Трансилвания 03/10/12/05:21
Алармата ми би преди минута. Станах,защото днес беше полетът ми.Взех да си оправям багажа. Сложих всичките си дрехи.. те бяха основно черни,сиви и тук таме имаше някоя с нещо бяло по нея. Единствения цвят,който харесвах от гамата на "момичешките цветове" беше лилаво и червено. Имах една лилава рокля и едни лилави токове. Да не забравим черните ми чизми и винено червения ми корсет. Станало е 06:30 . Взех се с косата си. Изкъпах се и я изсуших. Тя на цвят бе кестенява,но имах лилави кичури, по-скоро краища.. накъдрих лилавите краища и си сложих грим. Той представляваше черна очна линия и спирала. Облякох си черен клин,лилави токове и черен потник. Взех и яке. То беше черно и кожено. Погледнах часа.. 08:59. Имах час да се збогувам с къщата си. Толкова я обичах взех си всичко най-важно..включително и плика с ръкавиците на онези копелета. Най-много щеше до ми липства изгледа.. 09:20 е хванах си такси за летището и там ме чакаше един полицай.
-Г-це Робинсън полетът ви е след 16 минути. Заповядайте билета
-Благодаря.
Полет 619 за Лос Анджелис се приготвя за излитанеЗаех мястото си в самолета.
След 6 часа пристигнах.
-Здравей!-извика едно момче-аз съм Крис!
-Здравей ..-промълвих..
Лос Анджелис 12/05/14 /12:00
*След 2 години*-Ставай Кари! -извика братовчед ми.
-Не..-бе късно,твърде късно
-ХАЙДЕ КАРОЛИНОО. ИМАМ ДА ТЕ ЗАПОЗНАВАМ С ПРИЯТЕЛИИ-извика братовчед ми
-С кого?-скочих повдигайки едната си вежда
-Луи,Найл,Хари,Лиам и Зейн-можех да усетия мазните им усмивки
-Долу в хола са нали?
-Даа-извикаха момчетата
Ругаех си на ум и влязох да си мия зъбите. Беше събота и нямаше училище. Усетих,че някой влезе в стаята ми и не обърнах внимание.
Извадих от гардероба рокля с 3-4върти ръкави. Черна както винаги. Сенки? Видях сянката на Хари. Къдрава коса висока фигура...да разпознава се .
-Хари,загуби ли се?
YOU ARE READING
Broken
Random,,Broken" или ,,Разбита" е история за 17 годишната Каролина, израстнала в Трансилвания, принудена да се премести в Лос Анджелис, обича тъмните дрехи и високите токчета. Сърцето и е разбито още на 15г. от момче на име Адам. Поредиците от злуполучи...