Iyi okumalar 👋
Hissettiğim huzur engin denizlere kadar taşabilir. Her günün sonunda kendimi Baranın yanında bulmam tuhaf hissettiriyordu. Tuhaftı çünkü bu yaşıma kadar böylesi bir duyguya kapılmamıştım.Elbette ilişkilerim oldu ama doğru düzgün buluşma bile yoktu.Yada el ele tutuşmuşluk. Ama Baranla ilişkim olmadan daha ilerisini yapmış beni öpmesine izin vermiştim. Gün geçtikçe daha da yakınlaştığımızı görüyordum.Ve mutluydum.
İlişkimizin adı ne olacak bilmiyorum.
Ama her geçen zamanda kalbimin yerinde durmak istemeyip ona doğru koşacağı hissiyatine kapılmam.
Güzeldi. Hele geçen gün kendi hazırladığı piknik. Paha biçilmezdi.O günden sonra ara ara mesajlaşmış ama buluşmamıştık. Saklı cennete de gidememiştim. Öğrencilerimle ilgilenmem gerekiyordu.
Beden hocası Sercan hoca gittiği için elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışıyordum.
Bugünde son kez çalışma yapmıştık.
Çünkü artık maç günü gelmiş bu geceden sonra,yarın o maç olacaktı.Ellerimi belime koyup derin soluklar eşliğinde çocuklara baktım. Hepsi etrafa saçılmış yorgun bedenlerini dinlendirmeye çalışıyorlardı.
"Çocuklar bugün birlikte yaptığımız son çalışmaydı biliyorsunuz. Yarında zaten maçınız olacak. Şimdi hepiniz eve gidin ve güzelce dinlenin. Bol sıvı tüketmeyi de unutmayın."diye konuşmamı yaptıktan sonra kenarda duran çantamı alarak arabaya binip çalıştırdıktan sonra eve sürdüm.
Eve geldiğim gibi düzel bir duş almıştım. Ve kendimi yatağıma atıp yorgunluğumun birazının da olsa geçmesi için gözlerimi kapattım.
---
"Derya,canım uyan hadi"diye gelen sesle gözlerimi kısıkça açtım.
Başımda Aslı bekliyordu.
Ama gözlerimi durduramıyordum geri kapanıyorlardı. Gerçekten de yorulmuştum."Efendim"dedim çatallı çıkan bir sesle.
"Yemek hazır seni bekliyorum. Daha sonra tekrar uyursun istersen"demişti.
Kafamı sallayıp"Tamam sen git ben yüzümü yıkayıp geliyorum"diyerek onu yolladım.
Biraz daha yatakta öylece durduktan sonra yavaşça yataktan kalkıp banyoya geçtim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa geçtim.
Aslı masayı kurmuş benim gelmemi beklemişti. Bende kendi yerime oturduktan sonra yemeğe başladık. Kaplumbağa yavaşlığın da yemeğimi yemiştim. Daha sonra Aslı ile mutfağı toplayıp salona geçtik.
"Aslı yarın okul yok ama maç var biliyorsun.Saat on'da ama ben dokuzda geçeceğim.İstersen benimle gel istersen daha sonra gelirsin.
Sana kalmış."dedim."Seninle gelirim işim yok zaten belki yardıma ihtiyacınız falan olur"demişti.
Onu onaylayıp televizyon izlemeye devam ettim.
Öylece dalıp gitmişken filme telefondan yükselen bildirim sesi ile rahat pozisyonumu bozup telefonumu sehpanın üzerinden aldım.Ve geri aynı pozisyona geçtikten sonra telefonun kilidini açtım.
Baran:-"Merhaba Derya"yazmıştı.
-"Merhaba Baran,nasılsın?"yazdım.
-"İyiyim sen nasılsın?"
-"Bende iyiyim"yazıp yolladım.
-"Ne yapıyorsun?"yazmıştı.
-"Yorgunluktan ölüyorum.Oturuyorum.
Sen ne yapıyorsun?"yazdım.-"Antrenman yüzünden mi?.
Bende oturuyorum."-"Aynen öyle.Ama yarın son gün işte bu yüzden memnunum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Avuç AŞK (Finale Son Beş) ^Düzenlenecek^
Storie d'amoreAşkın;hayallerimin şehrinde beni bulacağını nereden bilebilirdimki. Bilseydim gelir miydim buraya!? Hayallerimin şehrine,Mardine. Siz,gelir miydiniz? Ama ben bilmeden gelmiştim Mardine ve bir kez daha aşık olmuştum. Bana yaşattıklarına 2. Kez aşık o...