-7-

62 4 14
                                    

Soğuk suyu yüzüne birçok kez çarpmıştı Eylül. Serkan'ın karşısında dik durmak zorundaydı.Onu yeniden görmek biraz garipti bunu kabul ediyordu ama ne olursa olsun o yıllar önce Cemre'yi seçip gitmişti.Kendisini terk etmişti.Şimdi dönüp beni gördüğüne mutlu olmadın mı diye soruyordu bir de!Daha fazla lavaboda durmayıp yavaş yavaş çıktı ve Kaan'ın odasına doğru ilerledi..

...

Serkan toplantı odasında tek başına kalınca çıkmak için kapıya doğru yöneldi tam açacaktı ki birisi girmişti içeriye.

Serkan:ah..

Kader:Serkan..Ne işin var senin burada?Eylül nerede?

Serkan:Eylül?Eylül çıktı öyle hızlı hızlı.

Kader:nasıl ya bir şey mi oldu?Bir şey mi dedin kıza!

Serkan:ne diyeceğim ben ya bir şey demedim.

Kader:neyse bulurum ben onu..Sen neden buraya gelmiştin?

Serkan:toplantı Kader..Toplantı için.

Kader:o yurt dışından anlaşmaya gelen şirket sen miydin yani o?

Serkan:hıhı..Tesadüfün böylesi değil mi?

Kader:ta-tamam sen otur.Ben Kaan'ı çağırıp geliyorum.

Kader Serkan'ı orada bırakıp Kaan'ın yanına doğru koştu.Serkan ise koltuklardan birine oturdu.Başını ellerinin arasına almıştı.Ne olmuştu böyle?Eylül nereye gitmişti?Birkaç dakika sonra tekrar kapı açıldı ve Kaan gelmişti.

Kaan:Serkan hoş geldin

Serkan:hoş bulduk Kaan.

Kaan:güzel tesadüf oldu öyle değil mi?

Serkan:yaa çook.

Kaan:valla hiç resmi konuşmayacağım o zaman Serkan..Sen de bizimle çalışmak istersin diye düşünüyorum..

Serkan:ben..evet,evet çok isterim.Şirketiniz zaten çok bilinen ünlü bir şirket.Kim istemez ki?

Kaan:sağol.Biz de az çok bir şeyler yapıyoruz işte.O zaman anlaştık.

Serkan:anlaştık.Yarından sonra bu işte beraberiz.

Kaan:beraberiz ortak!Kader,imzalanacak kağıtları verir misin?

Kader kağıt ve kalemi verince önce Serkan daha sonra Kaan imzaları atmışlardı.Artık ortak olmuşlardı.Ve bu da demek oluyordu ki Serkan bu saatten sonra Cemre ile burada kalacaktı!

...

Eylül,Kaan'ın odasında bir sağa bir sola dönüyordu. Acaba toplantı olmuş muydu diye düşünmeden edemiyordu.Serkan umarım kendisini dinleyip bu işe ortak olmasın diye dualar ediyordu.Kapı açılıp Kaan girince ona yaklaştı.

Eylül:Kaan..

Kaan:canım ne yapıyorsun burada tek başına?

Eylül:ben şey..Biraz midem kötü oldu onun için geldim buraya.

Kaan:iyi misin şimdi hı?Biraz solgun görünüyorsun sanki.

Eylül:iyiyim iyiyim.Bir şeyim yok..Iı senin toplantın bitti mi?

Kaan:evet bitti.Ya ne diyeceğim sana..Yeni ortak kim bil bakalım..

Eylül:o-ortak mı?Ortak mı dedin sen?

Kaan:evet aşkım anlaştık.Oldu bu iş sonunda yurt dışına dayanan bir iş yapıyoruz.Şirket için bu çok iyi.

Eylül:hıı tabii..Şimdi ortak olundu yani şirkete?

Kaan:aynen öyle.Ama merak etme tanıdık.Yeni ortak Serkan çıktı.Senin şu liseden arkadaşın.

Eylül,Kaan'a belli etmemek için şaşırmış gibi yapmaya çalışıyordu.Bir yandan da içinden Serkan'a küfürler ediyordu.Neden gitmemişti ki bu?Şimdi ne olacaktı?Sürekli dip dibe mi olacaklardı?Bu çok rahatsız ediciydi Eylül için.

Kaan:ee bir şey demedin güzelim..

Eylül:yaa ben şaşırdım ondan..Ne,ne güzel olmuş iyi yani sevindim senin için sevgilim.

Kaan:sağol..

Eylül:gitsek mi artık?

Kaan:gidelim benim de işim bitti zaten.

...

Cemre Nazan'ların evinde bahçeye çıkıp oturmuş ve kahvesini yudumluyordu ki Nazan geldi.

Nazan:ohh şunda ki keyife bak.

Cemre:Nazan anne..Gelsenize sizde,kahve yapayım?

Nazan:aman istemez..

Cemre:neden ama ya?Gelin kaynana muhabbet ederdik hem biraz..

Cemre'nin rahat tavırları üzerine Nazan sinir oluyordu.Sırıtarak Cemre'nin karşısına geçti ve oturdu.

Nazan:sen..sen zavallısın Cemre.Biliyorsun değil mi?

Cemre:ne diyorsunuz?

Nazan:Serkan ile mutlu musun gerçekten?Onun seni sevdiğine inanıyor musun?Gerçek bir evlilik mi yaptığını sanıyorsun sen..

Cemre:biz Serkan ile birbirimizi seviyoruz Nazan Hanım!

Nazan:kaç yıldır evlisiniz siz?Beş yılı dolduracaksınız öyle değil mi?Bunca yıldır ne zaman Serkan ile mutlu oldun?

Cemre:Nazan Hanım!

Nazan:sen oğlumu sevdiğinin elinden aldın!Allah'ın cezası duygularına sahip çıkamadın sen.Serkan'ın yüzündeki neşeyi aldın duyuyor musun beni?

Cemre:ne diyorsunuz siz ya!Eski defterleri mi açacağız şimdi burada Nazan Hanım!Ben Serkan'ı kimsenin elinden almadım.Eylül bıraktı onu..Serkan'da beni seçti,sevdi beni..Biz mutluyuz!

Nazan:sen kendini kandırmaya devam et Cemre'cim.

Nazan başka bir şey demeden oradan ayrılıp gitmişti.Cemre ise elinde ki kahveyi kenara bırakıp sinirle odasına geçti..

-Bölüm Sonu-

Gizlice SevdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin