Kaan,Eylül ile beraber şirkete giriş yapmıştı.Eylül her zaman ki gibi kızların gözünün Kaan'da olduğunu bilip sıkı sıkıya tutuyordu eşinin elini.Kaan'ın odasına geldiklerinde Eylül hemen koltuğa oturdu.
Kaan:iyi misin?
Eylül:iyiyim iyi..Meral ve Kader ne zaman gelir?
Kaan:10 dakikaya burada olmaları lazım.
Eylül:senin toplantın kaçta?
Kaan:yarım saat var daha.O zamana dek çekimlere gitmem lazım..
Eylül:e ben ne yapacağım Kaan?
Kaan:hayatım sana dedim sıkılırsın diye..Meral'in de benimle işi var çekimde olamsı lazım.
Eylül:of Kaan ya..
Kaan:tamam o zaman sen de Kader ile gelecek olan kişileri beklersin.
Eylül:iyi peki..
Bu sırada Kader kapıyı tıklayıp odaya girmişti.
Kader:Kaan bu çeki-Aa Eylül sen ne arıyorsun burada?
Eylül:Kader gelmek istedim sadece..
Kaan:Kader'cim sen Eylül ile toplantı odasında misafirleri beklersin.Ben çekim alanına gidiyorum Meral birazdan gelir.
Kaan gidince Eylül ve Kader'de toplantı odasına doğru adımlamışlardı.
...
Serkan takımını giyip anlaşma yapacağı şirkete gitmek üzere evden çıkıyordu ki Cemre'yi görünce durdu.
Cemre:çok sürer mi işin?
Serkan:bilmiyorum Cemre bakalım..Anlaşabilirsek eğer bir yemek falan olabilir.
Cemre:anladım neyse..
Serkan:neyse çıktım ben ararım seni gelirken..Bak annem ile takışma.
Cemre:merak etme seen..Hadi kolay gelsin canım.
Serkan:sağol canım..
Cemre Serkan'a sarılınca Serkan'da Cemre'yi öpmüş ve arabasına ilerlemişti.Şirkete gelince arabasını park edip şirketten içeriye girdi.Sekretere toplantı odasının nerede olduğunu sorup cevabı alınca asansöre adımladı.
...
Eylül ve Kader toplantı odasında beklerken bir yandan da sohbet ediyorlardı.
Eylül:bakma bana öyle Kader yeter ama.
Kader:ya ne yapayım Eylül?Merak ediyorum seni,düşüncelerini falan yani..
Eylül:hayır neyi merak ediyorsun anlamıyorum ki!
Kader:onca yıldan sonra Serkan'ı gördün sen Eylül neler hissettin merak ediyorum işte.Hemde..hemde Cemre ile yani bu biraz tuhaf..
Eylül:tuhaf falan değil tamam mı?Bak ben bunu yıllar önce unuttum gittii.Kapattım bu konuyu.Kendime yeni bir sayfa açtım Kaan ile..Artık Serkan yok benim hayatımda.Cemre'de öyle!Ben Kaan ve yakında doğacak olan oğlum ile mutluyum Kader..Bunun bozulmasını istemiyorum.Hele de geçmiş yüzünden.
Kader:peki Eylül..Peki.Ama Serkan seni görünce gözleri nasılda ışı-
Eylül:bak hâlâ ne diyorsun ya.Beni görünce gözleri falan ışıldamadı Kader saçmalama!Kapat sen de bu konuyu artık.
Kader:aman tamam bir şey demedim.Sen otur burada ben şu dosyayı Kaan'a verip geliyorum unutmuş çekime giderken.
Eylül:iyi tamam.
Kader odadan çıktıktan birkaç saniye sonra kapı geri açılmıştı Eylül gelenin kim olduğuna bakmak için başını çevirdiğinde karşısında Serkan'ı görmesi ile kaşlarını çattı.
Eylül:ne işin var senin burada?
Serkan:Eylül,selam.
Eylül:neden geldin buraya dedim sana Serkan?
Serkan:bahsettiğim şirket ile anlaşma için buradayım.Asıl senin ne işin var burada?Yoksa beni mi takip ettin sen?
Eylül:salak salak konuşma Serkan!Seni ne takip edeceğim ben ya!
Serkan:o zaman neden buradasın canım?
Eylül:birincisi bu seni ilgilendirmez,ikincisi ben senin canın falan değilim!
Serkan:sakin ol ya tamam.
Eylül:inanmıyorum ya..Gerçekten koskoca İstanbul'da anlaşma yapacak başka şirket bulamadın mı?
Serkan:ne diyorsun ya?Seni ne ilgilendiriyor bu şirket?
Eylül:Kaan'ın şirketi burası Serkan!Kaan'ın anladın mı kocamın şirketi!
Serkan:yok artık.Dalga mı geçiyorsun Eylül?
Eylül oturduğu koltukta biraz dikleşip söze girdi.
Eylül:dalga geçer gibi bir hâlim mi var benim?Baksana şuna ya.Oturuyorum burada benim kocamın şirketi burası diyorum.
Serkan:ben bilmiyordum bunu..
Eylül:anladık orasını herhalde.Neyse zaten çok durmazsın diye düşünüyorum.
Serkan:o nedenmiş?
Eylül:Kaan ile anlaşma yapacağını falan düşünmüyorsundur umarım.
Serkan:neden yapmayayım?İş bu Eylül..Anlaşırsak olur.
Eylül:saçmalama ya.Git başka şirket ile anlaşmanı yap..
Serkan:neden Eylül?Hı..Söylesene neden?Bunca zaman sonra beni görmek seni mutlu etmedi mi?
Serkan Eylül'ün yanına gelip koltuğun diğer ucuna oturmuştu.Eylül ise kendini çekti.Serkan Eylül'ün gözlerine bakıp bir cevap beklerken Eylül kalkmaya çalışıyordu.Aniden koltuktan kalkınca başı hafif dönmüş ve sendelemişti.
Serkan:dur ne yapıyorsun!
Eylül:bırak Serkan!
Serkan:ne yapıyorsun ya ani hareketler?Allah Allah.
Eylül:uzak dur benden tamam mı?Uzak dur..
Serkan:soruma cevap alamadım ben Eylül.
Eylül:sana verecek cevabım falan yok benim!Bak Serkan bunca zaman sonra karşıma çıktın hatta çıktınız!Ne seni ne de o karın olacak Cemre'yi görmek istemiyorum.
Serkan:Cemre'den nefret etme Eylül..Benden nefret et ama o senin kardeşin Eylül.Kard-
Eylül:kes be!Ne kardeşi ha?Eski defterleri açma bana burada şimdi..Az sonra Kaan gelir.Onunla çalışamayacağını söyleyeceksin ona.Bu iş olmaz diyeceksin..Ondan sonra da al Cemre'yi geldiğiniz yere geri dönün anladın mı beni!Defolup gidin!
Eylül Serkan'ı orada bırakıp odadan çıkmıştı hızlı adımlarla lavaboya doğru ilerledi...
-Bölüm Sonu-
-Ezgii