül..
...
Serkan ve Cemre Nazan'ların evine gelmişlerdi.Kapıyı çaldıklarında Defne açmıştı.
Defne:aa Serkan,Cemre?
Serkan:naber Defne'cim?
Defne:siz..
Cemre:çekilsene Defne içeriye geçelim bir anlatırız sonra..Nazan annem evde mi?
Cemre Defne'yi geçip içeriye doğru adımladı ve salona girmişti.Serkan'da kapıyı kapatıp Defne'ye döndü.
Defne:Serkan,uzun zaman sonra hayırdır?
Serkan:beni gördüğüne sevinmedin bakıyorumda kardeşim.
Defne:seni gördüğüme sevindim de yanındakini gördüğüme aynı şeyi diyemem kardeşim.
Serkan:Defne lütfen tatsızlık çıkarma olur mu?
Defne:onu bana değil anneme söylemen lazım.Evde senin ismini ağzına bile almıyor.
Serkan:neyse yürü hadi.Geçelim.
Nazan Cemre'yi görünce elinde ki telefonu bırakıp oturduğu koltuktan kalkmıştı.
Cemre:Nazan anne.
Nazan:seen..Cemre ne annesi!Serkan nerede?
Cemre:ay annecim Serkan'da burada..Uzun zaman oldu nasılsın?
Nazan:hangi yüzle geliyorsun sen buraya?Serkan!
Serkan annesinin sesi ile salona girmişti.
Serkan:anne..
Nazan:Serkan sen benim yanıma bu kızı nasıl getirirsin?
Serkan:annecim yapma nolur..Oturda bir konuşalım.
Nazan:benim seninle hele bu kız ile konuşacak bir şeyim yok!
Serkan:bu kız dediğin benim eşim seninde gelinin anne!
Nazan:benim böyle bir gelinim yok.Bana mı sordun evlenirken hı?
Defne:anne biraz sakin olur musun?
Nazan:olamam Defne olamam!Hem sen neden içeriye aldın ki bunları?
Defne:kapıda mı kalsalardı?
Cemre:Nazan anne bakın biz yanlış bir şey yapmadık ki..Ya tamam beni sevmeyin ama Serkan sizin oğlunuz.
Nazan:neden geldiniz siz?
Serkan:benim bir şirket ile görüşmem gerekiyor.Birkaç hafta falan İstanbul'dayız..Burada kalabilir miyiz?
Nazan:kovacak hâlim yok ya sizi.Kalın madem.Ama karını benimle muhattap etme Serkan!
Cemre,Serkan'a dönüp gözlerini açarak bakınca Serkan'da ses etmemesini söylemişti.Nazan odasına çıkınca Defne Cemre ve Serkan'da salonda oturdular..
-Bölüm Sonu-