Prolog

266 24 10
                                    

         Te-ai gândit vreodată la ce simte un om când se află in comă? Dacă aude cum cei dragi se roagă pentru o minune? Dacă vede sau simte ceva? Nimeni nu știe ce se intamplă cu sufletul acelui om,cât noi il vedem inconștient,prăbușit într-un somn adânc,din care nu se știe daca se va mai deștepta. În timp ce familia îl plânge și îl roagă să se intoarcă,el se află într-o altă lume,unde ori își vede trecutul,ori o ușă catre viitor i se deschide. Sau cel puțin asta a văzut un tânăr care a primit o a doua șansă.
          Toată lumea il privește pe unicul fiu al familiei Williams ca pe un al doilea Mesia,se cutremură și se minunează,căci băiatul răsfățat și plin de sine,a suferit o schimbare enormă dupe ce acum 5 ani,a scăpat ca prin minune din ghearele morții în urma unui accident. Părinții lui,au cautat cei mai buni medici din California ca să se ocupe de fiul lor,dar șansele ca să își revină erau nule. Și acum iată-l,mândria soților Williams,fiul lor Adam,puternic si frumos,toate fetele fiind topite dupa el. Însă el,nu se lăsa impresionat de niciuna sau dacă se merita iși permitea o noapte fierbinte,dar el căuta cei doi ochi albaștri care l-au salvat de la moarte. Ochii care sunt pictați chiar de mâna lui. În fiecare seară îi privește și speră ca ființa aceea minunată să îi apară în cale.
-Când te voi găsi,iți jur că te voi copleși cu toată iubirea,pe care nu am oferit-o nimănui.
        Doar că timpul a făcut sa uite această promisiune și a încetat să caute cei doi ochi albaștri,care l-au vrăjit. Dar totul are un rost și totul se întamplă la momentul potrivit.

Blue eyesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum