Sadece gelmesini bekleriz bazen,
Gitmiş olsada bir gün gelecek olmanın umuduyla harmanlanır yüreğimiz.
Bense bir umut babamı beklemiştim.
Gittiğini bile bile,
Terk etmesini doya doya yaşasamda,
Ben hep bekledim.Çünkü " ...Gelecekse beklenen güzeldir." Oysa gelmeyi bilenlere güzeldi beklemek.
İnandım. Gözlerimi kapattım,ve yalanlarla dolu hayata kanmak zorunda kaldım.
Ve Beklemek sadece zorunlu olduğumuz bir mecburluktu.💐🌙 |M.B| •Kayboluş•
Ağaçlar isyan edercesine savruluyordu rüzgar da sinirini yapraklardan çıkarıyordu. savrulmanın etkisinde iken rüzgar ortama çığlık seslerini korku filmi sahnesi gibi koyuveriyordu.Kendini dirençsiz,rüzgâra karşı koyan bir ağaç gibi hissettim.
Ağaç gibiydi hayatımız,küçük bir umutla var olurduk bilinmezliklere, küçücük bedenimizde mucizeler yarattığımızı bilmeden vâr olurduk.
Büyürdük,kimimiz savrulur ebedi şekilde kaybolurdu,kimimiz ise kaderi ile mücadele ederdi.Ve ben kayboluş içindeki mücadelemden ne olacağını bilmeden savaşacaktım.
Elimi yakan kahve bardağını önümdeki masaya koydum derin düşünceler kor gezerken aklı 2 gün önceki yere gidiyordu,alı koyamıyordu o mavilerden aklına hep bir çift geliyor esir düşüyordu.
Sanki...sessiz kalınmış bir acının eseriydi o bakışlar,mavi harelerde can bulmuş gibiydi.Bu soğukluk onu davet ediyordu.
Beyni hatırlatmak istercesine tam 2 gün öncesine gitti o geceye.
•Flasback•
Yerde kanlar içinde kalmış bir adam feryat ediyordu,sanki beni görmüyordu karşısındaki celladından af diliyordu.
O ise affetmedi tek bir kurşun o sessiz geceye damgasını vurdu.
Ve o hayat son buldu.Nefesim kitlendiginde,dizlerim tutmaz oldu burdan gitmeli idim. Karşımdaki adam neydi bilmeden kaçıp gitmeli kendimi toparlamalıydım.
Arkamı döndüğümde dizlerimi haraket ettirdim,biraz önce soğukla isyan ederken şimdi cayır cayır yanıyordum.
Nefes al,
Dayan.Bir adım,iki adım sonra kaç burdan dedi cılız bir şekilde iç sesim.
Haraketlendiğimde seri hareketlerle sokak lambasına kadar gelebildim,sonrasıyla hissettigim celladımın nefes sesiydi.
Bu soğuğa rağmen,
Sıcak nefesi ensemdeydi.kısa saçlarımı delip geçiyordu sanki nefesim kitlendi,işte o an ölümün soğuk nefesi aldı.Bitmişmiydi hayatım,anneme artık gidiyormuydum. Oysa daha babamı bulacak yüzüne tükürecektim. Sonrası yoktu annemden sonra hayalim yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜHEYLAN
ChickLitKaranlık,cılız ışık esir aldı gözlerimi, Usulca gözlerine baktım. Kasvetli hava nefes seslerine ortak edindi. Ve o an, Maviler doldu önce gözlerime,sonra yüreğime. Dudakları hareketlenmedi belki,ama Gözleri anlattı, bana usulca Dinlemek kaldı. Sab...