Draco'yu kan ile dolu bi küvetin içinde gördü. Harry hemen ona doğru koştu ve bileğine baktı. Kan o kadar fazlaydı ki küvetteki su kıpkırmızı olmuştu. Yaralarını asası ile kapatabilirdi tabi asasını sınıfta bırakmasaydı, etrafına bakındı hemen ne yapabilirdi ne yapabilirdi...
Hemen üzerindeki gömleğin kollarını kopardı ve Draco'nun bileklerine sıkıca bağladı. Onu kucakladığı gibi hastane kanadına taşıdı. Olabildiğince hızlı davranıyordu Draco'nun ölmesine izin veremezdi zaten ona borçluydu, ona bir hayat borçluydu. Ve bu borcu ödemek için elinden ne geliyorsa yapacaktı.
Hastane kanadına geldiğinde Madam Pomfrey hemen yanına koştu. Ve ona gitmesini söyledi reddetmedi Harry, Draco'yu bu halde görmek ona acı veriyordu. Kalbi yerinden çıkacak gibiydi yüzünün ısındığını hissetti ağlamak iyi hissettiriyordu peki neden? Neden Malfoy için ağlıyordu düşmanı değil miydi.
Değildi. Tek düşman voldemorttu ve onun ölmesi ile birlikte düşman kalmamıştı. Harry anladı ağlıyordu çünkü onu anlayabiliyordu. Ne hissettiğini, çaresizliğini ve daha birçoğu. Yanlız olmalıydı tüm okul ona karşı, tek başına. Bir karar aldı Harry ona yardım edecekti. Yalnızlığını bitirecekti, tabi yaşarsa. Bu düşünceler boğazını tıkadı, yaşayacaktı emindi madam pomfrey hallederdi.
Harry etrafına baktığında gölün kenarında olduğunu gördü. Hava kararmıştı ve etrafta kimse yoktu. Gölün kenarına oturdu once gömleğini sonra da ayakkabılarını çıkardı ve göle girdi. Düşündüğünden daha ılıktı su, ama hala ona iyi geliyordu soğuk su onu rahatlatıyordu. Yavaş ve derin nefesler aldı, rahatlıyordu sanki göl ona pozitif şeyler gönderiyordu. Bu güzeldi.
Bir süre sonra Harry gölden çıktı ve Hogwarts paltosu ile kurulandı. Gömleğini ve ayakkabılarını giydi pantolonu umrumda değildi, ve yatakhanelere gitti. Tahmin ettiği gibi herkes onun hakkında konuşuyordu ve onu sırılsıklam gördüklerinde şaşırmışlardı. Harry Ron ve Hermione'ye baktı anlamış olacaklar ki herkese onu rahat bırakmalarını söyledi.
Harry de böylece yatağına uzanıp uyumaya çalıştı.
Bölüm burada bitti biraz zaman geçti özür dilerim geric okuyan da pek yok ama. Kısa kısa bölümler yazacağım bundan sonra.
MERLİNİN SAKALI AŞKINA OY VERIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suicide... |drarry|
Fanfiction8. Sınıf için okula geri dönen Harry, Draco'nun farklı davrandığını görür ve bir şeylerin yanlış olduğundan emindir. Onu takip etmeye başlar ve bu ona karşı olan bakış açısını tamamen değiştirir.